Golden cap mainos!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pumba
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä ihme on tuo biisi mikä kyseisessä mainoksessa soi...
siinä missä mies istuu joen rannalla rikkinäisen pullon luona itkemässä....!!!!!

HALUAN SEN!!!!

ja pakollinen
:david:

Eikö tuota kukaan tunnista?
kun ei kuullosta ihan "siideri mainosta varten tehdylle"....
Auttakaa ny hyvät ihmiset...googlella saanu mtn irti....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi mainos alkaa ketuttamaan jo aika pahasti :curs: Olis ollu edes bissepullo rikki, tai joku unileluakin tärkeempi, protskusheikkeri levinny pitkin puroa.

Originally posted by Pumba
Mikä ihme on tuo biisi mikä kyseisessä mainoksessa soi...
siinä missä mies istuu joen rannalla rikkinäisen pullon luona itkemässä....!!!!!

HALUAN SEN!!!!

ja pakollinen
:david:

Eikö tuota kukaan tunnista?
kun ei kuullosta ihan "siideri mainosta varten tehdylle"....
Auttakaa ny hyvät ihmiset...googlella saanu mtn irti....

Uskomatonta itse olen pyöritellyt samaa asiaa mielessä aina kun spotti pyörähtää ruutuun, loistava kappale ja olis unelma saada saman genren muita biisejä artisteja, nimiä kiitos otetaan vastaan.

Re: Re: Golden cap mainos!

Originally posted by otsio
Uskomatonta itse olen pyöritellyt samaa asiaa mielessä aina kun spotti pyörähtää ruutuun, loistava kappale ja olis unelma saada saman genren muita biisejä artisteja, nimiä kiitos otetaan vastaan.

Hmm.. Mulla on se biisi siitä leffasta. Sen biisin nimi on Down to the river to pray, mutta artistia en millään muista. Mulla kyl on se biisi.. Mutta just nyt ei ole tuo iso tietsa päällä.

Mut mää voin tsekkaa sen tänään myöhemmin.

EDIT: niin sen sidukkamainoksen biisi ei ole sama, mutta hyvin samantyyppinen.

Re: Re: Re: Golden cap mainos!

Originally posted by Hippa
Hmm.. Mulla on se biisi siitä leffasta. Sen biisin nimi on Down to the river to pray, mutta artistia en millään muista. Mulla kyl on se biisi.. Mutta just nyt ei ole tuo iso tietsa päällä.

Mut mää voin tsekkaa sen tänään myöhemmin.

EDIT: niin sen sidukkamainoksen biisi ei ole sama, mutta hyvin samantyyppinen.

Kaunis kiitos etukäteen, mutta ei kirjaimellisesti heh heh.

Varsinkin se ärsyttää että se jää soimaan päässä, Vii sheel... heräsin aamulla.. Heh, mai inner vois se vaan loilottaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom