Generation Iron

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
140965.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jenkkifoorumilla törmäsin tietoon että ois Hulussa 17.12., mutta sehän ei suomessa toimi. Toivottavasti tulee myös johonkin muihin nettimestoihin tai samoihin aikoihin DVD/Blu-rayksi jotta voi jostain tilata.

Onko tätä näytetty missään päin Eurooppaa vai pelkästään jenkeissä? Toisin sanoen tuleeko DVD edes Euroopan jakeluun? Mielessä kävi kanssa DVD:n ostaminen, mutta eikös niissä ole omat aluekoodinsa ja eihän sitten jenkkikoodi missään suomalaisissa laitteissa pyöri (vai?).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anteeksi nosto, mutta voi hemmetti mitä tuolla perseillään. Leffan piti ilmeisesti tulla jo joulukuussa Huluun ja Netflixiin, mutta tämä peruttiin antamatta uutta julkaisupäivää. Levyjulkaisusta on viimeisen kahden kuukauden ajan oltu ''ihan justiinsa'' paljastamassa tietoa. Vähän menee maku kun olen valmis heittämään rahaa ruudulle saadakseni elokuvan, muttei sitä minulle tarjota. Teatterilevityskin on ollut NAURETTAVA. Kaikista paras kansainvälinen julkaisu tälle leffalle olisi ollut vielä Mr. Olympia- huuman aikana. Leffan febusivulla jengi on jo lievästi pettyneitä. Tiedän että kyseinen raina on todella pienen skenen juttu, mutta tämä on jo hämmentävää.

Kummallista touhua. Kääris varmaan hyvät massit jos jakaisi itse ihan vain HD videotiedostoa, näin teki mm. Joe Rogan kerran omalla stand-up pätkällään. Omille sivuille vaan PayPal, ja kun on maksettu saa uniikin latauslinkin.

DVD... jes.

Suositut

Back
Ylös Bottom