Georges "Rush" St-Pierre

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvät oli GSP:n jorinat.

Tallaista twiittia pukkaa Under Armourilta

GSP-Retirement-599x410.0.jpg

Huhujen mukaan lähipäivinä tulee tiedotetta Pierun paluusta. Onhan tuosta lainavyöstä taisteltu jo aivan riittävän monta kertaa.

Huhujen mukaan lähipäivinä tulee tiedotetta Pierun paluusta. Onhan tuosta lainavyöstä taisteltu jo aivan riittävän monta kertaa.

Jaa, missas sellaisia huhuja? Netti on pullollaan uutisia jonka mukaan GSP vihjailee ettei ole palaamassa nykyisissa olosuhteissa

GSP shoots down report that he's set to announce UFC return, manager says "a lot of things" still need to happen
http://www.mmatorch.com/artman2/publish/UFC_2/article_28286.shtml

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
GSP:lläkin oli mukavaa, vaikkei loppujenlopuksi päässyt haastamaan Conoria kehään (huhu)

Cc9fUlRXEAAoJCH.jpg

Tana sano, että keskustelut UFC 200:sta Gespin kans ovat alkaneet. Voisiko se olla Silvaa vastaan?

Eventin jälkeen video minkä itse näin Danalta, niin herra sanoi ettei mitään GSP keskusteluja olla käyty.
Toki varmaan se noin sanoisi vaikka jotain pikkasen olisi jo keskustellut.

GSP itse taas sanoi että eventti oli sopivaan aikaan ja sopivassa paikassa, niin päätti poiketa.

jossain videossa Sonnen kysyi onko keskusteluja käyty ja Dana sano että sen voi myöntää että on käyty. Loppu ne mutuilut.

Ainakaan oma juttu ei ollut mitään mutuilua, jossain tän eventin haastiksessa Dana sanoi ettei keskusteluja käyty. Noita on miljoona, ei paljon jaksa kaivaa sitä minkä itse katsoin. Tiedä sitten.
Onko toi Sonnen pätkä ollut koska? Joku vanhempi? Varmasti joskus tässä on käyty, ehkä se minkä itse katsoin liittyi viikonlopun tapahtumiin, ja silloin GSP:n ei olla keskusteltu.

Joo, rupesin itse etsimään myös ja tuon löysin. 2:20 kohdassa.

Mitähän helevettiä Dana selitti jossain ihan muussa viikonlopun haastiksessa. Jaa-a. Fucking goof. :D

Back
Ylös Bottom