Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitiz sanoi:Fastin kreatiini tuon aiheuttaa,jos siis sitä käytät.
Nightkin sanoi:Vähän on mullakin samanlainen fiilis. Ei sovi ainakaan mulle.
Timba79 sanoi:Pienennä vähän sitä annoskokoasi ja nosta sitten pikkuhiljaa kun vatsa kestää. Minä kyllä kokeilisin myös muita merkkejä jos maha temppuilee. Ja juothan tarpeeksi? Jos ei nestettä saa tarpeeksi kun ottaa kreaa, niin saattaa siitäkin johtua se mahan temppuilu.
Massamonster sanoi:FASTin glutamiini on pääosin glutamiinihappoa ja imeytyvyys on näin ollen todella huono. Eron huomaa parempilaatuisiin väristä (FASTin hieman kellertävä) ja tuoksusta (glutamiini ei saa tuoksua miltään!).
Hannibal sanoi:Aika kova juttu, jos paketissa puhutaan 100% l-glutamiinista, ja sinä näet värin perusteella, että kyseessä on alle 50-prossainen l-glutamiini. Teetä nyt ihmeessä edes impedanssi- ja vedenalaismittaukset niistä jauhoista ja laita palautetta kuluttaja-asiamiehelle, se on kaikkien valmennettaviesi etujen mukaista.
Massamonster sanoi:FASTin glutamiini on pääosin glutamiinihappoa ja imeytyvyys on näin ollen todella huono. Eron huomaa parempilaatuisiin väristä (FASTin hieman kellertävä) ja tuoksusta (glutamiini ei saa tuoksua miltään!).
Molemmat, sekä FASTin glutamiini että kreatiini, ovat aiheuttaneet vatsavaivoja melkein kaikille valmennettavistani.
HEH HEH...
Glutamiini on oikeasti helppo todentaa aidoksi...niin se vaan on. Ennen kuin alat morkata mua, niin ota eteesi FASTin ja esim. Evolutionin glutamiinipurkki ja katsele sekä haistele...jos et huomaa eroa, niin on se kumma. Sit kyl oot menettänyt näkö- ja hajuaistisi. Jos et vieläkään usko, niin annan kyllä mielelläni yhteystiedot, josta voit vielä varmistaa tämän jutun...tod.näk. olet kuitenkin päättänyt olla uskomatta. Eikä se tietysti mua haittaa...ihan miten vaan.
Massamonster sanoi:Ja jos maha kipeytyy ja ripuli on ilmeinen, niin eihän se tuotteesta johdu, vaan käyttötavasta ja omasta herkkävatsaisuudesta
Fatso sanoi:Jos et nyt tuon vertaa tiedä niin useat vapaat aminohapot aiheuttavat vatsaoireita tietyn annoksen jälkeen ihan ilman että niissä olisi jotain vikaa. Toki nuo mainitsemasi käyttötapa ja yksilöllisyys vaikuttavat mutta sinähän yritit olla näsäviisas.
Keep on good work ja jatka useiden sivupersooniesi valmentamista, muuhun ei taida aineksia olla.