MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jumalauta!!! San Andreas paras on peli ikinä! Jotain aivan sairasta ne pelitunnit mitä tullut sitä tahkottua. Näyttää miljoona kertaa kiinostavammalta toi traileri kuin GTA4. Aivan uskomattoman mielikuvitukseton mappi oli nelosessa.

Sani on kyllä ylivoimaisesti paras gta tähän mennessä, joten olisi hyvä jos samassa hengessä/tyylissä mentäis tässäkin. (Gta 4 jotenkin ei iskenyt niin paljoa, liekö syy ykstoikkoisessa kaupunkiympäristössä, vai oudossa liikkuvuudessa jalan/autolla.)

Tätä onkin jo pitkään venailtu! Hyvä että Rockstar sai taas mukaan maaseudun ja muut hienot ominaisuudet.. Näytti tuolla toi rantagymikin vielä olevan:puntti:

Ite kyllä diggasin IV:n kaikin puolin vakavemmasta otteesta, myös kontrollit oli OK.

Samoin. San Andreaksessa meni vähän överiksi ne hommat, vaikka erittäin viihdyttävä peli olikin kaikin puolin. Jonnekin menneelle vuosikymmenelle tämän vitosen tosiaan olisi vain toivonut. Esim. 60- tai 70-luvulle.

Aijai, tätä odotellessa. Jos pelais ton nelosen läpi ekaa kertaa, kun ostinkin se joskus vuonna nakki.

Aluksi kiinnitin huomiota videolla näkyvään koiraan. Koira?!? Sitten alkoi pyörimään todella komean näköiset maisemat ja kaupunki-miljöö. Todella komea! Oli pakko katsoa pariin kertaan ennen kuin tajusin ,että auton kilvissä lukee San Andreas (WOHOOO!). Lentokoneita näytti olevan paljon ja myös vesiskootteri. NICE! Olenko aino kenen mielestä kertojan ääni muistuttaa todella paljon Vice cityn Tommy Vercetiä?? Vähän ristiriitaista,mutta kuitenkin todella vakuuttavaa jälkeä. Odotus alkakoon!

Mun mielestä traileri vähän pettymys. Toki hyvä, että vaikutti san andreaksen tyyliseltä ja mitäs sitä tollasen perusteella arvioimaan. Paras tarina omasta mielestä on näissä ollu GTA IV:ssä, mielipiteitä vaan... Rantagymistä joo plussaa :D Pääsee leikkii Isoo Arskaa. Toivottavsti tässä voi muokata ulkonäköä läskistä lihaskimpuksi :hyvä:

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Munkin suosikki oli GTA4. Toivottavasti tässä olisi panostettu tehtäviin, että olisi enemmän sen GTA4 tyylisiä pankkiryöstöjä :)

Hmm, kukahan päähahmo vois trailerissa olla. Siinä on pukumies, sopisi hommaan, mutta toisaalta siinä vois olla San Andreaksan tyyppi. Kuitenkin kolmessa kohtaa on tumma heebo, ja vielä ensin siisteissä kuteissa joka morjestaa jotain gangstaa. Päähahmo osti ison talon, ja sitten ehkä sama tyyppi pistää "for sale" kylttiä. Tuon jälkeen ehkä sama tyyppi juoksee poliiseja pakoon.

Hmm, kukahan päähahmo vois trailerissa olla. Siinä on pukumies, sopisi hommaan, mutta toisaalta siinä vois olla San Andreaksan tyyppi. Kuitenkin kolmessa kohtaa on tumma heebo, ja vielä ensin siisteissä kuteissa joka morjestaa jotain gangstaa. Päähahmo osti ison talon, ja sitten ehkä sama tyyppi pistää "for sale" kylttiä. Tuon jälkeen ehkä sama tyyppi juoksee poliiseja pakoon.

CJ? Nääääh.

Luulen että on ihan uus päähahmo, mutta toki voidaan nähdä hahmoja aiemmista osista.

Jotkut spekuloi että olis jopa useampi päähahmo mutta mä en itse usko tuohon.

Jotkut spekuloi että olis jopa useampi päähahmo mutta mä en itse usko tuohon.
Jostain syystä mulle tuli mieleen tämä vaihtoehto. Trailerissa on jotenkin sellainen fiilis.

Sama. 2007 jouluna ostettu ja 25% läpi.
Aha. En olekaan ainoa. En ole minäkään vielä pelannut nelosta läpi. Jotain siinä on pakko olla vikana, kun kaikkia muita on tahkottu silmät ristissä yömyöhään ja vedetty läpi aika nopealla tahdilla, mutta nelonen ei vaan nappaa. Kyllä sitä sen verran pelaili, että sai kaikki saaret auki, mutta sitten loppui mielenkiinto ja aloin tapani mukaan modailemaan peliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom