Gee-Voima / Body Action verkkokauppa
JoonasR
En tiedä nimeäsi, enkä sen tarkemmin voi nyt tämän perusteella sanoa, mistä tilauksesi kohdalla on ollut kysymys, mutta oudolta kuulostaa, etteikö sinuun olisi oltu tai yritetty olla yhteydessä.
Kuten me kaikki teidämme, viime aikoina lähes kaikkea kaupankäyntiä ovat vaivanneet lakot, tulivuorenpurkauksesta aiheutuneet viivästykset lentoliikenteessä yms. yms. Nämä asiat ovat osaltaan vaikuttaneet myös meidän tavarantoimituksiin, sekä sisään saatavan tavaran nopeuteen.
Tällä hetkellä verkkokauppaamme tulevat tilaukset ovat määrällisesti 2-3 suuremmat kuin mitä vielä vajaa vuosi sitten, ja meillä niitä puretaan kadessa vuorossa. Kun tätä hommaa tekevät ihmiset, aina on mahdollisuus inhimillisille erehdyksille ja virheille, joita varmasti sattuu kaikille. Kaikesta huolimatta voin vakuuttaa, että ammattitaitoinen henkilökuntamme painaa täällä duunia sata lasissa ja itse teen töitä niin arkena kuin pyhänäkin ja tarvittaessa ympäri vuorokauden.
Viime aikoina meillä on ollut erilaisia kampanjoita, joissa olemme myyneet tuotteita liki ilmaiseksi ja se on vaikuttanut siihen, että parhaina päivinä tilauksia tulee kymmeniä jo parissa tunnissa. Näin ollen kaikkia tuotteita ei riitä kaikille, ja monien poistotuotteiden kohdalla sanotaankin, että ne toimitetaan tilausjärjestyksessä.
Kaikkiin asiakkaisiin, joiden tilausta ei pystytä sellaisenaan toimittamaan, pyritään olemaan yhteydessä jo samana päivänä, ensin puhelimitse ja sen jälkeen jos puhelimella ei tavoiteta, laitamme asiakkaalle sähköpostia tai tekstiviestiä, jotta asia saataisiin mahdollisimman nopeasti kuntoon.
Meidän toimintamme on aina perustunut nopeuteen ja yritämme olla Suomen nopein tavarantoimittaja tällä alalla, mutta kuten jo edellä totesin, aina kaikki asiat eivät ole aina meistä kiinni.
Niinpä toivonkin kaikilta ymmärrystä myös "pientä" yrittäjää kohtaan, koska nämä ovat kuitenkin varsin pieniä ja hoidettavissa olevia asioita.
Monesti juuri se, että toimitamme tuotteet jo samana päivänä voi aiheuttaa ärtymystä jos seuraavalla tilauskerralla tavara ei olekaan perillä heti kun tilaus on tehty. Meillä on kuitenkin jatkuvassa myynnissä liki 2000 tuotetta ja jokainen varmasti ymmärtää, että esim. vaatteita ei voi olla koko aikaa hyllyssä kaikkia kokoja ja kaikkia värejä..
Silloin kun meille tulee jokin odottamaton viivästys, jonka vuoksi asiakkaan tilausta ei voida toimittaa luvatussa 1-14 päivässä, lähetämme aina tilauksen mukana jotain hyvitystä odotusajasta. Muutenkin lähes aina pudotamme paketteihin jotain ylimääräistä, shakereita, patukoita, paitoja jne..mitä milloinkin..
Summa summarum, sen voin vakuuttaa, että kaikkemme yritämme ja tavoitteenamme on saada jokainen asiakas tyytyväiseksi. Joskus näitä viivästyksiä tulee ja pitää vain hyväksyä, sekä meidän että teidän..
Jos tehdään
JoonasR niin, että otat heti huomenna suoraan minuun yhteyttä, niin hoidamme asian kuntoon tavalla tai toisella. Minut saa kiinni numerosta 050 371 71 45 tai laita spostia
ari.geevoima@gmail.com. Sinne nimesi niin osaan heti katsoa, mistä tilauksesi kohdalla on kysymys.
Toivon, että tästä ei ala mikään yleinen loanheitto-ketju, ja toivotan kaikille oikein hyvää ja aurinkoista kevättä & kesää!! Treenatkaa kovaa ja tilatkaa jatkossakin tuotteenne meiltä!
Rakkain terveisin
Ari Kokkonen
Body Action Finland Oy