Grand Prix (22.4.06) VOITTAJAVEIKKAUS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Boogie
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos sieltä joku suomalainen nousee edes palkintopallille, niin se on Jerry. Poseeraamisella on ONNEKSI nyt taas pienempi merkitys lopputulokseen, koska kilpaillaan ammattilais-säännöillä(tietääkseni). Eihän nämä mitkään tanssikisat ole, vaan tarkoitus on katsoa lihasmassaa, kireyttä ym. ja sitten lopuksi hiukan poseerausta. Tuolla on kuitenkin sen verran huippu-ukkoa lavalla, että ei ne nyt ihan vituilleen kukaan poseeraa. Vaikkakin Jerryllä on vielä parannettavaa, niin kuitenkin hänkin on mennyt siinäkin osa-alueella eteenpäin. Jerry on muutenkin tällähetkellä niitä harvoja suomalaisia kilpailijoita, joilla voisi nyt tai tulevaisuudessa olla maailmalla jonkinlaista onnistumisen mahdollisuutta.

Kiivikas tuon kisan vie!! Koldi on korkealla ja odotellan nyt vielä niiden ruotsalaisten, norjalaisten ja kreikkalaisten kuntoa!!

Jos miehet ovat siellä tosimielellä(Kiivikas esim.) niin järjestys on seurava.
1. Kiivikas
2. Nyyssölä
3. Vaikkapa Ossi

Saapi nähdä millainen on tuomarilinja. Joku voi sanoa että Nyyssölä on liian pieni ja jne. mutta jos on kunnossa, ELI AIVANVARMASTI, niin luulisin että 2. sijan nappaa Ossin nenän edestä. Pesuvati Kold ei möhkönä ole kuin max 4 koska eikös Pm kisojen parempirakenteiset ja kireämmät 1 ja 2 miehet ole kanssa paikalla. (tosta nyt ei saanu selvää Erkkikään. Unohtakaa teksti ja kattokaa vain noi veikkaukset:( )

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hurrit on tosiaankin ollut huolestuttavan hiljaa. Oon yrittänyt tutkailla hurrifoorumeilla.. mutteipa oo kuvia tippunut:itku: Tuonne vippi puolelle tämän jo postasinkin, mutta tässä Annien virallinen Boosman Fitness classic runo:D :nolo:

Nyt lähestyy bodykisat Boos-manin, voin nenääni haistaa jo pro tanin.
Täällä mä vaan tuloksia veikkailen, ja samalla jo kultsalla mielessäni seikkailen.
Jahka sieltä löytäisi miehen oman, sellaisen todella suonikkaan ja soman.
Teenpä nyt pienen unelmien retken, vietän yksin tuhman hetken...

Lavalle kuuluttavat Nyssölän Mikan, se takulla kastelee jokaisen likan,
Vaikka ei oo enää miehellä lettiä, tarjoaa se todella hyvää settiä.
Annie jo nielee e-pilleriä, jahka tänään sais gigant killeriä.
Vehje tahmeana kuin kalan suomu, mutta Nyssölällähän on jo porkkana luomu!

Vapariaan esittää Mentulan Jari, tuliskohan meistä onnellinen pari?
Annielta valuu suupielestä kuola, huutaa, oot mun elämän suola!
Sitten kaveri kertoo uutisen karun, Jarski on tavannut kauniin Tarun.
Se oli lutkuttanut jo Jarin kullia, ei saanut Annie omakseen Bullia.

Tauolla käyn vessassa hörppäämässä rommia, uskallankohan lähestyä Heinosen Tommia.
Vai onkohan silläkin jo oma tamma, nyt tulee Annien sydämeen vamma!
Täytyy ottaa vaan enemmän riskiä, kulautanpas kurkusta alas lisää viskiä.
Rohkeasti lähentelen Vilposen Timoa, poistaisikohan se mun lihan himoa.
Promillet nousee ja mielessä Timppa, märkänä jo Annie raukan pimppa.
Olis pitänyt tyytyä viskin sijasta limppaan, sillä kukapa suostuisi alkoholistin kanssa kimppaan.

Huomioni kiinnittyy ulkomaan pässiin, pääsisiköhän tuota tänään hässiin.
Siinähän on Kiivikaksen Otto, PANE MUA, on nyt Annien motto!
Meitä yhdistäis ainakin maamme laulu, täytyy ehostaa pian naama taulu.
Kännissä osaan puhua jopa viroa, joten en tilannetta vielä kiroa.
Sitten muistuu mieleen äidin sanat: jätä rauhaan viron poikien hanat!
Niiltä kuulema vaan tarttuu tauti, eikä hommasta muutenkaan nauti.

Ei kiinnostunut musta pojat line upin, syy on ehkä mun aa-kupin.
Liian pienetkö on mun tissit, vai kiinnostaako niitä enemmän missit!?
Pakko joku katsomosta löytää, jonka kans vois hajottaa hotellin pöytää.
Bongaan sieltä palstan Hynkän, pelastaisiko se mun illan synkän?
On siellä myös Karpaasi, anna mulle, nuolen vaikka varpaasi!
Blinkkailen villisti silmää supermassalle, mutta se on kuulema lämmennyt jo marketin kassalle.
Onhan täällä myös Käyhdyn Janne, jolla on taas vetreänä lanne.
Niin meidän katseet somasti kohtaa, poskeni punaisena valmiiksi jo hohtaa.
Anna mulle orkku raju, niin että multa lähtee taju.
Sujautan käteni pöksyihin salaa, HELVETTI, nyt se jo jotain muijaa halaa.

Taas rakastuin mä vääriin setiin, yksin pitää nyt pujahtaa petiin.
Ei Annielle bodyäijää taaskaan suoda, eikä suonia tarjottimella tuoda.
Bodylehden sivuja itsekseni nuolen, ehkä ilman bodaria kuolen.
Onko elämäni sittenkin turhaa, pitäisikö harkita itsemurhaa?
Vai tyytyäkkö mieheen hoikkaan, äh, mieluummin sillalta alas loikkaan.
Älkää laittako vielä raksia seinään, ei Annie vaihda bodaria vinkuheinään!

Tulee hyvät kisat ainakin.. eiks vaan;)

:hyper: Siis mie katkesin aika monta kertaa. Voi kertakaikkiaan mitä tekstiä. Aivan hervotonta läppää. Kiitos tästä. :lol2: :lol2: :lol2:

Hyvä Annie!!!:rock: Ilmestyyhän sulta sentään pidempiäkin tuotoksia vielä! Loistavaa settiä... Aikaisemmin fanitin eniten sitä Käyhty-runoa, mutta tämähän on ihan paras. Selkeä juoni, monta henkilöhahmoa jne... Paras kohta oli kyllä tuo Karpaasi, nuolen vaikka varpaasi! Se oli jotenkin niin ytimekäs ja iskevä, sä olet nero!

P.S. Pitäisiköhän jonkun kahlehtia sut tuoliin sitten siellä paikan päällä että bodari-ressukat saavat olla rauhassa:lol2: !

P.P.S. Tuloksia en osaa veikata, en mä näistä jutuista mitään tiedä. Mä vaan kyylään punttiukkoja.

Hmm oma veikkaus on varmaan se iso ja massiivinen Kim Kold sieltä Tanskan maalta. Äijä on 191cm ja kisa kiree 135kg.:eek:

Classic Bodybuildingiinhan on ilmeisesti tulossa nyt kolme virolaiskilpailijaakin, joista ainakin seuraavat kaksi herraa ovat melkoisen kovia nimiä:

agz.sized.jpg

Imre Vähi, Classic Bodybuilding EM-pronssimitalisti 2005
Kisakuvia, yms
Treenikuvia 2.3.2006

aan.jpg

Marek Morozov, Eestin mestari kehonrakennuksessa 2005, sarja alle 90 kg
Kisakuvia, yms
Jalkatreeni torstaina 23.3.2006

Sinänsä hieman ihmettelen, kuinka kyseiset kilpailijat on voitu päästää mukaan kisaan koska Eestistä otettiin kisan järjestäjiin yhteyttä vasta siinä vaiheessa, kun suomalaisten kilpailijoiden oli jo täytynyt maksaa lisenssi ja olla valmiita ADT:n testattavaksi (vähintään 90 päivää ennen kisaa). Eli vaikka Virossa olisikin jokin ADT:ta vastaava taho mahdollisesti tekemässä harjoituskauden testejä näille kilpailijoille, ilmoitettiin virolaiset kisaan mukaan vasta pitkään sen jälkeen, kun suomalaiskilpailijoiden oli jo pitänyt olla ADT:n testiuhan alaisina. Teknisesti ottaen virolaiskilpailijoihin sovelletaan siis eri sääntöjä kuin suomalaisiin, mikä on mielestäni melko kummallista.

Ja mä ihmettelen sitä, miksi eestiläisiä mahtuu kyllä mukaan, mutta oli juttua tuossa niin.. esim Ruotsin mestari Magnus Kemppi+pari muuta olisi olleet kiinnostuneita kisasta niin oli tullut suomen liitolta vastaukseksi että " mitä ne tänne tulee, on niillä omatkin kisat". Täytyy sanoa että muutenkin naapurimaassa sekä miehissä että naisissa olisi ollut kiinnostusta kisaan, harmi ettei huippukilpailijat kelpaa.. Olisi äärimmäisen mielenkiintoista saada hieman väriä ja laatua line uppiin! Mutta kovalta näyttää eestin pojat:thumbs: Kiitos Hulkille linkityksistä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom