Gene Rychlak 1005 lbs penkki!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja massa
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Stailivirhe sanoi:
No mulla on 525 yhteys ja melkeen heti alkoi video... Paina vaan sitä Genen kuvaa niin selviää.

Onpas outo yhteys :) Tarkoitat varmaan 512. Anyway megan netillä aukes mulla heti.

Onpas hassuja downlink/uplink-nopeuksia. Niin ja tuo latausaika kyllä vaihtelee aikalailla. Mulla meni noin minuutti ja satanen piuha koneeseen tulee.

tirvakkaa sanoi:
Onpas hassuja downlink/uplink-nopeuksia. Niin ja tuo latausaika kyllä vaihtelee aikalailla. Mulla meni noin minuutti ja satanen piuha koneeseen tulee.
Jostain syystä operaattorit myyvät joka puolella noita kakkosen potensseja (tai niiden kerrannaisia kuten 768) nopeutena, vaikka linjan voisi aivan yhtä hyvin konffata vaikka 1,23M/349k kaistalle.

Mites genen maastavedot, taitaa olla tuskaa noinkin tömppä tumpuilla? Taipuuko tuo mies edes tankoon asti massiivisen suolistonsa yli? En muista nähneeni eläissäni genen tekevän maastavetoa videoilla.

keijo s sanoi:
Mites genen maastavedot, taitaa olla tuskaa noinkin tömppä tumpuilla? Taipuuko tuo mies edes tankoon asti massiivisen suolistonsa yli? En muista nähneeni eläissäni genen tekevän maastavetoa videoilla.

Gene on kyykännyt yli 1000paunaa ja veto 715paunaa. Tosin tuosta on jonkin verran aikaa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Genen kyykky:

Aika hyvin sai pidettyä pystyssä tuon kyykyn. Minun mielestä tekniikaltaan aika mainio kyykky ja paljon parempi mitä osasin odottaa. Syvyydessäkin löytyi!

N.O.Kummonen sanoi:
Aika hyvin sai pidettyä pystyssä tuon kyykyn. Minun mielestä tekniikaltaan aika mainio kyykky ja paljon parempi mitä osasin odottaa. Syvyydessäkin löytyi!

Joo, hyvä kyykky. Syvyyttäkin tosiaan oli riittävästi! Hyvin potkasee Canvasi montusta.

N.O.Kummonen sanoi:
Rychlak on muistaakseni myös kyykännyt 1000 paunaa kisassa. Siinä on varteenotettava uhkaaja jopa Garry Frankille. Ajatelkaa, jos on 900 kiloa kasassa kahden lajin jälkeen.

Tuo pistää jo miettimään onko sillä maastavedolla enää mitään väliä. Kyykätään 500kg ja penkataan 450kg ja veto jää 300kg:n paikkeille. Komea totaalihan siitä tulee, mutta onko tällaisten perinteisten, oikeasti vahvojen miehien aika voimanostossa ohi? Minä en ainakaan pidä superin voimanostajaa ihmeellisen vahvana, tuli penasta ja kyykystä noilla varusteilla sitten ihan mitä vaan, jos maasta ei saa kuin 325kg. Varsinkaan jos vertaa aikaan ~30 vuotta sitten.

Tuolla MM-kisa-tredissähän tuli jo mainittua Kazmaierin tuloksia 80-luvun alusta. Siihen voi vielä lisätä vaikkapa Don Reinhoudtin, joka otti 70-luvulla ilman mitään varusteita kyykystä 425kg, penkistä 275kg ja maasta 402,5 (jos en ihan väärin muista). John Kuc teki samoihin aikoihin pikkasen vähemmän ja veti 110 kg:n sarjaan ME:n 395kg vuonna -80, ja se kestää vieläkin.

