GoGo:n kuntosalit, onko tarpeeksi painoja raskaampaan treenaamiseen??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lolwtf
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
34
Kaupunki
Turku
Elikkä onko porukalla tietoa noisto GoGo:n kuntosaleista, että minkä verran sielä on vapaita painoja/käsipainoja? Lähinnä kiinnostaisi noiden vapaiden painojen määrä, sekä kuinka suuria käsipainoja kyseisillä kuntosaleilla on... Tuohon alle kahdensadan metrin päähän on tulossa tuollainen GoGo niin ajattelin, että jos vaan painoja löytyy HC:mmin treenaavalle tarpeeksi, niin miksen siihen sitten asiakkaaksi liittyisi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pikaisella päättelyllä puhut Hervannan GoGosta? Paha tässä vaiheessa on sanoa, kun ei tiedä paljonko jengiä siellä tulee käymään ja paljonko levypainoja sinne on hommattu. Aikaisemmissa GoGo:ssa ongelma ei niinkään ole ollut painojen riittämättömyydessä, vaan huonoista tiloista vapaiden painojen kannalta. Siksi isommat kaverit ovat todenneet, että halvemmalla saavat jäsenyyden paikkaan, jossa kuitenkin treeniympäristö sopii paremmin bodailuun. Tuo uusi GoGo näyttäisi jonkun verran painottavan vapaisiin painoihin, joten edelleen, tämä ei varmaan päde tuohon tulevaan saliin.

Henkilökohtaisesti kun joskus Duossa esiteltiin noita sinne tulevia laitteita, niin vaikuttaa samanlaisilta hilavitkuttimilta, mihin minulla aiemmin leikkasi kiinni. Niissä samanmerkkisissä laitteissa mitä on muilla GoGo-saleilla käytössä, voi lyödä koko pakan painoksi ja jumppailla pitkiä sarjoja. Toki kyseessähän voi olla jotain uusia malleja samoista laitteista.

Tämän voisi varmaan siirtää tuonne Tampereen omalle osiolle..?

Mä ajattelin käydä vilkaisemassa ton paikan kun se aukeaa. Jos voi tehdä rinnallevetoa ja tempausta, niin mulle on riittävä paikka.

Pirkkalassa ja Lielahdessa on ainakin ihan riittävästi painoja, ei ole kyllä kiekot loppunut ikinä kesken ja molemmissa loppuu käsipainot 60kg, joten riittää aika pitkälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom