Gillette Fusion ja Fusion Power yhteensopivuus...?

Onko kellään tietoa, että onko noi "uudet" gilleten fusion ja fusion power terät ja varret yhteensopivia keskenään? Kun tuli ostettua noita Fusion teriä mutta eivätpä sopineetkaan vanhaan mach3 varteen, niin ajattelin sitten että ostan suoraan tuon Fusion Power-setin, mutta sopiiko nuo tavis Fusionin terät siihenkään? Alkaa tulla kalliiksi ostella jatkuvasti tollasia lähes 15€ paketteja jos ei kuitenkaan näistä kaikista varsista ja teristä sun muista saa kasattua toimivaa kokonaisuutta. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fusion Power on vain pattereilla ja jonkinlaisella värinätoiminnolla varustettu Fusion. Samoja teriä ne käyttävät.

Ihan hyviä teriä muuten minusta nuo Fusionit. Vaikka olin aluksi skeptinen terien määrän lisäämistä kohtaan, niin pehmeämmin ja paremmin se vaikuttaisi leikkaavan kuin Mach3.

Fusion Power on vain pattereilla ja jonkinlaisella värinätoiminnolla varustettu Fusion. Samoja teriä ne käyttävät.

Ihan hyviä teriä muuten minusta nuo Fusionit. Vaikka olin aluksi skeptinen terien määrän lisäämistä kohtaan, niin pehmeämmin ja paremmin se vaikuttaisi leikkaavan kuin Mach3.

Ok, kiitoksia tiedosta! Tätä toivoinkin, että ei pitäisi sitten vielä kolmatta vartta ostaan tähän pyörimään, jos ostaisin sen vibra-version, mutta haluaisin käyttää myös nuo jo ostetut perus fusionit. Eli kyseessä taitaa olla noiden terien suhteen vain samanlainen rahastuskikka kuin mach3-terienkin kanssa on, eli mach3 varteen löytyy jotain 3-4 erilaista terää, jotka kaikki kuitenkin ajavat täysin saman asian.

Itselläni heräsi kiinnostus tuota Fusionia kohtaan sen "trimmausterän" takia, kun tuommosella useamman terän karvankatkojalla on hieman hankalaa saada viikset ajettua tuosta aivan nenän alta.

Onko muuten toi vibralla varustettu tai yleensäkkin tuo Fusion hellävaraisempi kuin mach3? Kun minulla tahtoo tuo kaulan seutu välillä vähän ottaa itseensä parran ajelusta ja kun kuitenkin sen 2-3 kertaa joutuu viikossa höyläilemään niin mahdollisimman hellävarainen leikkuri on aina plussaa.

Edit: näköjään jo vastasitkin tuohon kysymykseen tuon hellävaraisuuden osalta. :) Noh, jos olet päässyt vertailemaan tuota vibraa ja tavallista niin kerroppa näidenkin eroista kokemuksesi!

Itsekin yllätyin iloisesti tuosta fusionista partaa ajaessa.
Hiuksia ajellessa se kyllä tuntuu menevän tukkoon aika nopeasti.Ilmeisesti lyhyempi se terienväli kuin mach3:ssa.

Gillette vetää kyllä noilla Mach 3-terillä partamiestä kakkoseen ihan kympillä. Alkoi ihan vituttamaan kun tarkastelin noita tarkemmin, ovat tismalleen samanlaisia teriä kaikki väriä lukuunottamatta.
Mach 3 on se halvin, Mach 3 turbo on pari euroa kalliimpi ja nämä vihreät M3 Power-terät on sitten kalleimpia. Itse ostan aina noita halvimpia kun niillä ei oikeasti ole mitään eroa.
Mitäs mieltä muut ovat tuosta värinätoiminnolla varustetusta varresta? Itse totesin sen aika turhaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom