Golf

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Crocop
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olipahan vaan hieno keli pelata tänään. Olin ekaa kertaa Kytäjällä eikä ole mestaa ihan turhaan kehuttu. Avaukset oli vähän kateissa, mutta on tää vaan silti hienoa hommaa.

Eilen kävin Kahilanniemen uusitulla vesirangella ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen, kaverin uusia mailoja hieman kokeilin. Ja helvetin kivaa oli ja ihan hyviä lyöntejäkin tuli. Tänään uusiksi.

Parin viikon mökkeilytauko on loppunut ja nyt saa taas loppukesän ja syksyn jatkaa 3-4 kierrosta/viikko-tahdilla. Kuuma ja ilman ilmastointia oleva punttisali ei ole paljoa kiinnostanut. :D Pallokin lentää paremmin, kun ei ole paikat jumissa.

Jos mailoja hankitte, niin käykää kunnon kauppiaalla testailemassa niitä ensin. Draiveriostoksilla testailin simulaattorissa varmaan kymmentä keppiä ja neljä keppiä käytin kierroksellakin teippien kanssa. Erot löytyivät ja stiff-vartinen Taylor Made Burner valikoitui käyttöön. En varmasti olisi ottanut jäykempää stiff-vartta ilman testailuja, mutta onneksi otin. Nyt avarit ovat huomattavan paremmin väylällä ja riittävän pitkiä. Vielä kun saisi ne lähestymiset aina lipulle... :whip:

14.20 varattu Kahilanniemen kentälle ensimmäinen aika muistaakseni sitten vuoden 2005 :D Pari kertaa olen rangella käynyt ja hyvin osuu palloon.

Hyvinhän se meni, heti ykköselle pirkku ja kakkoselle paari. Sitten tuli bogia yms, mutta tyytyväinen täytyy olla.

tulipa rangella nähtyä aika jännä homma. joltain tyypiltä lensi hybridistä lapa pitemmälle kuin pallo. Ihmettelin aluksi hassua lyöntiääntä mutta kun katsoi mistä se tuli niin oli aika wtf - fiilis kun lapa pyörii pallojen seassa.

Itellä suurin ongelma nyt vartalon kiertoliikkeessä. Putit ja tsipit kulki eilisellä 9r:llä ekaa kertaa tänä kesänä hyvin mutta puulla avaamiset oli ihan perseestä. Jälkiviisaana rautaseiskalla kahdella lyönnillä olis ollut paremmissa asemissa kuin puulla plus pallon sohiminen väylälle...

Tarkoitus mennä suorittamaan green card paloheinään vihdoin viimein. nurmijärvellä 9 reikää on nyt tullut hakattua jo 4 vuotta ja viikonloput rangella vietettyä. Mukavasti vapautui aikaa tähänkin harrastukseen moottoripyörän myynnin jälkeen.

Hahaa, "tuuppasin" äskön kesän parhaimman kiekan!

Hahaa, "tuuppasin" äskön kesän parhaimman kiekan!
Minkäs verran tuuppasit? :)
Itse ajattelin että en edes välttämättä jaksa käydä suorittamassa koko green-card koetta. Työntekijä kun olen, niin omistan vuosipelioikeuden ja kaikki muut tilpehöörit ilmaiseksi, joten en tarvitse sitä kardia mihkään. Pitää nyt vähän katella...

Ai niin, ja avaudutaan sellai että vittu ku draivit ei toimi!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
6 kautta pelasin joskus 12-18v. Nyt 23-vuotias ja pelannu viimeks pari vuotta sitten, meni ihan vituiks :D Tasotus jotain 11 tais olla. Vieläkin bägi tuolla vintillä kikkaa... En tiä mitä tekis niillä mailoilla :O

Minkäs verran tuuppasit? :)
Itse ajattelin että en edes välttämättä jaksa käydä suorittamassa koko green-card koetta. Työntekijä kun olen, niin omistan vuosipelioikeuden ja kaikki muut tilpehöörit ilmaiseksi, joten en tarvitse sitä kardia mihkään. Pitää nyt vähän katella...

Ai niin, ja avaudutaan sellai että vittu ku draivit ei toimi!!

70 lyöntiä 70 paarilla! Kalafornian Lintupuisto ja Joki kenttänä. Nyt oli niiiiin pehmeät lähipeli kädet...:rock:

3 böröö, 12 paarii ja 3 bogiii.

Viimeksi muokattu:
Vanajanlinnassa suomalaisilla ammattilaisilla mennyt pitkästä aikaa hyvin. Ahokas -6, Ilonen -3 ja Kakko -1 ekan rundin jälkeen. Ahokas on jaetulla johtopaikalla. Hyvät saumat saada puolenkymmentä suomipelaajaa cutista läpi.

Zone-sarja -42%
Täältä VG:stä ne parhaat pelaajat tulee :P
Tänään Tuosassa Demopäivä, täytyy heti töiden jälkeen käydä testaamassa parit Niken raudat ja Titun drivereitä. Taitaa mailat mennä vaihtoon, ei nuo vanhat mailat regu-varsilla oikein kestä kyydissä.

Ainakin Kakko, Ilonen ja Ahokas varmasti jatkossa ja kärjen tuntumassa SK Challengessa. Normituurilla muutama muukin suomalainen. Tuonne pääsisi ilmaiseksi paikan päälle katsomaan, mutta ei taida antaa aikataulut myöden. Masentavaa, ettei mikään suomalainen kanava näytä kisoja edes viikonloppuna.

Kakko paransi, mutta Antti sitten pelasikin huonosti. Ja demopäivä taisi tulla kalliiksi. Tosin Niken rautoihin ei varsia ollut, joten VR-bladeja ei päässyt kokeilemaan. Täytyy niitä kokeilla, ennenkuin teen päätöksen. Taitaa tuollainen D3-raippa mennä ostoon.

Bogeja oli tullut aika läjä kaikille top-3 suomalaiselle. Ilosella ehkä kaikkein villein kierros, kun etu- ja takaysin ekat 3 reikää yhteensä -5 ja vikat 5 reikää +6. Tosi harmi homma vielä lopettaa rundi kahteen poksuun.

Jeah, Tiger otti välittömästi komennon ensimmäisenä päivänä, hyvä hyvä.

Vähän liian hyvältä näytti Tigerin peli eilen, taitaa olla taputeltu juttu tän päivän jälkee.

Oma suosikki"hevonen" Adam Scott T151 82 lyöntiä. Ei prkl, mäkin pelaisin paremmin :D

ei se Tigerin peli sitten oikein eilen sujunutkaan.. tänään täytyy kyllä sitten vähän jännittää... pistäisin kyllä itse rahat Tigerin puolesta.. =) mutta katsotaan..

Suositut

Back
Ylös Bottom