edit.Miten minulla on sellainen muistikuva, että GSP olisi kertonut siinä samassa podcastissa Roganille, että sillä on ollut noita ajanmenetyskokemuksia lapsuudesta asti. Muutenkin se koko keskustelu oli muistaakseni sellainen, että Rogan yritti todella ärsyttävällä tavalla yllyttää koko ajan Georgea sanomaan jotain shokeeraavaa niistä ufoista. GSP ei tainnut missään vaiheessa itse edes väittää uskovansa, että on joutunut siepatuksi.
Roganilla on ihan ihmeellinen fiksaatio näihin bigfooteihin ja ufoihin ja tässäkin tuli vähän tunne, että mies vain rakastaa jauhaa tällaista paskaa vaikka sitten "kaverinkin" maineen kustannuksella vääristelemällä GSP:n sanoja.
oudoksuttaa Roganin puheet kyllä. UFC:ssä nyt kuitenkin on veteraaneja, jotka on lyöty levyksi moneen otteeseen Welttereissä vaikka Kössi, jolla on mittarissa uraa ja mitä, kaksi perättäistä tyrmäyshäviötä? sitten Overeem, Kampman, Struve ainakin. Diaz ei mielestäni paljon damagea saanut aikaan, Conditilla yksi hyvä potku josta GSP toipui, Hedrcksillä yksi kova osunut isku, joka vaikutti.
Mitä tulee näihin ajanmenetyskokemuksiin Wikipediassa näyttäisi olevan artikkeli:
https://en.wikipedia.org/wiki/Missing_time
"Highway hypnosis" jossa hätkähdetään kun ollaan ajettu maantietä/moottoritietä eikä muistikuvaa edeltäneestä pitkien matkojen ajosta ei taida olla edes harvinainen.
Matsihan oli tasainen, ja itse ajattelin, että mestari varmaan pitää vyönsä vaikkei periaatetta "you gotta to beat the Champ to be a Champ" olekaan virallisesti niin itse kannatan sitä periaatteessa.