Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vertti ja Oona on olleet tosi hyviä ainakin, joistain muista ei sit niin paljoa vastusta kilpailijoille ole.Nämä gladiaattorithan on ihan vässyköitä. Ananastukat ja kotiäidit heittelee puolijulkkiksia ihan miten lystäävät
Osa gladiaattoreista on kyllä melko heittopusseja.. Välillä kilpailijat saa gladiaattoreista aika epäreiluja vastuksia.
Viime jaksossa oli kyllä tosi kovat kilpailijat miehissä. Noiden kilpailijoidenkin taso heittelee melko paljon.
Ruudusta mä nämä aina kattelen jälkikäteen:Mulla on muutama jakso jäänyt näkemättä, mutta ihan ku aina ois samat gladiaattorit, onko Amin Asikainen tai cheekin veli ollut kertaakaan vastassa.
Nyt on kausi taputeltu ja oikeat kaverit saatiin voittajiksi. Mikko oli järjettömässä kondiksessa. Kaveri on hyvin liikkuva, todella nopea & vahva kuin gorilla. Parhaita fysiikoita joita olen ikinä nähnyt. Ihan käsittämätöntä että edes Hietaniemi ei pärjännyt ilmapainissa.