Glutamiinista vatsavaivoja??

Ikä
37
kellään "herkkävatsaisella" kokemuksia että esim FASTin Glutamiini aiheuttais jotain vatsa ongelmia? ostin tossa fastin glutaa ja otin kreatiinin ja dekstroosan kanssa, muutamien tuntien pääst meni sit vatsa kural, epäilyttää kyllä itteäniki...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko se kreatiinikin Fastia? Se nimittäin on täällä luetun perusteella laittanut monen vatsan kuralle, mulle ei ole mitään aiheuttanut, mutta tuli vaan ekana mieleen toi krea.

Itellä ei glutamiini ole koskaan aiheuttanu mitään ongelmia, mutta kaveri otti yhteen aikaan n. 20 g päivässä ja voi luoja sitä shaichen määrää. Tiputti 10 g ja ei ongelmia. Eli suremmat määrät voi vetää vatsan sekasin, mutta tuskin vedit sitä millään desilitramitalla.

Mulla on vähän sama homma glutamiinin kanssa... tuntuu että yli 5g annokset aiheuttaa suolessa rallikisat... :( on ollu fastin ja ufs jauhoja.. ei mitään eroa.

Ei ole kyllä ollut ongelmia glutamiinin kanssa, merkki leader, 15 grammaa menee päivässä 5 ennen treeniä 10 palautusjuomaan.

Epäilen minä myös että pakin pistää sekaisin tuo kreatiini, testaappa jättämällä toinen pois ja testaa kumpi sen aiheuttaa, vaikea kyllä uskoa että glutamiini aiheuttaisi kyseisen onkelman.

Pitiz sanoi:
Fastin kreatiini tuon aiheuttaa,jos siis sitä käytät.

Vähän on mullakin samanlainen fiilis. Ei sovi ainakaan mulle.

Nightkin sanoi:
Vähän on mullakin samanlainen fiilis. Ei sovi ainakaan mulle.

kreatiini ei yksin ole mitään aiheuttanu mulla, oon sitä otellu jo muutaman viikon, nyt ku vedin sitä glutan kans yhdes, fastin kummatki, kokeilen ottaa erikseen viel tänää enne reenii, helvetti jos menee reenit sen takii pilal :curs: :wall:

Tarpeeksi kun niitä syö niin kyllä se pakki alkaa niitä sietämään! "Harjoituksen puutetta"... Jauhot naamariin vaan ja salille!!

Pienennä vähän sitä annoskokoasi ja nosta sitten pikkuhiljaa kun vatsa kestää. Minä kyllä kokeilisin myös muita merkkejä jos maha temppuilee. Ja juothan tarpeeksi? Jos ei nestettä saa tarpeeksi kun ottaa kreaa, niin saattaa siitäkin johtua se mahan temppuilu.

Timba79 sanoi:
Pienennä vähän sitä annoskokoasi ja nosta sitten pikkuhiljaa kun vatsa kestää. Minä kyllä kokeilisin myös muita merkkejä jos maha temppuilee. Ja juothan tarpeeksi? Jos ei nestettä saa tarpeeksi kun ottaa kreaa, niin saattaa siitäkin johtua se mahan temppuilu.

jees otin 5g ennen treeniä eikä ainakaa viel tullu mittää, voipi olla että ku otin eile krean, glutan ja dekstroosan aika pienen vesimäärän kans kiireessä, alottelen vaik pienemmil annoksil tosiaanki

FASTin glutamiini on pääosin glutamiinihappoa ja imeytyvyys on näin ollen todella huono. Eron huomaa parempilaatuisiin väristä (FASTin hieman kellertävä) ja tuoksusta (glutamiini ei saa tuoksua miltään!).

Molemmat, sekä FASTin glutamiini että kreatiini, ovat aiheuttaneet vatsavaivoja melkein kaikille valmennettavistani.

Massamonster sanoi:
FASTin glutamiini on pääosin glutamiinihappoa ja imeytyvyys on näin ollen todella huono. Eron huomaa parempilaatuisiin väristä (FASTin hieman kellertävä) ja tuoksusta (glutamiini ei saa tuoksua miltään!).

Aika kova juttu, jos paketissa puhutaan 100% l-glutamiinista, ja sinä näet värin perusteella, että kyseessä on alle 50-prossainen l-glutamiini. Teetä nyt ihmeessä edes impedanssi- ja vedenalaismittaukset niistä jauhoista ja laita palautetta kuluttaja-asiamiehelle, se on kaikkien valmennettaviesi etujen mukaista.

Hannibal sanoi:
Aika kova juttu, jos paketissa puhutaan 100% l-glutamiinista, ja sinä näet värin perusteella, että kyseessä on alle 50-prossainen l-glutamiini. Teetä nyt ihmeessä edes impedanssi- ja vedenalaismittaukset niistä jauhoista ja laita palautetta kuluttaja-asiamiehelle, se on kaikkien valmennettaviesi etujen mukaista.

HEH HEH...

Glutamiini on oikeasti helppo todentaa aidoksi...niin se vaan on. Ennen kuin alat morkata mua, niin ota eteesi FASTin ja esim. Evolutionin glutamiinipurkki ja katsele sekä haistele...jos et huomaa eroa, niin on se kumma. Sit kyl oot menettänyt näkö- ja hajuaistisi. Jos et vieläkään usko, niin annan kyllä mielelläni yhteystiedot, josta voit vielä varmistaa tämän jutun...tod.näk. olet kuitenkin päättänyt olla uskomatta. Eikä se tietysti mua haittaa...ihan miten vaan.

Massamonster sanoi:

Molemmat, sekä FASTin glutamiini että kreatiini, ovat aiheuttaneet vatsavaivoja melkein kaikille valmennettavistani.

HEH HEH...

Glutamiini on oikeasti helppo todentaa aidoksi...niin se vaan on. Ennen kuin alat morkata mua, niin ota eteesi FASTin ja esim. Evolutionin glutamiinipurkki ja katsele sekä haistele...jos et huomaa eroa, niin on se kumma. Sit kyl oot menettänyt näkö- ja hajuaistisi. Jos et vieläkään usko, niin annan kyllä mielelläni yhteystiedot, josta voit vielä varmistaa tämän jutun...tod.näk. olet kuitenkin päättänyt olla uskomatta. Eikä se tietysti mua haittaa...ihan miten vaan.

Just joo, ja kun luulin että kummallisemmaksi ei voi mennä niin MazzaMonzer iskee jälleen.. Sattuipas muuten niin sopivasti että minulla on kaapissani molemmat glutamiini valmisteet :hyper: Tein niille näkö, haju, tuntuma ja maku testin.
Tulos:
- Näyttäävät samalta, ei eroa värissä, samanlaatuinen koostumus
- Kumpikaa ei haise millekkään
- Tuntuma molemmissa lähes identtinen, liukenee nopeasti suussa, tuntuma erittäin hienojakoinen jauhe, vähän kuten tomusokeri. Molemmista jää hiukan karkeampia hiukkasia tuntumaan.
- Maku molemmissa yhtälailla neutraali, hieman tympeä, tunkkainen jälkimaku.

Ja dadaa... todisteeksi tieteellisestä kokeesta KUVA

Liitteet

• gluta.jpg
    gluta.jpg
    103,8 KB · Katsottu: 692
Niin kuin jo sanoin...ihan miten vaan.

Eihän se oo multa pois, senkun jatkatte kantapään kautta opiskelua.
Niinhän se tietysti on, että jos purkin kyljessä lukee 100%:sta l-glutamiinia, niinhän se sitten on ja jos mainoksissa kehutaan jotakin tuotetta, niin tietysti se hyvää silloin on...kuluttajavalituslautakunnalta on työt siis melko vähissä.

Kai myös muistatte noudattaa annostusohjeita sokeasti suoraan purkin kyljestä...niitäkään kun ei kannata missään tapauksessa kyseenalaistaa, vaikka olisit 40 kg painava hyttynen tai 120 kg painava monsteri, niin sama määrä moottoriin vaan.

Ja jos maha kipeytyy ja ripuli on ilmeinen, niin eihän se tuotteesta johdu, vaan käyttötavasta ja omasta herkkävatsaisuudesta :rock:

Oon koittanu ehkä noin viittä eri glutamiinia ja kaikki näyttää ja haisee samalle, Leaderin glutamiini oli koostumukseltaan poikkeavaa mutta maultaan ja hajultaan samaa kuin muut. Jotenkin vois luulla että jos se on kellertävää niin se on vanhaa paskaa joka on saanu kosteutta tai jotain muuta itteensä. En ole muuten törmännyt yhteenkään hajuttomaan glutamiiniin? Onhan noita valmistajiakin vielä...

Massamonster sanoi:
Ja jos maha kipeytyy ja ripuli on ilmeinen, niin eihän se tuotteesta johdu, vaan käyttötavasta ja omasta herkkävatsaisuudesta :rock:

Jos et nyt tuon vertaa tiedä niin useat vapaat aminohapot aiheuttavat vatsaoireita tietyn annoksen jälkeen ihan ilman että niissä olisi jotain vikaa. Toki nuo mainitsemasi käyttötapa ja yksilöllisyys vaikuttavat mutta sinähän yritit olla näsäviisas.
Keep on good work ja jatka useiden sivupersooniesi valmentamista, muuhun ei taida aineksia olla.

Fatso sanoi:
Jos et nyt tuon vertaa tiedä niin useat vapaat aminohapot aiheuttavat vatsaoireita tietyn annoksen jälkeen ihan ilman että niissä olisi jotain vikaa. Toki nuo mainitsemasi käyttötapa ja yksilöllisyys vaikuttavat mutta sinähän yritit olla näsäviisas.
Keep on good work ja jatka useiden sivupersooniesi valmentamista, muuhun ei taida aineksia olla.

Nyt kyllä heitit pahan ja voisin jopa sanoa, että ilkeämielisen.

...niin sinähän sen tiedät...onko minusta ainesta ja mihin...

En oikein ymmärrä, että millä tavoin hypähdin sun herkille varpaille, kun noin säikähdit. Puhuin tuotteesta, niin sä alat jotain henkilökohtaista heittää mun ammattitaidosta jne., vaikket tunne, etkä tiedä musta hitusenkaan vertaa.
Olen todella pahoillani, jos jotenkin loukkasin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom