Georges "Rush" St-Pierre

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
14dqdya.jpg

edit.Miten minulla on sellainen muistikuva, että GSP olisi kertonut siinä samassa podcastissa Roganille, että sillä on ollut noita ajanmenetyskokemuksia lapsuudesta asti. Muutenkin se koko keskustelu oli muistaakseni sellainen, että Rogan yritti todella ärsyttävällä tavalla yllyttää koko ajan Georgea sanomaan jotain shokeeraavaa niistä ufoista. GSP ei tainnut missään vaiheessa itse edes väittää uskovansa, että on joutunut siepatuksi.

Roganilla on ihan ihmeellinen fiksaatio näihin bigfooteihin ja ufoihin ja tässäkin tuli vähän tunne, että mies vain rakastaa jauhaa tällaista paskaa vaikka sitten "kaverinkin" maineen kustannuksella vääristelemällä GSP:n sanoja.

oudoksuttaa Roganin puheet kyllä. UFC:ssä nyt kuitenkin on veteraaneja, jotka on lyöty levyksi moneen otteeseen Welttereissä vaikka Kössi, jolla on mittarissa uraa ja mitä, kaksi perättäistä tyrmäyshäviötä? sitten Overeem, Kampman, Struve ainakin. Diaz ei mielestäni paljon damagea saanut aikaan, Conditilla yksi hyvä potku josta GSP toipui, Hedrcksillä yksi kova osunut isku, joka vaikutti.

Mitä tulee näihin ajanmenetyskokemuksiin Wikipediassa näyttäisi olevan artikkeli:

https://en.wikipedia.org/wiki/Missing_time

"Highway hypnosis" jossa hätkähdetään kun ollaan ajettu maantietä/moottoritietä eikä muistikuvaa edeltäneestä pitkien matkojen ajosta ei taida olla edes harvinainen.

Matsihan oli tasainen, ja itse ajattelin, että mestari varmaan pitää vyönsä vaikkei periaatetta "you gotta to beat the Champ to be a Champ" olekaan virallisesti niin itse kannatan sitä periaatteessa.

Matsihan oli tasainen, ja itse ajattelin, että mestari varmaan pitää vyönsä vaikkei periaatetta "you gotta to beat the Champ to be a Champ" olekaan virallisesti niin itse kannatan sitä periaatteessa.

Minusta tuo on siinä mielessä huono periaate, kun yhtähyvin voisi ajatella vaikka, että mestarin täytyy pystyä voittamaan haastajansa kiistattomasti todistaakseen olevansa edelleen mestari tms. Tuota voi siis tavallaan pyöritellä miten päin haluaa, joten parempi olisi jos sekä haastaja ja mestari olisivat aina ihan samalla viivalla, niin kuin sääntöjen mukaan tulisi ollakin.

Mullekkin tuli mieleen tosta Roganin toteamuksesta, että GSP olisi ottanut enempi yläpotkuja kaaliin. Mutta, ei vissii oo oikein kosahtanut kuin ainoastaan Conditin koipi?

oudoksuttaa Roganin puheet kyllä. UFC:ssä nyt kuitenkin on veteraaneja, jotka on lyöty levyksi moneen otteeseen Welttereissä vaikka Kössi, jolla on mittarissa uraa ja mitä, kaksi perättäistä tyrmäyshäviötä? sitten Overeem, Kampman, Struve ainakin. Diaz ei mielestäni paljon damagea saanut aikaan, Conditilla yksi hyvä potku josta GSP toipui, Hedrcksillä yksi kova osunut isku, joka vaikutti.

Mitä tulee näihin ajanmenetyskokemuksiin Wikipediassa näyttäisi olevan artikkeli:

https://en.wikipedia.org/wiki/Missing_time

"Highway hypnosis" jossa hätkähdetään kun ollaan ajettu maantietä/moottoritietä eikä muistikuvaa edeltäneestä pitkien matkojen ajosta ei taida olla edes harvinainen.