Nykyään näyttää menestyvän sellainen lyhytraajainen läski tappi, joka kyykkää ja penkkaa hirmurautoja varusteita aina vaan paremmin hyödyntäen ja ottaa maasta sitten vähemmän kuin Ismo Lappi 75kg:n sarjaan... poikkeuksiakin toki on, onneksi.

Kazmaier ja Reinhoudt kilpailivat myös erittäin menestyksekkäästi vahvamieskisoissakin, ei taitaisi Rychlakilta ja kumppaneilta onnistua. Miesten mitat muuten olivat Kaz: 190 cm ja 145-155kg Reinhoudt: 190 cm ja 160-170kg. Eikä ne olleet mitään läskikasoja.

Sukulaku sanoi:
Etusivulla
http://rychlakpowersystems.com/

Ten 800lb Lifts
804 WPO
810 IPA
815 IPA
821 WPO
825 IPA
840 APF
875 APF
876 WPO
885 APF
890 IPA

Nuo on sen penkkipunnerrustuloksia. Ei nouse tuollaiset raudat Geneltä maasta milliäkään, ei. Ja onhan siinä paljon komeampiakin tuloksia, kuten 1005 lbs.

Pade sanoi:
Tuo pistää jo miettimään onko sillä maastavedolla enää mitään väliä. Kyykätään 500kg ja penkataan 450kg ja veto jää 300kg:n paikkeille.

Kyllä se maastanosto on tietysti yhtä tärkeässä osassa totaalissa kuin muutkin nostot, mutta maastanostossa usein ratkaistaan kisat sen ollessa viimeinen nostomuoto. Garry Frank on edelleen Master, Emperor, The King. 500 kyykky, 400 penkki ja 400 veto on täysin voittamaton yhdistelmä.

Nykyään näyttää menestyvän sellainen lyhytraajainen läski tappi, joka kyykkää ja penkkaa hirmurautoja varusteita aina vaan paremmin hyödyntäen ja ottaa maasta sitten vähemmän kuin Ismo Lappi 75kg:n sarjaan... poikkeuksiakin toki on, onneksi.

Tämän vuoden IPF MM:ien tuloksia katsellessa voi todeta, että kyllä menestykseen yleensä vaaditaan myös kova maastanosto.

Pade sanoi:
Tuolla MM-kisa-tredissähän tuli jo mainittua Kazmaierin tuloksia 80-luvun alusta. Siihen voi vielä lisätä vaikkapa Don Reinhoudtin, joka otti 70-luvulla ilman mitään varusteita kyykystä 425kg, penkistä 275kg ja maasta 402,5 (jos en ihan väärin muista). John Kuc teki samoihin aikoihin pikkasen vähemmän ja veti 110 kg:n sarjaan ME:n 395kg vuonna -80, ja se kestää vieläkin.

Kazmaier ja Reinhoudt kilpailivat myös erittäin menestyksekkäästi vahvamieskisoissakin, ei taitaisi Rychlakilta ja kumppaneilta onnistua. Miesten mitat muuten olivat Kaz: 190 cm ja 145-155kg Reinhoudt: 190 cm ja 160-170kg. Eikä ne olleet mitään läskikasoja.

Joo, Reidhoudt kyykäsi tuon veran ilman varusteita, mutta monessa muussa kisassa sillä oli polvirätit. John Kuc teki 1066 pelkillä polvistieillä ja vyöllä. Kuulemma Kucin nostot olivat erittäin puhtaita. Jon Cole pitää myöskin mainita 1075 kg.

Reinhoudt ja Kaz ovat voittaneet MVM-kisat. Minulla on ne videolla. Se noissa voitoissa on ihmeellistä, että niissä oli paljon sellaisia lajeja, missä vaadittiin muutakin kuin raakaa voimaa. Ne puheet missä puhutaan, että voimamies lajit olisivat olleet alunperin raskaita, eivät pidä paikkaansa. Oli siellä toki kyykky ja veto ja ehkä joku muukin voimalaji, mutta paljon oli juoksulajeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom