Gene jäänyt alle yli 1000 paunan nostoyrityksessä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joq
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ZweCCo sanoi:
Totta. Ja jos tuolle linjalle lähdetään niin kehonrakennuksesta kielletyt aineet pois. Katotaan kuka on oikeasti se massiivisin jässikkä eikä se kenellä on parhaat lääkkeet.
Lopetaan heti tähän, sillä lääkeaineilla ei saa välitöntä nousua tuloksiin, eikä välitöntä lihasmassaa. Vuosien työn jälkeen vasta saa lihasta. Penkkipaidasta saa hyödyn siinä ajassa kun sen päällensä laittaa. Oikeaa olisi verrata syntholia penkkipaitaan.

Rychlakki on voimanoston Valentino.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
mortal sanoi:
Musta näytti siltä et paita ei ois ollu suorassa päällä ja just tuo oikea puoli joka petti niin sillä puolella olis ollu kaulus jonkin verran alempana. Itellä ainakin treeneissä muutaman sentin heitto hajotti noston jo laskuvaiheessa.

Itsekin muuten juuri katsoin tuota hommaa että paita oli alempana juuri samalta puolen millä puolen tanko väänty mahaan päin ja sit putos kädestä. Takuulla tuo paidan asento on siihen kyllä vaikuttanu koska tuo paitahan näyttää olevan melko paljon alempana siellä. Jospa se siis ois vetäny juuri tuota kättä sinne mahaan päin ja kun meni liikaa sinne niin kippas jo tangon pois kädestä. Itse ainakin uskoisin että vika on tuossa että paita oli laitettu päin peetä. :rolleyes:

EDIT: Tuo on totta mitä sanoit mike. Ei ollut tarkoitus rueta mitään offtopic keskustelua pistämään pystyyn roinaamisesta kun tämä on aivan väärä osio sillekkin. Vertaus oli varmaan aika ontuva ja pelkästään minun mielipide. Vielä tuota voisi kommentoida mutta enpä viitsi kun väärällä osiolla ollaan. :piis:

tais laskeutua paino liian alas ja jolloin käsi vääntyi, ei todellakaan ollut pahan näköinen, onhan niitä isoja rautoja rysähtänyt paljon pahemminkin ja jopa lähes kurkulle.

edit: hyvä tuo toinen juontaja: yrittääkö hän vielä uudelleen :D :david:

Ite en harrasta voimannostoa,enkä ole ikinä penkkipaitaa päällä pitänyt,mutta samalla tavalla on käynyt pari kertaa.Iso rauta,joku 1-2toiston paino,hidas lasku alas,jos toinen käsi kääntyy hiemankin vinoon,tanko putoaa rinnalle vinossa asennossa.Mulla painot silti niin pieniä tohon verrattuna,että sen pari sekuntia kun jännittää vatsalihaksia ja varmistajat nostaa tangon veks.Ei o tulllut haavereita,sitä painoa kuitenkin pystyy kannattelemaan aika paljon,vaiks se uppoaiskin alas.Ja edelleen pointti oli vaan,että mistä saattoi johtua,en tod.vertaa omia nostojani Genen nostoihin.

Ei tainnut Gene olla edes 1000 paunan kunnossa. Paino vei miestä miten halus. Gene otti vaan sopimusrahat ja tuli suoraan strippi-baarista keitolta koittaan 1015 paunaa. Ens vuonna Scot Mendelson paikalle ja yleisö saa rahoilleen vastinetta.

Olisi muuten hienoa, jos Mendelson punnertaisi ilman paitaa 330 ensi kisoissa :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olakinte sanoi:
Ei tainnut Gene olla edes 1000 paunan kunnossa. Paino vei miestä miten halus. Gene otti vaan sopimusrahat ja tuli suoraan strippi-baarista keitolta koittaan 1015 paunaa. Ens vuonna Scot Mendelson paikalle ja yleisö saa rahoilleen vastinetta.
kyllä hän varmaan tuossa 1015 paunan kunnossa oli mutta nuillla raudoilla kaikki on varmasti tosi pienestä kiinni, niinkuin yleensäkin penkissä olkoon nostaja kuka tahansa kunhan vain ennätys raudat on kyseessä. paita on voinut olla "huonosti" päällä ja sekin aiheutti tuon tangon kaatumisen, pikku asioista tosiaan on kiinni.

Zone-sarja -42%
miQ sanoi:
sydän on siellä?

Mulla se on kyllä vähän ylempänä :lol2: No vitsailut sikseen... Hullua touhua jokatapauksessa. :curs: Paljonko tuo 1015lbs on kiloissa tarkalleen? Mulla on semmonen kutina että se olis jotakin 460.38629kg :jahas: Ei jumalauta se on hirvee rauta :worship: vielä kun sen joku nostas ylös eikä vierittäs sitä mahan päälle. ;)

Toivotaan että mies on kuitenkin kunnossa että voi taas epäonnistua uudestaan, niin saadaan lisää väittelyä ja äemistelyä. ;)

juha79 sanoi:
...Mulla on semmonen kutina että se olis jotakin 460.38629kg ...

Mulla ois semmonen kutina, että ois jotain 460,404 kg.. =P

(1 lb = 0,4536 kg ???)

Joo.. Oli toi mustakin turhaa... :)

hyrre sanoi:
Ei tuo nyt ihan "rysähtänyt" rintaan niin kuin monien tekstit antoivat ymmärtää. Ei tuossa kai muuta kuin että laski hiukan vinossa tangon rinnalle ja tuollaista painoa ei sitten enää kontrolloidakkaan.

Mihin v**un rinnalle.. Ei Gene niin friikki käsittääkseni ole, että rinta sijaitsee mahassa.

Noilla paidoilla et edes "pysty" laskemaan rinnalle.

Vähä samanlainen lässähdys tapahtumalle kävi Arnold Classicissa kun voimamiehet tulivat koittaan kantaa jotaki vitun kehikkoa (viimeinen laji) ylämäkeen siellä esiintymislavalla. Se vekotin paino nii homona, että vain yks ukko sai otettua enemmän kuin neljä askelta sen kanssa (Mark Philippi). Brian Siders, IPF:n ME-miehenä, ei jaksanut edes nostaa tätä vekotinta maasta irti. Hieman samalainen oli tämä Genen yritys.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom