Ujo ja cuntfaith vois molemmat tehdä palveluksen suomalaiselle kamppailu-urheilulle ja kadota kokonaan, kummallakaan ei ole ikinä mitään järkevää sanottavaa mihinkään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ujo ja cuntfaith vois molemmat tehdä palveluksen suomalaiselle kamppailu-urheilulle ja kadota kokonaan, kummallakaan ei ole ikinä mitään järkevää sanottavaa mihinkään.
GSP on hieno mies ja nauraa matkalla pankkiin jonka jälkeen siirtyy hoitelemaan naislaumaa yökerhon kautta kotonaan. Rahaa on niin ettei paskalle taivu ja saa persettä enemmän kuin vessanpönttö. Kateelliset vaan huutelee.
Mulla on sellanen tunne että GSP veti puuroo sen verran isolla voisilmällä että pelkäs oman terveytensä puolesta ja suurelta osin tähän olisi syynä nimen omaan heikko testaus (johon hän nyt haluaisi muutosta). En mitenkään halua dissata GSP:tä, mutta tällaisen kuvan mä saan noista sen jutuista. GSP:hän ei tietenkään ole mistään kärähtänyt, joten tämä on täysin spekulaatiota.
Ulkosestihan GSP on muuttunut hyvin vähän uran alkuajoista. GSP on myös tunnettu tinkimättömänä ja kovana harjoittelijana ja vaikuttaa muutenkin siltä että hänellä on ollut oikean typpinen lähestymistapa lajiin/harjoitteluun. Se mitä tällä haen on se että GSP vaikuttaa sellaselta tyypiltä joka hyvin voisi olla natuna saavuttanut ton kaiken jos joku on sellainen. Tämäkin tietysti spekulaatiota, mutta eletään nyt siinä kun ei parempaakaan tietoa ole.
Voi se hyvin olla näinkin ja tähän mä haluaisin uskoa kun olen aina kuitenkin pitänyt GSP:stä. Ihmettelen vaan ketä hän tuosta dopingista syyttää. Vai onko se enemmän sellaista yleistä huutelua.
Eiks se itse ehdottanut isoa maaraa doping testeja itselleen ja kysyi onko Hendricksin suunnalla mielenkiintoa samaan ja Johnny oli kieltaytynyt ylimaaraisista testeista.