MULTI Grand Theft Auto V

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja z0mbi
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
GTA_V.jpg

Nyt se on siis virallista! Rockstar Games uutisoi eilen julkaisevansa ensimmäisen trailerin megasuositun pelisarjansa seuraavasta osasta 02.11.2011.

http://www.rockstargames.com/ :rock:

Tää on kyllä hyvä uutinen kaikinpuolin! Viihdyttäviä pelejä ollu :D Saas nähä millanen story yms. paikka on missä riehutaan.

Tätä kyllä odotellaan, on toi kuitenkin aina ollut yksi omista suosikkisarjoista (vaikka IV pieni pettymys olikin).
Ensimmäiset huhut kaupunkiin liittyen kertovat, että tällä kertaa sijoittuisi ihan oikeaan kaupunkiin ja että kyseessä olisi Los Angeles.

Tätä on kyllä odotettu pitkään ja hartaasti. Aika hyvin huhut pitäneet paikkansa, jos tosiaan sijoittuu L.A.:n kaltaiseen kaupunkiin. Toivottavasti se vain olisi San Andreas tms., eikä oikea Los Angeles. Ei oikein toimi mun mielestä se, koska kaikki muu pelissä on kuitenkin kuvitteellista (ihmiset, brändit jne.). Itse olisin toivonut Vice Cityä ja 80-lukua, mutta ehkä sellainenkin vielä tulee.

Voihan olla että Rockstar on saanut nyt jopa ihan oikeat brändit mukaan ;)
tosin voipi olla että Mercedes yms ei välttämättä tykkää mikäli niiden autot räjähtelee pelissä :D

Ehkä olisivat voineet ottaa rohkean askeleen ja vaihtaa maata kokonaan. Joku Lontoo, Pariisi, Hong Kong etc. Mutta hyvä että sarja saa jatkoa. LA Noire oli meikälle vähän pettymys ja pelkäsin jo GTA sarjan päättyneen...

Itse en usko, että pelissä tulisi olemaan oikeita brändejä tai mallin mukaan luotua kaupunkia tälläkään kertaa - ja hyvä niin. :)

[video=youtube_share;DMPwsUey0U0]http://youtu.be/DMPwsUey0U0[/video] :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kyllä minäkin toivon paluuta San Andreaksen tyyliin. Paras GTA koskaan.

Toivoisin että peli keskittyisi Suomeen ja kantavana teemana maahanmuutto. Pelihahmokseen voisi valita joko syntyperäisen suomalaisen, somalin taikka mustalaisnaisen. Olisi muuten mielenkiintoinen kun olisi jokaisella oma tarina ja oma vahvuutensa. Oikeastaan jälkimmäisellä hahmolla pelin nimi voisi olla Grand Theft Kello.

Totta puhuen joku menneisyyteen sijoittuva olisi taas maukas tähän paikkaan. Venäjä olisi kova sana, tarinan alkaessa köyhyydessä jossain hevonperseessä. Voisi sitten Vladivostok FM:llä kuunnella koko ajan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Traileri julkaistu ja tosiaan Los Angelesiin näyttää sijoittuvan, eli siis San Andreas kaiketi. Pieni pettymys, että taas nykyaikaan, mutta hyvältä tuo näyttää silti. Julkaisupäivääkään ei vielä mainittu.

[video=youtube_share;QkkoHAzjnUs]http://youtu.be/QkkoHAzjnUs[/video]

Oi oi oi, kyllä kelpaa!

EDIT: Lukee muuten "Los Santos" tuossa seinällä 0:52 paikkeilla. :)

Jees! San Andreas omalla listalla sijalla 2. (niukasti Vice Cityn jälkeen) eli kyllä tämä kelpaa :)

Loistavaa. Rockstar on kuunnellut faneja mikä ei sinänsä yllättänyt. :)

Mun mielestä tuo logokin on jo San Andreasmainen. Tuo V:n vihreä sävy tuo mieleen Grove Streetin. ;)

Toivottavasti ovat kuunnelleet faneja myös niiden kevyiden RPG elementtien osalta. Mun mielestä se skillien kehittäminen oli San Andreaksen hauskimpia puolia ja ketutti huolella, kun se oli jätetty IV:stä kokonaan pois.
Tilalla jotain perkeleen keilaamista :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom