Jumalauta!!! San Andreas paras on peli ikinä! Jotain aivan sairasta ne pelitunnit mitä tullut sitä tahkottua. Näyttää miljoona kertaa kiinostavammalta toi traileri kuin GTA4. Aivan uskomattoman mielikuvitukseton mappi oli nelosessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
San Andreas kakkonen!:wtf: Tätä olen itse ainakin odottanut vuosikaudet.
Ite kyllä diggasin IV:n kaikin puolin vakavemmasta otteesta, myös kontrollit oli OK.
Aijai, tätä odotellessa. Jos pelais ton nelosen läpi ekaa kertaa, kun ostinkin se joskus vuonna nakki.
Hmm, kukahan päähahmo vois trailerissa olla. Siinä on pukumies, sopisi hommaan, mutta toisaalta siinä vois olla San Andreaksan tyyppi. Kuitenkin kolmessa kohtaa on tumma heebo, ja vielä ensin siisteissä kuteissa joka morjestaa jotain gangstaa. Päähahmo osti ison talon, ja sitten ehkä sama tyyppi pistää "for sale" kylttiä. Tuon jälkeen ehkä sama tyyppi juoksee poliiseja pakoon.
Jostain syystä mulle tuli mieleen tämä vaihtoehto. Trailerissa on jotenkin sellainen fiilis.Jotkut spekuloi että olis jopa useampi päähahmo mutta mä en itse usko tuohon.
Aha. En olekaan ainoa. En ole minäkään vielä pelannut nelosta läpi. Jotain siinä on pakko olla vikana, kun kaikkia muita on tahkottu silmät ristissä yömyöhään ja vedetty läpi aika nopealla tahdilla, mutta nelonen ei vaan nappaa. Kyllä sitä sen verran pelaili, että sai kaikki saaret auki, mutta sitten loppui mielenkiinto ja aloin tapani mukaan modailemaan peliä.Sama. 2007 jouluna ostettu ja 25% läpi.