Gigabyte, EVGA vai Asus

Jos tämä pitäsi paikkaansa niin..... melkonen virhe. Vaikea uskoa mutta...

iivwWSr.png

http://www.reddit.com/r/pcmasterrac...y_x_possibly_reviewed_with_incorrect_drivers/

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hankala uskoa, Sampsallakaan ollut mitään tietoa tuollaisesta.

"Ei AMD:lta ole kuulunut sanaakaan mistään uudemmasta ajurista eli ei sellaista ole."
http://murobbs.muropaketti.com/posts/1715512802/

Toki jos nyt parilla ajuripäivityksellä ja DX12:lla Fury-X onkin paljon kovempi, niin hyvä AMD:lle ja kuluttajille. Itse en kumpaakaan leiriin kuulu tai ole kummankaan fani, joten minua ei harmita jos tämä 980 Ti nyt onkin lopulta hitaampi 3 kuukauden päästä. Tekee vaan kilpailulle hyvää, jos AMD saisi kunnon kilpailukykyisen kortin ulos.

Kulkua piisaa, 1500MHz meni rikki helposti ja vakaana, ei ongelmia pelien kanssa. Tuuletin ei ole hiljainen rasituksessa, mutta ei sitä ääntä tuolta pöydän alta kuule, ellei keskity. Pelikäytössä ei häiritse, kun ääntä lähtee pelistä kuitenkin. Ja työpöytä idlessä tuuletin menee pois päältä kokonaan.

Kulkua piisaa, 1500MHz meni rikki helposti ja vakaana, ei ongelmia pelien kanssa. Tuuletin ei ole hiljainen rasituksessa, mutta ei sitä ääntä tuolta pöydän alta kuule, ellei keskity. Pelikäytössä ei häiritse, kun ääntä lähtee pelistä kuitenkin. Ja työpöytä idlessä tuuletin menee pois päältä kokonaan.

Vitun ökyrikas nörtti! ;)

PS. Kateellinen

Onkohan vaan mutuilua, mutta tuntuu, että parempien näyttisten hinta nousee joka vuosi. Nyt ollaan 800-1000 e tasolla. Mitä seuraavaksi, GTX 1080 Ti 1200 e?

Niin, kyllähän se taitaa näin olla joku viimeset pari aaltoa.
Sillon kun oman edellisen kärki-GPU ostin (01/2013) oli hintaa 500e, ja kyseessä oli vielä erityisen kallis malli.
Eli ihan parin vuoden kehityksestä kyse.

Jos AMD vaikka saisi jotakin järkevää aikaan parin vuoden sisällä, niin ehkä saadaan hintojakin alas. Sama prossuissa.

Jos AMD vaikka saisi jotakin järkevää aikaan parin vuoden sisällä, niin ehkä saadaan hintojakin alas. Sama prossuissa.

Prossuissa AMD ei enää Intelille pärjää mitenkään, eikä varsinkaan, kun intelin R&D on 10*AMD. Näyttiksissä on vielä hyvätkin mahdollisuudet vetää Nvidiaa pyllyyn, mutta se vaatisi aika aggressiivista hintakilpailua/jokun uusi tehojippo.

Tein itse kamaluuksia, ostin käytetyn GTX 670 väliaikaiseksi kortiksi. Ihan hyvä malli tosin, pesee refu 680 pakasta vedettynä. Tehoiltaan sama kuin se AMD joka meni takuuseen tuossa vähän aikaa sitten, eli hyvin pärjää.
Lokakuun paikkeilla pitää sitten katsella jotain 980 Ti tjsp.

Noh, sentäs se PCI-E SSD tilauksessa korjaamaan tätä köyhien likaisuutta jonka menin tekemään.

Nyt näyttäs tulleen nuo Radeon R380x kortit myyntiin. Siinä olis kyllä potentiallia seuraavaksi näyttikseksi. Hinta kohdallaan ja eipä suoritukykykään ole huono!

Itse en osaa yhtään päättää mitä hankkii. Tosin taitaa mennä loppuvuoteen hankinnat eli silloin katsoa uudestaan. Tietty voi käydä se perinteinen että sillon on jo huhua esim uudesta Nvidiasta ja sitten sitä odotellessa.....
Joka tapauksessa jotain 980 Ti tasoa kortin pitää olla.

Itse en osaa yhtään päättää mitä hankkii. Tosin taitaa mennä loppuvuoteen hankinnat eli silloin katsoa uudestaan. Tietty voi käydä se perinteinen että sillon on jo huhua esim uudesta Nvidiasta ja sitten sitä odotellessa.....
Joka tapauksessa jotain 980 Ti tasoa kortin pitää olla.

Itse tein jo päätöksen ja se on joululahja itselleni. Valinta osui tämän hetken parhaaseen teho/hintakorttiin eli GTX 970!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom