Onko gigantti mainostanu, että noin halvalla lähtee?
Kyllä on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko gigantti mainostanu, että noin halvalla lähtee?
Tiksin vpd:ssähän noiden myynti alkaa tiistaina 00:00. Tai en tiedä alkaako sitten muuallakin. PC-versiota odottaessa, kai ne nyt sen julkaisee.
Tiistaina? Tarkoitit varmaan maanantaina kello 00:00, tiistaita siis
Hä?
Tarkoitin juuri sitä mitä sanoin, eli myynti alkaa tiistaina klo 00:00 niin kuin vpd:n sivuilta luin: "tuotteen myynti alkaa ti. 29.4. kello 0:00"
Tiistai 00:00 on Maanantai 23:59 ja tiistai 00:01 minuuttien välissä. Eikä tiistai 23:59 ja keskiviikko 00:01 välissä.:wtf:
Eikö yömyynti siis ole maanantaina kello 00:00?
Sillä 29.9 on virallinen julkaisupäivä ja silloin päivällä pitäisi olla jo tuotteet kaupoissa, mitä helvettiä silloin yömyynti kaikkissa yömyynti kaupoissako?
:wtf:
Eikö yömyynti siis ole maanantaina kello 00:00?
Sillä 29.9 on virallinen julkaisupäivä ja silloin päivällä pitäisi olla jo tuotteet kaupoissa, mitä helvettiä silloin yömyynti kaikkissa yömyynti kaupoissako?
Joo, hyvä kun kerroitte olisin muuten mennyt tiistai yönä hakemaan peliä
Nyt sä sekotat mun pään :D mikset sä sitä olis jo tiistai päivällä hakenut?
Oon varannu sen yömyynti ajan, haluan muutenkin olla ensimmäisten joukossa pelaamassa sitä, eli jos maanantai yönä sen hakee pois, niin voipi jo tiistai aamulla pelailla:dance:
Oon varannu sen yömyynti ajan, haluan muutenkin olla ensimmäisten joukossa pelaamassa sitä, eli jos maanantai yönä sen hakee pois, niin voipi jo tiistai aamulla pelailla:dance: