Grand Prix (22.4.06) VOITTAJAVEIKKAUS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boogie
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kävinpäs zekkaamassa tuossa osallistujien nimilistan.

Minun veikkaukseni kärjestä on:
Ott Kiivikas, Estonia
Jerry Ossi, Finland
Lennart Brandt, Sweden

Muita sijoja lienee tarpeetonta veikkailla.;)
Muut osallistujat ovat:
Jari Mentula, Finland
Timo Vilponen, Finland
Mika Nyyssölä, Finland
Reino Strand, Sweden

Boogie sanoi:
Minun veikkaukseni kärjestä on:
Ott Kiivikas, Estonia
Jerry Ossi, Finland
Lennart Brandt, Sweden

Muita sijoja lienee tarpeetonta veikkailla.;)
Muut osallistujat ovat:
Jari Mentula, Finland
Timo Vilponen, Finland
Mika Nyyssölä, Finland
Reino Strand, Sweden

Aika samoilla linjoilla Boogien kanssa!

Kävin juuri katsomassa Lennart Brandtin kuvia tuolla Boosmanin sivuilla, koska en saanut heti päähäni minkä näköinen kaveri hän on. Muutaman kuvan perusteella tietenkin vähän hankala sanoa, mutta minun mielestäni hän kaipaisi lihaksiinsa paksuutta lisää. Ott Kiivikas tulee varmasti jälleen kovassa kunnossa lavalle, joten on yksi ennakkosuosikeista. Mallikas kehonrakentaja. Suomalaisista Jerry Ossilla on kokonaisvaltaisesti toimivin paketti ja tulee varmasti suomalaisista sijoittumaan kaikista parhaiten. Rahkeet riittävät vaikka voittoon, tietenkin edellyttäen että kunto viimeisen päälle hiottu! :whip: Toivottavasti osallistujia tulisi enemmän, kun kerran järjestetään kansainvälinen kilpailu.

Jerry tai Kivinen:lol2: voitta jos Iso paha ei ole Karkeloissa. Eli JERRY voittaa....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Poutiainen vierailee ahkeraan Pakkotoiston kaupalla. Mä olen semmoinenkin muistihirmu, etten jumalauta ollut muistanut ottaa kameraa mukaan duuniin viime kerralla. Pouttu tuli ja repäisi paidan pois, poseerasi most musculaaria ja tuplia edestä, hauskaa oli kun kaveri vääntelehti. Olisi pitänyt saada teille dokumentoitua sekin ilmestys.

Kaveri on todellinen legenda. Siinä se sohvalla jäkitti ja valitti kun ei ole syötävää. Bongasi sitten kahvipöydältä sokeripaloja sisältävän kupin, "Haa, näistä saa energiaa", napsi naamaan siis sokeripaloja!

IsoDino sanoi:
Jerry Ossi on paras suomalainen, muista en lähde tässä vaiheessa arpomaan.

Ei voi muuta sanoa, perkele että se siinä lihasmassaa, reidet pomppaa esiin varsinkin. Rinta sivultakin kertoo, että lihoissa on paksuutta:rock:

edit: perkeleen harmi, että vilposella on loukkaantumisia ollut. Junnukuvia katselin miehen sivuilta niin helvetin hieno selkä ollut jo silloin. Kyllä se maastavedon enkka nuoriin 91 on aika kunnioitettava saavutus:rock:. Malli on kuitenkin todella hieno.

Jos Napalmi kunnossa niin kova veikkaan kahden sakkiin. Ruotsin poika voittaa jos tiukka kuten aina. Jerry on ainakin massan puolesta riittävä jos poseraa hyvin kolmas.

Mike sanoi:
Poutiainen vierailee ahkeraan Pakkotoiston kaupalla. Mä olen semmoinenkin muistihirmu, etten jumalauta ollut muistanut ottaa kameraa mukaan duuniin viime kerralla. Pouttu tuli ja repäisi paidan pois, poseerasi most musculaaria ja tuplia edestä, hauskaa oli kun kaveri vääntelehti. Olisi pitänyt saada teille dokumentoitua sekin ilmestys.

Kaveri on todellinen legenda. Siinä se sohvalla jäkitti ja valitti kun ei ole syötävää. Bongasi sitten kahvipöydältä sokeripaloja sisältävän kupin, "Haa, näistä saa energiaa", napsi naamaan siis sokeripaloja!
Oliko tää pilaa mitä en tajunnu,vai ihan totta?Oliko sille tullu yhtään lihaksia?
E:Jerryä veikkaan voittajaksi

1. Kiivikas
2. Jerry
3. Napalmi

Vaihdoin pari sanaa Kiivikasin kanssa Lahden bäkkärillä viime syksynä ja täytyy sanoa että teki vaikutuksen. Oli siinä vironpojalla paksua lihaa joka puolella. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom