Grand Theft Auto IV - Traileri

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ite en oo jaksanu varata ku kyllä se jostain kuitenki löytyy heti aamulla. Harmittaa vaan ku on auto huollossa, hyvää peliaikaa menee hukkaan.

Mä kuitenkin tilasin tuolta vpd:stä muutama päivä sitten ja eilen tuli sähköposti jossa näkyi että on lähetetty sinä päivänä eli 26.4. :rock:

Tuliskohan tuo jo huomenna kotiin niinkun nuo on joskus ennenkin tullut? :D

Perkeles tuli Kanadasta tilattua kyseinen peli ja luulin että pystyisin odottamaan sen viikon kauemmin, kun niin halvalla sai, mut nyt kyllä tuntuu et täytyy käydä ostamassa se tiistaina ei mahda mitään :D

Zone-sarja -42%
Tiksin vpd:ssähän noiden myynti alkaa tiistaina 00:00. Tai en tiedä alkaako sitten muuallakin. PC-versiota odottaessa, kai ne nyt sen julkaisee.

Tiistaina? Tarkoitit varmaan maanantaina kello 00:00, tiistaita siis

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hä?

Tarkoitin juuri sitä mitä sanoin, eli myynti alkaa tiistaina klo 00:00 niin kuin vpd:n sivuilta luin: "tuotteen myynti alkaa ti. 29.4. kello 0:00"

:wtf:
Eikö yömyynti siis ole maanantaina kello 00:00?
Sillä 29.9 on virallinen julkaisupäivä ja silloin päivällä pitäisi olla jo tuotteet kaupoissa, mitä helvettiä silloin yömyynti kaikkissa yömyynti kaupoissako?

Sillä 29.9 on virallinen julkaisupäivä ja silloin päivällä pitäisi olla jo tuotteet kaupoissa, mitä helvettiä silloin yömyynti kaikkissa yömyynti kaupoissako?
Tiistai 00:00 on Maanantai 23:59 ja tiistai 00:01 minuuttien välissä. Eikä tiistai 23:59 ja keskiviikko 00:01 välissä.

Sunnuntai klo. 23:59, minuutti eteenpäin --> maanantai 00:00. Eli tiistaina 00:00 alkaa yömyynti.

Edit: hidaaaas.

Joo, hyvä kun kerroitte olisin muuten mennyt tiistai yönä hakemaan peliä :david:

Nyt sä sekotat mun pään :D mikset sä sitä olis jo tiistai päivällä hakenut?

Oon varannu sen yömyynti ajan, haluan muutenkin olla ensimmäisten joukossa pelaamassa sitä, eli jos maanantai yönä sen hakee pois, niin voipi jo tiistai aamulla pelailla:dance:

Oon varannu sen yömyynti ajan, haluan muutenkin olla ensimmäisten joukossa pelaamassa sitä, eli jos maanantai yönä sen hakee pois, niin voipi jo tiistai aamulla pelailla:dance:

Miksei jo samana yönä?

Jos itse haksin pelin yöllä, niin kotiin päästyä alkaisin pelaamaan.

En osaa multiquottaa :david:

thaazan, jos oon yksin menny varaamaan pelin, en usko että henkkareita kysyvät ja oon ostanu ennenkin K18 leimalla varustettuja pelejä:oujee:

RautaPerse, mulla on KOULUA, herään aamulla 7, mikä on sinäänsä perseestä, haluaisin noulifettää 247 :D

Suositut

Back
Ylös Bottom