Heips, ei huolta saat kyllä "liikaa maksetun" rahasi takaisin.
eli jos
tuotteen ostamisesta on alle 30pv niin meet vaan alkuperäisen kuitin kanssa Giganttiin niin
maksavat sulle sieltä maksetun, ja nykyisen hinnan erotuksen.
Tyytyväisyystakuu on toi kuukausi ostopäivästä, jos siis sama tuote löytyy halvemmalla muualta tai sen hinta laskee G:ssa, asiakas on oikeutettu saamaan väliin jäävän rahan takaisin. Samalla tavoin jos tuotteeseen ei yksinkertaisesti ole tyytyväinen tai tulee muuten vain katumäpäälle niin
palauttaa voi ilman syytä.
Tuotteen palautuksella ei tosiaan ole syytä alkaa "uhkailemaan" koska hintatakuu on automaattinen, sen voi hoitaa missä tahansa gigantissa eli ei oo pakko mennä edes sinne mistä tuote on ostettu.
Myymälään vaan kysymään niin kyl se siellä hoituu. (Ota
alkup. ostokuitti mukaan mielellään)
Niin ja tosiaan, hintatakuu ei koske matkapuhelimia, niissä hintakilpa on muutenkin niin kovaa ja liki päivittäin vaihtelevaa. Palautusoikeus taas ei koske dvd-levyjä tai pelejä, joista sinetti on rikottu - tietenkin lukuunottamatta tilannetta, että pakkauksen sisältö on ollut viallinen. Matkapuhelimissa sama.
Ja vielä... Ennen hintatakuu oli hinnanerotus + 25% siihen päälle, jos tuotteen hinta muuttui tai löytyi halvemmalla jostain. Tätä ei siis nykyään saa enää käyttää, oli jotenkin kieroa mainontaa/markkinointia/mitälie. Eikä hintatakuusta mainonnassa saa pitää sen suurempaa melua ilmeisesti mut kyllä se käytössä on. Pitäkää siis ihmeessä huoli rahoistanne
Edit: Niin eikä todellakaan ihan puolien vuosien jälkeen voi mennä rahojaan vaatimaan takaisin vaan se on se 30pv ostohetkestä mikä onkin tullut jo moneen kertaan ilmi. Ja kyllä hinnoitteluvirhe maksetaan asiakkaan niin halutessa vaikka kyseessä olis joku 3euroa tai muu pieni summa. Nettikaupasta vielä, et pääsääntönä tosiaan pidetään sitä, että liike missä sama tuote on halvemmalla, täytyy ns. seistä kivijalalla... Ei siis voi jokaisen Elloksen tai Anttilan kanssa alkaa kilpailemaan. Mut esim. Gigantin oma nettikauppa tai Verkkokauppa.com, joskus (riippuu tilanteesta ja asiayhteydestä) voi myydä tuotetta sen verta halvemmalla et tullaan siinä määrin vastaan et tuotteen hinta+toimituskulut ja G:n myymälähinta, näiden erotus asiakkaalle voidaan hyvittää.
Heh tässäpä vallan Gigantti-info, toivottavasti ketjun aloittaja sai tarvitsemansa avun ja lohdutuksen, huomenna vaan kassan tyttöjä (tai poikia) jututtamaan.