Glenn Sparv

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu
Todella ärsyttävää pelleillä tolla tiedolla. Mitähän Glenn luulee saavuttavansa tällä?

UFC on toki etsimässä uusia ottelijoita uusilta markkinoilta, mutta vaikea kuvitella suomalaisen myyvän yhtään liippua singaporessa?

Eihän tuolla Glennin Twitterissä ole mitään jaettu sen jälkeen, kun tuo sopimuskuva tuli perjantaina. Sunnuntaina joku jossain oli huomannut, että siinä kuvan perässä on "@ufc", mitään muuta lähdettä sille alkuperäiselle uutiselle ei ole. Bloody Elbow'n uutisen ainoa viitattu lähde on tuo sama kuva, jonka mukaan "Team Quest Thailand announced..." No, ilmoittiko?

En tietty voi mennä takuuseen Sparvin sanomisista, en tunne miestä niin hyvin. Äkkiseltään en kuitenkaan näe, miksi olisi valehdellut. Hänelle nämä huhu-uutisetkin tekevät tietty hyvää, vaikka olisikin huuhaata.

Jason Burnworth @JasonSparkplug 13 h

@TQThailand @GlennSparv @ufc It's about time UFC picks up Glenn. He's gonna kill it there!

jännä et tohonkaan ei oo vastannu että ei oo ufc sopimus :o toivottavasti kyse ois jostain että ei voi puhua diilistä ennen ku annetaan lupa tjsp.. en tiiä.. mystinen tapaus :D

Jos toi on totta niin hienoo. Pikkasen sekavat fiilikset kuitenkin... Verratkaa Niinimäen ja Sparvin tekemää työtä.

Ja niinkuin sanoin jo ylempänä, ei Glenn ole mikään paikallinen talent... Ukkoa ei tunneta edes Suomessa kuin vain HC-fanien piireissä.

ei pysty kyllä ymmärtämään että kuvaan jossa kirjotetaan sopimusta tägätään UFC eikä sitä organisaatiota JOHON sopimus tehään?! wtf?

Joo on vaikee ymmärtää mitä tossa haetaan. Katsokaa oikeesti sherdogista Glenn Sparvin vastustajat ja sanokaa ettei ole vielä UFC tasoa. Vaikka olisi kuinka suomilasit päässä niin en ehkä haluaisi UFC:n laskevan ottelijoiden tasoa...

Todella ärsyttävää pelleillä tolla tiedolla. Mitähän Glenn luulee saavuttavansa tällä?
Ainakin nimensä saa esille. Itseasiassa melko fiksu kikka saada mainosta tuolla tavoin, jos se tosiaan olisi ollut kaiken takana. Joku täällä pakkiksellakin jo ihmetteli, kuka edes on Glenn Sparv. Kuinkahan moni eksyi tsekkailemaan miehen recordia tai matsipätkiä youtubesta. Minä ainakin. Melko ymmärrettävääkin siis miksei ottelija sen enempää lähde aktiivisesti katkomaan villiltä huhulta siipiä, kun haittaakaan ei millään tavoin koidu. "Ei, en minä UFC:tä ole lähelläkään, älkää minusta puhuko", kuulostaisiko järkevältä? Kaveri oltaisiin taas unohdettu sen siliän tien, eikä Bloody Elbowt ja muut (esim. me) kirjoittaisi hänestä halaistua sanaa. Parhaimmillaan jengi on yhteydessä UFC:hen, että onko tämä totta vai ei, kun tällainen ottelija kuulemma on signattu.

Hmm, mä katoin sen ekan facebook päivityksen, mistä karhuherra on puhunut ja varmistellut Sparvilta... jäi aika selväksi heti, että uutishaukkojen kömmähdys.
Itse en oikein twitteriä käytä, mutta mun mielestä siellä nyt aina tägätään ihan vitusti joka päivityksessä kaikkea, en ihan heti tägeille nyt syty.

Ps. Tiikerin silmälle, joskus muistaakseni taisit sanoa, että sparvin pitäis päästä enemmän esille sosiaalisessamediassa, nyt ylitettiin uutiskynnys, muuallakin kuin suomessa, eli vitun hyvä :D

Totuus Glennin "UFC-sopimuksesta" on se, että mies ottelee 21. joulukuuta Singaporessa uuden Rebel FC:n ekassa illassa, kuulostaa vaihteeksi ihan asialliselta organisaatiolta. Jututin ukolta kuulumiset pikaisesti.

Tämän ketjun otsikonhan voisi vaihtaa, niin ketju olisi mitä mainioin nimikkokeskustelu.

miksi linkin nimessä on "nain-TIM-sparv" tullut jokin pikku moka kenties? eikös Timppa oo fudismiekkosia? :)

Back
Ylös Bottom