Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En osaa multiquottaa
thaazan, jos oon yksin menny varaamaan pelin, en usko että henkkareita kysyvät ja oon ostanu ennenkin K18 leimalla varustettuja pelejä
RautaPerse, mulla on KOULUA, herään aamulla 7, mikä on sinäänsä perseestä, haluaisin noulifettää 247 :D
Toimiiko GTA IV 200 euron kiintolevyttömällä halpisboksilla? Himottaisi kys. peli mutta kun ei ole konsolia ja rahat on tiukilla. :curs:
Onhan siinä perusboxissa oltava joku muistikortti. Lol aika hävitty setti olisi ilman
Kuinkas paljon tallennuksia tuohon 256MB:hen mahtuu? Jos ei käy kovin pieneksi niin eiköhän ostopäätös ole sillä sinetöity kun ei muuta tarvitse boksille säilöä. :thumbs:
Alkaa jo kuumotella niin pahasti, että piti nukkua pitkään jotta tulisi huominen nopammin! ;) Tajusin eilen illalla kamalan asian, en omista teräväpiirtotelevisiota! Vanha uskollinen kuvaputkilaatikko toiminut niin hyvin ettei ole tarvinnut uutta hankkia. Jäin vain miettimään pitkäksi toviksi, että olisikohan tämä uusi orgastinen twice-in-a-lifetime semi-dirty extra-special messiaspeli sellainen, että pitäisi oikein siirtyä terävään piirtoon. Eli siis jäänkö paljosta paitsi? :D
Aivan , ja se koko. Ellet sitten omista 42" kuvaputkitöllöä :lol2: