Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
timba79 sanoi:Halpaa se Wrangen kama on, mutta ei ole kovin positiivista kuvaa porukka näistä Wrangen kamoista antanut, että tiedä sitten. Ei se halpa ja hyvä kuitenkaan kovin usein sovi samaan lauseeseen.
Phat sanoi:Propoweria olen yhden 250g purkin ostanut. Glutamiini menee niin kalliiksi lisäravinteeksi että en käytä sitä säännöllisesti. En usko että kyseessä on mikään ihmeaine enkä huomannut tuon purkin vedettyäni mitään hyötyä. Maku ei muuten ole mitenkään paha, oikeastaan mauton.
Spyder sanoi:Ite ostin tos ennen jouluu Wrangen glutamiinia ja en tiiä onko tän merkin tuotteissa vikaa vai minussa vai missä.Mut en oo oikeestaan huomannu minkäänlaista eroa palautumisen kanssa.Syön nyt kuitenkin pois ton homehtumasta ja katon et huomaako eroa sit palautumisessa ilmaan glutaa.
edelbrock sanoi:Ei sillä glutamiinilla niin ihmeellistä vaikutusta olekaan. Sen tehon huomaa paremmin kokonaisvaltaisesta jaksamisesta, ja siitä ettei ole aina niin paskana kuin normaalisti. Mulla tuntuu ainakin kaikki pikku flunssat vähentyneen glutamiinin myötä.
Tuote maksaa meille tietyn summan sisään. Siihen lyödään kate päälle, mikä ei ole iso, kuten ehkä hinnoista voi päätellä. Jos vertaa vastaavia Evolutionin ja/tai Prolabin tuotteita muualla Suomessa myytäviin, niin hinnan pitäisi olla kohdallaan. Ei ole reilua vertailla pelkän hinnan perusteella kahden eri valmistajan glutamiinia. Fastin gluta oli sen ensimmäisen boksin ajan hyvää, sekoittuvaa ja maultaan neutraalia, mutta vuoden 2002 taisi raaka-aineen toimittaja vaihtua, koska glutamiini maistui yököttävältä. Luultavasti kuitenkin vielä laadukas tuote, mutta maun radikaali vaihtuminen sai minut vaihtamaan toiseen merkkiin. Laboratoriotestejä en ole nähnyt näistä kyseessä olevista tuotteista, joten en pysty lyömään mitään balls to the walls -faktaa ainakaan tähän hätään halppisglutamiinien mahdollisista ja hyvin todennäköisistä laatueroista. Jouni, onko sinulla heittää jotain faktaa tähän?Wessel sanoi:kysymys mikelle: mikä saa teidän glutan maksamaan noin paljon.
haavevahva sanoi:Ite oon nyt noin viikon kiskonut glutapeptidiä (tai siis sitä "parempaa glutaa") ja taitaa kyllä lihasarkuus hävitä nopeammin treenin jälkeen. Maku on kyllä vielä jauhetumpaa saatanaa kuin se alkuperäinen saatana. Hinta oli tollaset 55€/1,2kg kuljetuksineen. Päivässä pari ruokalusikallista ja kroppa tykkää.
Wessel sanoi:kysymys mikelle: mikä saa teidän glutan maksamaan noin paljon.
ps: äläkä suutu, aion kyllä kysyä tätä samaa FASTin hinnan laskijalta tai joltaki kuka ne hinnat määrää.. oon kyl aika pettyny FASTiin, sen mainos oli aluksi että se ei kehu tuotteita mega tai super hyviks ja hinta on kohdallaan.. ajatus muuttunu vissiin suosion myötä.
paitsi HERA85 kans
Laffer sanoi:No eikai tuo maku nyt paljoa haittaa kun sitä vedetään vaan muutama gramma päivässä.
Jouni Virtamo sanoi:Tässä käydään jälleen kerran samaa hedelmätöntä keskustelua halvoista ja kalliista tuotteista. Niitä ei voi ollenkaan vertailla keskenään yhteismitallisilla kriteereillä.
Minä luulen, että paras ohje kaikille on nyt se, että jokainen ostaa omalle kukkarolleen sopivia tuotteita ja vastaa itse seurauksista. Yleisohjeena voi kuitenkin sanoa, että halvemmat tuotteet ovat pääsääntöisesti laadultaan huonompia kuin kalliimmat (itse en tiedä yhtään halpaa laatutuotetta), koska ne on valmistettu halvoista (= huonoista ja yleensä epäpuhtaista) raaka-aineista. Useimmat halvat glutamiinivalmisteet ovat esimerkiksi luultavasti osaksi tai kokonaan glutamiinihappoa.