Glenn Sparv

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Totuus Glennin "UFC-sopimuksesta" on se, että mies ottelee 21. joulukuuta Singaporessa uuden Rebel FC:n ekassa illassa, kuulostaa vaihteeksi ihan asialliselta organisaatiolta. Jututin ukolta kuulumiset pikaisesti.

Tämän ketjun otsikonhan voisi vaihtaa, niin ketju olisi mitä mainioin nimikkokeskustelu.

Poistettu herra Sparv UFC:n rosterista eli nyt tämä olkoon yleisketju Sparvista.

miksi linkin nimessä on "nain-TIM-sparv" tullut jokin pikku moka kenties? eikös Timppa oo fudismiekkosia? :)

Joo, kävi silleen klassisesti, että ajatuksissani naputtelin ekaksi velipojan nimen otsikkoon ja huomasin asian just tasan samalla hetkellä kun painoin julkaise-namiskaa. Alkuperäinen otsikko jää urliin, vaikka sitä vaihtaisikin.

haitanneeko tuo,eihän sitä tiedä miten kova jätkä timppa on vääntämään :D

Yle näytti just sportmagasinet ohjelmassa Sparvista henkilöjutun cage 25 tapahtumasta. Oli kyllä asiallisesti tehty, hyvä että tuohonkin suuntaa vapaaottelu sai vähän näkyvyyttä.
Tulee uusintana 5.3 klo. 17:25 Yle Fem.

Mainio pätkä, hattua ilmaan erityisesti Yle Urheilunkin puolella ennen olleelle Toni Kalliolle, joka oli homman takana. Asiallista duunia.

Sparv ottaa mielenkiintoisen askeleen eteenpäin urallaan, voitto PRO FC:n tittelimatsista toisi ainakin Aasiassa hyvää näkyvyyttä. Vastustajakin on siinä määrin kova, että näyttää rekordissa jo vähän toiselta kuin "some Thai guy".

Itse olen miettinyt sitä, pitäisikö Sparvin kuitenkin palata ainakin välillä kotimaahankin tekemään nimeä ja naamaa tutuksi. Aasiassa hän on kuitenkin vielä pitkään lähinnä "some Finnish guy", mutta tällä hetkellä häntä ei juuri tunneta kotimaassakaan. Täälläkin olisi saavutettavaa oman uran luomisessa, eikä se tarkoita ottelemista vaan näkyvyyden yms. pohjan luomista.

Tuli muuten mieleen, että puhuuko Sparv ollenkaan suomea vaikka suomalainen on? Esim. Häkkiradionkin Cage 28-haastattelunkin antoi englanniksi.

Sparvista vähän semmonen kuva että kaveri ei paljon paskaa jauha vaan käy toimittamassa tasaseen tahtiin millon missäkin, hyvä esimerkki se pride säännöillä käyty matsi.
Toivottavasti ottaa tittelin haltuun tuollakin, ja ehkä se olis sitten hyvä tosiaan istua alas ja miettiä mihin suuntaan olis fiksuin panostaa kun menestystäkin tulee. Ilmeisesti viihtyy Aasiassa reenatessa ja matsatessa, niin mikäs siinä siellä ollessa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sparv ottaa mielenkiintoisen askeleen eteenpäin urallaan, voitto PRO FC:n tittelimatsista toisi ainakin Aasiassa hyvää näkyvyyttä. Vastustajakin on siinä määrin kova, että näyttää rekordissa jo vähän toiselta kuin "some Thai guy".

Itse olen miettinyt sitä, pitäisikö Sparvin kuitenkin palata ainakin välillä kotimaahankin tekemään nimeä ja naamaa tutuksi. Aasiassa hän on kuitenkin vielä pitkään lähinnä "some Finnish guy", mutta tällä hetkellä häntä ei juuri tunneta kotimaassakaan. Täälläkin olisi saavutettavaa oman uran luomisessa, eikä se tarkoita ottelemista vaan näkyvyyden yms. pohjan luomista.