Voin myöntää, että mulla ei kohtalaisen usein ole minkäänlaisia muistikuvia työmatkoista. Yhtäkkiä sitä vaan on perillä. Matka on aina sama, ja tie on helppo ja usein aikasin aamulla täysin autio, joten ei ihmekkään jos ei jää mitään muistijälkiä.

Sama oikeastaan välillä kun menee illalla makaamaan sänkyyn nukkuakseen, ei saa unta ja sitten katsoo kelloa niin pari-kolme tuntia on vierähtänyt eikä tiedä nukkuiko vai ei. Oikeastaan välillä joutuu aamulla miettimään, nukkuiko ollenkaan koko yönä.

GSP on fiksu kaveri, joten eiköhän se ite huomais jos esim. kova sparraus aiheuttais jotain vaivoja pään toiminnan suhteen. Senkin puolesta jo kummaksuttaa Roganin spekulaatiot. Jotenki vaikea nähdä, että GSP:n kampeilla heitättäis jotain snägäriheijareita sparrauksessa ja sparrattais ilman suojia. Mutulla voisin spekuloida, että jos jollain kampilla otetaan turvallisuus-jutut huomioon olis se nimenomaan GSP:n kampilla.

Muistaakseni GSP sanoi siinä podcastissa kokeneensa noita ajankadotuksia jo lapsesta asti, joten se jo vetäisi pohjan kokonaan noilta Roganin spekuloinneilta siitä, että GSP:n kokemukset johtuisivat vaparista saaduista aivovammoista. Korjatkoon joku jos muistan väärin.

Dana White pysyy pressiavautumisensa takana ja jatkaa GSP:n kritisointia:

"But, he made a big mistake, when he said what he said," White continued. "Shouldn't have said it, didn't make sense, and it left everyone wondering what was going on, including me."

"When we talk about ‘GSP doesn't owe you anything,' You're wrong," said White. "Here's the reality. GSP took almost a year and a half off. And he's had two fights [actually three] since then, since he tore his ACL out. When you fight in this sport, there's a small opportunity for people, and there's a lineup of people who want a shot at the UFC 170-pound title. You can't just say I'm going to put this on hold because you have personal problems. You can't do that. No, you cannot. You can't do that."

"There will be a rematch," White said. "GSP did not retire on Saturday night."

Dana White stands by his GSP comments: 'He made a big mistake' - MMA Fighting

Mitkä on UFC:n mielipiteet, kuinka usein vuodessa mestarin pitäisi otella?

GSP yleensä ottelut sen kaksi kertaa, mutta vuosina 2010 ja 2011 vain kerran, vissiinkin loukkaantumisien takia.

Mun mielestä 2 / vuosi on ollu painoluokkien mestareille aika normaali tahti (poislukien loukkaantumiset).

Muutenkin ihmeellistä kiukuttelua Danalta GSP:tä kohtaan..mun mielestä Jones sanoi jonkun matsin jälkeen kans ottavansa pienen loman, eikä tästä mitään kohtausta tullut. Ehkä taustalla on jotain, mitä yleisö ei tiedä ? Puheet / huhut eläköitymisestä saataa aiheuttaa ylimääräistä skismaa tietty.

Mitkä on UFC:n mielipiteet, kuinka usein vuodessa mestarin pitäisi otella?

GSP yleensä ottelut sen kaksi kertaa, mutta vuosina 2010 ja 2011 vain kerran, vissiinkin loukkaantumisien takia.

Tuskin sitä kukaan tietää kuinka monesti, mutta varmaan kuitenkin niin monesti kun keho antaa myöten, rahastahan se koko juttu on kiinni, enemmän sitä tulee jos on enemmän titteli matseja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä 2 / vuosi on ollu painoluokkien mestareille aika normaali tahti (poislukien loukkaantumiset).

Muutenkin ihmeellistä kiukuttelua Danalta GSP:tä kohtaan..mun mielestä Jones sanoi jonkun matsin jälkeen kans ottavansa pienen loman, eikä tästä mitään kohtausta tullut. Ehkä taustalla on jotain, mitä yleisö ei tiedä ? Puheet / huhut eläköitymisestä saataa aiheuttaa ylimääräistä skismaa tietty.

Onhan GSP paljon vanhempi kun Jones eli voisi jopa odottaa että saattaa jäädä eläkkeelle varsinkin jos tollein yllättäen ilmoittaa ottavansa omaa lomaa.

Taino, ei nyt paljon mutta pidempään se on kuitenkin UFC:ssä pyörinyt kun Jones.

Onhan GSP paljon vanhempi kun Jones eli voisi jopa odottaa että saattaa jäädä eläkkeelle varsinkin jos tollein yllättäen ilmoittaa ottavansa omaa lomaa.

Taino, ei nyt paljon mutta pidempään se on kuitenkin UFC:ssä pyörinyt kun Jones.

Juuri näin. Tämän takia veikkailinkin, että taustalla on jotain muuta kuin pelkkä "pidän hetken lomaa"-ajatus. Ehkä juuri tuo eläköityminen.

Itseä ei edes haittais, vaikka GSP fani olenkin, että jäisi eläkkeelle. Olishan se hienoa ja harvinaista, että joku lopettaisi huipulla ja terveenä. Danalle tämä tosin ei käy, jos GSP on kerran ppv-magneetti ja dollareita suhahtelee kassaan joka suunnalta, kun gepsi ottelee. (Vaikka post fight press:ssä (Dana) sanoikin, että ilmoittaisi suoraan eläköitymisestä..eikä lomien pidosta)

Juuri näin. Tämän takia veikkailinkin, että taustalla on jotain muuta kuin pelkkä "pidän hetken lomaa"-ajatus. Ehkä juuri tuo eläköityminen.

Itseä ei edes haittais, vaikka GSP fani olenkin, että jäisi eläkkeelle. Olishan se hienoa ja harvinaista, että joku lopettaisi huipulla ja terveenä. Danalle tämä tosin ei käy, jos GSP on kerran ppv-magneetti ja dollareita suhahtelee kassaan joka suunnalta, kun gepsi ottelee. (Vaikka post fight press:ssä (Dana) sanoikin, että ilmoittaisi suoraan eläköitymisestä..eikä lomien pidosta)

Nii, GSP postas facebookkiin lomakuvia ja kirjoitti että ei pitäisi uskoa huhuja että kaikki on hänellä hyvin ja hän on onnellinen. Mutta kuten muilla foorumeilla on sanottu Dana on yleensä saanut tahtonsa läpi ja luultavasti saa myös GSP:n kanssa.

Oma veikkaus on, että GSP:n oli tarkoitus ilmoittaa eläköitymisestään, mutta ottelun kiistanalaisuus sai miehen harkitsemaan vähän sanojaan uudelleen. Tai sitten mies oli ajatellut ilmoittaa muutenkin noin, ajatellen, että asteittainen poistuminen on parempi tapa, kuin ilmoittaa kertarysäyksellä "keskellä uraa", että se on loppu nyt.

GSP:stä saan itse sellaisen fiiiksen, että sillä olisi jo kova hinku pois aktiiviurasta, mutta sitä samalla vaivaa omatunto siitä tavasta millä se jättää lajin.

Saattaa hyvinnii olla totta.

Urijah Faber twiittas hyvin sen matsin jälkeen et jos alettas pitää viittä tuomaria niin jos se vähentäis noitten vitun paskojen tulosten määrää.

Kyllähän tää ois GSPn uran huonon hetki jättäytyä eläkkeelle.Voi olla et suunnitelmia oli jo tehty mut eihän se nyt vaan voi nyt lopettaa ja kuunnella loppuelämänsä vaan ainoastaan tästä matsista ja kuinka sen muu ura jäis tän matsin varjoon.

Ihmiset odottaa dominoivien mestarien dominoivan aina.Sit kun tuleekin tasasempia suorituksia niin niitä kohdellaan samalla asenteella kun tappiota ja samalla tuntuu unohtuvan täysin kaikki muu

Saattaa hyvinnii olla totta.

