Generation Iron

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Äsken tuli katsottua ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Tietenkään ei kamalan syvältä mistään raapaistu, mutta tosi hyvä dokkari periaatteessa haastavasta aiheesta. Ei oikeastaan vaatinut mitään erityistä intohimoa bodaukseen vaan viihdyttänee ketä tahansa. Itse oisin kaivannut lisää melkeinpä mitä tahansa pientä tietoa, olkoonkin treenistä, ravinnosta tai roinasta. Nyt yleinen teema oli vähän sellainen "american dream truu säkrifais usko itseesi ja voita phil heath".

Mikäs tämä tämmönen on?
Ehkä on jossain ketjussa, mutta en tiedä mistä etsiä eikä ole osunut silmään.

En jaksa tarkistaa onko sama jengi takana. Luulis, kun nimellä ratsastaa... tai no, voihan sitä pyytää luvan.
Mielenkiintoiset tyypit videolla kyllä.

View: https://www.youtube.com/watch?v=xNa9Qx81iRM

^
Taitaa kyseinen jatko-osa olla pääosin täynnä "some bodaajia".
Varmaankin aika lyhyt aikainen ja pienellä määrällä levitykseen teattereihin menossa jos edes laitetaan.

The world premiere of “Generation Iron 2” will be at BodyPower Expo.
The original “Generation Iron” docudrama was produced by the Vladar Company and grossed $850,000 at the U.S. box office.
En löytänyt tietoa, oliko USA ulkopuolella edes teatteri levityksessä, jos oli ei kuitenkaan edes 1mlj. dollariin yltänyt.
Mutta dokumentit ei kuitenkaan isoja lipputuloja yleensäkään saa varsinkaan jos pelkästään yhdysvalloissa levityksessä. Tai jos vertaa fiktio elokuviin.

Joo, huomasin tuon että "some bodaajia". Ei se mun mielestä väärin ole, eiköhän edellisessä jo käsitelty ne muuten isot nimet oli ne nykyisiä tai entisiä.
En mä nyt tiedä olisiko mielenkiintoista taas käydä läpi Heathit yms.

Vaikuttaa melkosen laadukkaalta pätkältä.
Onhan tuossa myös näemmä paljon muitakin naamoja tän hetken body YouTube starojen lisäksi.

Onkohan ihan turvallinen sivusto?
McAfee tuossa vähän varoittelee menemästä.

Mulla kaspersky ei sanonut mitään, eikä näköjään koneellekkaan tullut mitään kun scannasin. Joku pop-up ikkuna aukee tossa, mut sen sulkemisen jälkeen toimi hyvin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Katselin tuon pätkän perjantaina. Pikkasen jäi kyllä pettymyksen maku suuhun, vaikka laadukas tuotannollisesti olikin. Ei tuolla dokkarilla ollut oikein mitään annettavaa, mutta kyllähän sen katsoi.

Joo ei ollu kyl kummonen. Keskityttiin liikaa tähän Calumiin jonka persoona on yhtä värikäs kun valkonen tapetti. Richin jutut taas on jo aikalailla kuultu ni ei nekään tarjonnu mitään uutta

Kyllähän ton katteli. Päällimmäisenä jäi mieleen, että vittu mikä rasittava huomiohuora toi Calumin muija. Ei oo ihme, jos yleensäkin julkkisurheilijoilla menee hommat vituiksi, kun tommosia tarttuu käsipuoleen.

Suositut

Back
Ylös Bottom