Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syöthän tarpeeks jos paino putoaa noin hurjaa tahtia? Voi toki olla osa jotain nestettäkin tms.nyt on ihmeitä kropassa tapahtunut kolmatta viikkoa ainakin yritetty syöda gluteenitonta turvotus on laskenut mahasta ja energia tasot kasvanut humasti ja painoa pudonnut 4kg.
kiitän vinkeistä.
Penetroidun tähän tälleen sivusta, mutta osaako joku keliaatikko sanoa, voiko imeä Myprotehiinin Instant Oatsia? Kauraahan puhtaana sinäänsä voi syödä.
Siellähän lukee, että sisältää gluteiinia. Toki meikäläiselle aiheuttaa oireita myös puhdas kaura...
Mä joskus jostain luin, että keliaakikoille pienikin määrä gluteenia voi altistaa jollekin pidemmällä aikavälillä syntyville komplikaatioille (suoli jotenkin "rikkoutuu" pikkuhiljaa ja parantuu tosi hitaasti), vaikka välittömästi ei tulisi vatsaoireita. Itse en ole keliaakikko, mutta sinuna kyllä en ottaisi mitään riskejä.Aivan. Lähinnä aattelin, että mitenköhän paljon, kun pikkasen siedän itse. Olen toki tuota aiemminkin ottanut, mutta silloin nyt meni muutakin gluteenia vielä siinä sivussa. Nyttemmin maha alkanut krantummaksi. Pitänee vain testailla pienissä erissä.
Mä joskus jostain luin, että keliaakikoille pienikin määrä gluteenia voi altistaa jollekin pidemmällä aikavälillä syntyville komplikaatioille (suoli jotenkin "rikkoutuu" pikkuhiljaa ja parantuu tosi hitaasti), vaikka välittömästi ei tulisi vatsaoireita. Itse en ole keliaakikko, mutta sinuna kyllä en ottaisi mitään riskejä.