Urijah Faber twiittas hyvin sen matsin jälkeen et jos alettas pitää viittä tuomaria niin jos se vähentäis noitten vitun paskojen tulosten määrää.

Se voisi olla hyvä juttu, ja myös enemmän voisi käyttää tasuri eriä ja vastaavasti 10-8 eriä. Tai sitten koko eräkohtainen pisteytys pois. Tässä matsissa ei välttämättä olisi muuttanut tulosta. Nykyisten pisteytyssääntöjen ja niiden käyttötavan perusteella (10-9 ylivoimaisesti yleisin erä) voi helposti nähdä erät 1,3 ja 5 GSP:lle 10-9 ja erät 2 ja 4 Hendricks 10-9.

BZQCuFYCcAAI__a.jpg:large

Se voisi olla hyvä juttu, ja myös enemmän voisi käyttää tasuri eriä ja vastaavasti 10-8 eriä. Tai sitten koko eräkohtainen pisteytys pois. Tässä matsissa ei välttämättä olisi muuttanut tulosta. Nykyisten pisteytyssääntöjen ja niiden käyttötavan perusteella (10-9 ylivoimaisesti yleisin erä) voi helposti nähdä erät 1,3 ja 5 GSP:lle 10-9 ja erät 2 ja 4 Hendricks 10-9.

BZQCuFYCcAAI__a.jpg:large

Niin.

Mutta olihan tuo ihan vitun huonoa tuomarointia :D Twitterissä oli monet monet muut UFC ottelijat kommentoineet koko vapaaotteluhistorian huonoimmaksi tuomaroinniksi ym. Joku sanoi myös hyvin "Toinen jätkä näyttää kun olisi ajettu rekalla päälle, ja toinen näyttää kuin olisi käynyt lenkillä". :D

Oma veikkaus on, että GSP:n oli tarkoitus ilmoittaa eläköitymisestään, mutta ottelun kiistanalaisuus sai miehen harkitsemaan vähän sanojaan uudelleen. Tai sitten mies oli ajatellut ilmoittaa muutenkin noin, ajatellen, että asteittainen poistuminen on parempi tapa, kuin ilmoittaa kertarysäyksellä "keskellä uraa", että se on loppu nyt.

GSP:stä saan itse sellaisen fiiiksen, että sillä olisi jo kova hinku pois aktiiviurasta, mutta sitä samalla vaivaa omatunto siitä tavasta millä se jättää lajin.

Itse ajattelin tasmalleen samaa. Jais jotenkin paska fiilis suuhun jos se nyt vaan lopettais myos hanelle itselleen. Sankarina pois lahto olisi mahtava sinetti uralle joka kylla hakee kaltaistaan.

Niin.

Mutta olihan tuo ihan vitun huonoa tuomarointia :D Twitterissä oli monet monet muut UFC ottelijat kommentoineet koko vapaaotteluhistorian huonoimmaksi tuomaroinniksi ym. Joku sanoi myös hyvin "Toinen jätkä näyttää kun olisi ajettu rekalla päälle, ja toinen näyttää kuin olisi käynyt lenkillä". :D

Vitun huonoa tuomarointia? Kato noita saatanan scorecardeja. Tuomarit tuominnu erät 1, 3 ja 5 GSP:lle, kuten monet tälläkin palstalla. Yks tuomari ei nähnyt erää 1 GSP:lle, jonka ymmärtää erän tasaisuudesta johtuen.

Eli sääntöjen puitteissa ihan loistavaa tuomarointia. Jokaisella voi sitten olla oma mielipide olisiko jostain erästä pitänyt antaa 10-8, mutta joo........

Ja ehkä UFC:hen voitais sitte matsin jälkeen liittää semmonen kauneus-osio, jossa ottelijat puetaan iltapukuihin ja pieni kierros siinä. Sitte voidaan sekin pisteyttää, että TODELLINEN voittaja saadaan selville.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom