Grand Theft Auto IV - Traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En osaa multiquottaa :david:

thaazan, jos oon yksin menny varaamaan pelin, en usko että henkkareita kysyvät ja oon ostanu ennenkin K18 leimalla varustettuja pelejä:oujee:

RautaPerse, mulla on KOULUA, herään aamulla 7, mikä on sinäänsä perseestä, haluaisin noulifettää 247 :D

Mutta, kun sanoit että alat aamulla pelaamaan. Oletin ettei aamulla ole muuta menoa.

Toimiiko GTA IV 200 euron kiintolevyttömällä halpisboksilla? Himottaisi kys. peli mutta kun ei ole konsolia ja rahat on tiukilla. :curs:

Toimiiko GTA IV 200 euron kiintolevyttömällä halpisboksilla? Himottaisi kys. peli mutta kun ei ole konsolia ja rahat on tiukilla. :curs:

Pitäisi toimia tietysti kun laatikko on mutta save game mahdollisuudesta en tiedä.

Onhan siinä perusboxissa oltava joku muistikortti. Lol aika hävitty setti olisi ilman

Siinä Arcade versiossa on vissiin 256Mb muistikortti. Eli pelitallennukset sinne sopii, mutta ei juuri muuta.

edit:
tarkisin MS:n sivuilta, tulee mukana tuo muistikortti.

Kuinkas paljon tallennuksia tuohon 256MB:hen mahtuu? Jos ei käy kovin pieneksi niin eiköhän ostopäätös ole sillä sinetöity kun ei muuta tarvitse boksille säilöä. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinkas paljon tallennuksia tuohon 256MB:hen mahtuu? Jos ei käy kovin pieneksi niin eiköhän ostopäätös ole sillä sinetöity kun ei muuta tarvitse boksille säilöä. :thumbs:

Ota huomioon että latausajat yms. on ilman kiintolevyä pidemmät. Ja saattaa hyvinkin olla että tulevien pelien joukossa on lopulta sellaisia joita ei voi edes pelata ilman kiintolevyä (tätä uutisoitiin jonkin verran viime vuoden lopussa eikä ole sen jälkeen kuulunut, mutta jo nyt esim. Burnout Paradisen Live-pelaamiseen tarvitsee), se sitten vituttaakin jos joutuisi myöhemmin ostamaan erikseen kalliimmalla.

Edit: ja mitä noihin tallennusten määriin tulee, ei voi oikein suoraan sanoa paljon menee tallennuksia yhdelle kortille, koot nimittäin vaihtelevat todella paljon pelikohtaisesti. Itsellä esim. Crackdownin tallennukset vie 98mb, Bioshockin 82mb, ja loput onkin sitten ihan muutamasta sadasta kilotavusta korkeintaan pariin megaan.

Jostain kumman syystä mua on ruvennut kuumottamaan PS3 ja siihen toi GTA IV... Olen kyllä ennakkovarannut ja maksanut xbox360 version, mutta jostain syystä rupesi tekemään mieli vaihtaa konsoli kokonaan PS3:seen. Kuitenkin aikoinaan GTA III, Vice Cityä ja Sand Andreasta on kuumeissaan odotettu pleikkarille ja nyt tuli sellanen fiilis, että pleikkarilla olisi enemmän fiilistä pelata.

Eroahan versiossa ei ole, varsinkaan sellaista mitä minä huomaisin. En tiiää... Pitää vähän sumplia vielä. Kahta konsolia en pidä.

Zone-sarja -42%
Alkaa jo kuumotella niin pahasti, että piti nukkua pitkään jotta tulisi huominen nopammin! ;) Tajusin eilen illalla kamalan asian, en omista teräväpiirtotelevisiota! Vanha uskollinen kuvaputkilaatikko toiminut niin hyvin ettei ole tarvinnut uutta hankkia. Jäin vain miettimään pitkäksi toviksi, että olisikohan tämä uusi orgastinen twice-in-a-lifetime semi-dirty extra-special messiaspeli sellainen, että pitäisi oikein siirtyä terävään piirtoon. Eli siis jäänkö paljosta paitsi? :D

Alkaa jo kuumotella niin pahasti, että piti nukkua pitkään jotta tulisi huominen nopammin! ;) Tajusin eilen illalla kamalan asian, en omista teräväpiirtotelevisiota! Vanha uskollinen kuvaputkilaatikko toiminut niin hyvin ettei ole tarvinnut uutta hankkia. Jäin vain miettimään pitkäksi toviksi, että olisikohan tämä uusi orgastinen twice-in-a-lifetime semi-dirty extra-special messiaspeli sellainen, että pitäisi oikein siirtyä terävään piirtoon. Eli siis jäänkö paljosta paitsi? :D

Kannattaa ehdottomasti hankkia HD telkkari. Itse vaihdoin vasta kuvaputki-tv:n teräväpiirto-telkkariin ja tuntuu että pelaisi kokonaan erillä konsolilla. Todella iso ero grafiikassa.

HD-telkkari on pakkohankinta!

Aivan , ja se koko. Ellet sitten omista 42" kuvaputkitöllöä :lol2:

Eipä se kokokaan kuvaputkitöllössä auta. Imo xbox360 ja ps3 idea menee kokonaan hukkaan jos jostain kuvaputkitöllöstä pelaa. Vähintään kannattaa iskeä konsoli kiinni tietokoneen näyttöön jos ei muutakaan korkearesoluutiosta kuvatusta löydy.

Isolta taulutelkkarilta pelaamisessa on vaan niiiin paljon enemmän fiilistä mitä tietokoneen näytöltä.

p.s. lopetin PS3 kuumottelun, ei viiti kyllä ihan yhen pelin takia boxia vielä vaihtaa... Boxin ohjainkin on niin paljon parempi pelikäytössä.

Suositut

Back
Ylös Bottom