Ohan se nyt käynyt ottamassa päänahat suomen top ukoista ja ehkä oli matsia seuraavaan cageen, mutta ehkä myös tuo PRo FC:n matsi tapetilla juuri samoihin aikoihin.
Ja mitä tulee tuohon some finnish guy, niin Sparv on nyt suomen rajojen ulkopuolella ihan varmaan tunnetumpi kuin nämä muut suomen seiskaseiskat yhteensä, pelkästään suomessa jauhamalla matseja, ei nyt mikään oven avaaja ole mun mielestä. Sparv on suht. aktiivinen somessa ja osaa nauraa itsellensä hyvällä huumorilla. Ohan se käynyt Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa leireilemässä ja ottelemassa kovia raastavia matseja, joten varmaan suhteita ja nimeä saanut euroopassa ihan ok.

Mielestäni sparvin pitää olla Mike Swickin AKA Thailand -salilla niin kauan kuin mahdollista, sen verran hyvät treeni-puitteet ja seka Swick kavereineen ilmeisesti myös ajaa Sparvia eteenpäin näin manageri-tyyliin. Sen lisäksi että Virallinen managerikin on juuri oikea tällähetkellä, sama kuin Makwanilla. Mitä nyt AKA thailand somea seuraillut, niin Sparv on ilmeisen pidetty kovasta työmoraalista ja henkilönä siellä muutenkin.

Toivottavasti voittaa matsin, luulen että voipi pian olla ufc tai bellator sopparin lähellä.

Tuli muuten mieleen, että puhuuko Sparv ollenkaan suomea vaikka suomalainen on? Esim. Häkkiradionkin Cage 28-haastattelunkin antoi englanniksi.

Joskus olen muutaman sanan vaihtanut, niin puhuu kyllä ihan ymmärrettävää suomea., ehkä matsien jälkeen kun ihan puhki yms niin sitten anti on parempaa lontooksi.

Isoa fanipohjaa on vaikea saada jos ei ole tavallaan "kotimaata"

Tätä tavallaan yritin aiemmin sanoa, huonosti asiani esittäen. Glennillä on harjoittelun yms. suhteen asiat hyvin Thaimaassa, mutta hänessä olisi potentiaalia olla myös persoonana suosittu - mainio ukko, jota edes suomalainen fanikunta ei kovin hyvin tunne. Ja vaikka ura etenisi (ja eteneehän se), kyllä se suosiota rajoittaa, jos on "maaton mies". Viimeksi jutellessa jäi vähän sellainen kuva, että kotimaahan paluu voisi kiinnostaa olosuhteiden järjestyessä.

Suomeakin ukko puhuu kyllä, kun ei anna vaihtoehtoa puhua englantia. Pieni ujous sen suhteen taitaa vaan vaivata, kun ei kovin usein sitä joudu käyttämään nykyisin.

Kotimaa on suomi ja joka illassahan se on tullut selväksi. Viimeksi cage hoiti promoamisen tosi hyvin ja jälkivideo setit mielestäni aivan loistavasti+ se että oli hesareissa ja iltalehdissä kovat jutut miehestä asian tiimoilta. Sekä tietysti herätti korvanipukoita ihmetellen lajin random seuraavia kun oli mainittu, että maajoukkue futarin veli puuhailee tälläistä.
Sparvia tunnetaan hyvin minun mielestä suomessa, vaikka se ei nyt ole ekana kehäkolmosen-turku- fightsport some kiinnostus numero yksi!

Itse olen tälläinen "fedor" mies ja tykkään kovista rauhallisista puurtajista ja vedän kyllä Sparv lasit päässä kyllä jos pitää jotain suomalaista hypettää :rock:

Tuosta linkki miehen virallisiin urheilja faceen; https://www.facebook.com/glennsparvmma?fref=ts

Glenn Sparv tänään ottelemassa, Kadestamia vastaan, joka otti tiukan matsin viimeksi Fossia(halosen tyrmääjä) vastaan, eli varmaan tiukka vääntö tulossa.Ilmeisesti live striimi myös löytyy:
View: http://livestream.com/PXC/pxc53

Fabookissa kuvien perusteella miehen ulkoinen olemus näyttää taas siltä, että pimppibaarit on edelleen kierretty kaukaa ja salilla on aika vietetty.
Toivottavasti voitto tulee ja aukeaa vihdoinkin paikka isompaan organisaatioon.

Täytyy sanoa että tossa sparvin elämäntyylissä jotain mahtavaa kun treenaa ja asuu thaimaassa.
Ei huono vaihtoehto :cool:

Back
Ylös Bottom