Geevoima-nettikauppa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JoonasR
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Liittynyt
13.4.2010
Viestejä
57
Onkohan tuolta millasia kokemuksia?

Ite tilailin tuolta kuukaus sitte rojua ja mitään ei kuulunut. Pari viikkoa sitte kysyin että onko mitään rojua tulossa vai ei. No viikon verran kesti että vastas että melkeen kaikki rojut loppunnu, et mitäs laitetaan? No vastasin että laita ne mitä löytyy... ja taas viikkoon ei ole kuulunut mitään. Aika hidasta toimintaa, vaikuttaa siltä että tuolta ei mitään tule koskaan saamaan? :curs:

Kokemuksia kellään?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerran oon tuolta tilannu eikä ollu mitään ongelmia. Pakettikin tuli suoraan ovelle.
 
Monet kerrat olen tilannu vaatteita sun muuta ja aina tullu oikeet kamat ja nopeesti.
 
Gee-Voima / Body Action verkkokauppa

JoonasR
En tiedä nimeäsi, enkä sen tarkemmin voi nyt tämän perusteella sanoa, mistä tilauksesi kohdalla on ollut kysymys, mutta oudolta kuulostaa, etteikö sinuun olisi oltu tai yritetty olla yhteydessä.
Kuten me kaikki teidämme, viime aikoina lähes kaikkea kaupankäyntiä ovat vaivanneet lakot, tulivuorenpurkauksesta aiheutuneet viivästykset lentoliikenteessä yms. yms. Nämä asiat ovat osaltaan vaikuttaneet myös meidän tavarantoimituksiin, sekä sisään saatavan tavaran nopeuteen.

Tällä hetkellä verkkokauppaamme tulevat tilaukset ovat määrällisesti 2-3 suuremmat kuin mitä vielä vajaa vuosi sitten, ja meillä niitä puretaan kadessa vuorossa. Kun tätä hommaa tekevät ihmiset, aina on mahdollisuus inhimillisille erehdyksille ja virheille, joita varmasti sattuu kaikille. Kaikesta huolimatta voin vakuuttaa, että ammattitaitoinen henkilökuntamme painaa täällä duunia sata lasissa ja itse teen töitä niin arkena kuin pyhänäkin ja tarvittaessa ympäri vuorokauden.

Viime aikoina meillä on ollut erilaisia kampanjoita, joissa olemme myyneet tuotteita liki ilmaiseksi ja se on vaikuttanut siihen, että parhaina päivinä tilauksia tulee kymmeniä jo parissa tunnissa. Näin ollen kaikkia tuotteita ei riitä kaikille, ja monien poistotuotteiden kohdalla sanotaankin, että ne toimitetaan tilausjärjestyksessä.

Kaikkiin asiakkaisiin, joiden tilausta ei pystytä sellaisenaan toimittamaan, pyritään olemaan yhteydessä jo samana päivänä, ensin puhelimitse ja sen jälkeen jos puhelimella ei tavoiteta, laitamme asiakkaalle sähköpostia tai tekstiviestiä, jotta asia saataisiin mahdollisimman nopeasti kuntoon.

Meidän toimintamme on aina perustunut nopeuteen ja yritämme olla Suomen nopein tavarantoimittaja tällä alalla, mutta kuten jo edellä totesin, aina kaikki asiat eivät ole aina meistä kiinni.

Niinpä toivonkin kaikilta ymmärrystä myös "pientä" yrittäjää kohtaan, koska nämä ovat kuitenkin varsin pieniä ja hoidettavissa olevia asioita.

Monesti juuri se, että toimitamme tuotteet jo samana päivänä voi aiheuttaa ärtymystä jos seuraavalla tilauskerralla tavara ei olekaan perillä heti kun tilaus on tehty. Meillä on kuitenkin jatkuvassa myynnissä liki 2000 tuotetta ja jokainen varmasti ymmärtää, että esim. vaatteita ei voi olla koko aikaa hyllyssä kaikkia kokoja ja kaikkia värejä..

Silloin kun meille tulee jokin odottamaton viivästys, jonka vuoksi asiakkaan tilausta ei voida toimittaa luvatussa 1-14 päivässä, lähetämme aina tilauksen mukana jotain hyvitystä odotusajasta. Muutenkin lähes aina pudotamme paketteihin jotain ylimääräistä, shakereita, patukoita, paitoja jne..mitä milloinkin..

Summa summarum, sen voin vakuuttaa, että kaikkemme yritämme ja tavoitteenamme on saada jokainen asiakas tyytyväiseksi. Joskus näitä viivästyksiä tulee ja pitää vain hyväksyä, sekä meidän että teidän..

Jos tehdään JoonasR niin, että otat heti huomenna suoraan minuun yhteyttä, niin hoidamme asian kuntoon tavalla tai toisella. Minut saa kiinni numerosta 050 371 71 45 tai laita spostia ari.geevoima@gmail.com. Sinne nimesi niin osaan heti katsoa, mistä tilauksesi kohdalla on kysymys.

Toivon, että tästä ei ala mikään yleinen loanheitto-ketju, ja toivotan kaikille oikein hyvää ja aurinkoista kevättä & kesää!! Treenatkaa kovaa ja tilatkaa jatkossakin tuotteenne meiltä!

Rakkain terveisin

Ari Kokkonen
Body Action Finland Oy
 
Onkohan tuolta millasia kokemuksia?

Ite tilailin tuolta kuukaus sitte rojua ja mitään ei kuulunut. Pari viikkoa sitte kysyin että onko mitään rojua tulossa vai ei. No viikon verran kesti että vastas että melkeen kaikki rojut loppunnu, et mitäs laitetaan? No vastasin että laita ne mitä löytyy... ja taas viikkoon ei ole kuulunut mitään. Aika hidasta toimintaa, vaikuttaa siltä että tuolta ei mitään tule koskaan saamaan? :curs:

Kokemuksia kellään?

Tämä viesti pisti pahasti silmään, kun selailin Pakkista. Mielestäni on erittäin epäkorrektia kirjoittaa palstalle tämän tyyppisiä negatiivisia viestejä kauppiaista ja piiloutua samalla nimimerkin taakse. Jokainen täysjärkinen tajuaa, kuinka helppo tällaisia "tapauksia" on keksiä ja näin mustamaalata yrittäjää keksityllä tarinalla. Saman tyyppisiä viestejähän on mm. ProBodyn viestiketjussa, jossa suureen ääneen valitetaan, että taaskaan tilaamani lehti ei ole tullut kotiin. Kun sitten pyydän ottamaan itseeni yhteyttä asian selvittämiseksi, KOSKAAN ei mitään yhteydenottoa tule. Ei tietenkään, koska juttu on täysin tekaistu mustamaalaamismielessä.

Mielestäni kaupankäyntiin liittyvät epäselvyydet tulisi selvittää suoraan kauppiaan kanssa, ei kirjoittamalla asiasta Pakkiksella. Ei, vaikka olisi oikeallakin asialla ja kuinka harmittaisi.
 
Tämä viesti pisti pahasti silmään, kun selailin Pakkista. Mielestäni on erittäin epäkorrektia kirjoittaa palstalle tämän tyyppisiä negatiivisia viestejä kauppiaista ja piiloutua samalla nimimerkin taakse. Jokainen täysjärkinen tajuaa, kuinka helppo tällaisia "tapauksia" on keksiä ja näin mustamaalata yrittäjää keksityllä tarinalla. Saman tyyppisiä viestejähän on mm. ProBodyn viestiketjussa, jossa suureen ääneen valitetaan, että taaskaan tilaamani lehti ei ole tullut kotiin. Kun sitten pyydän ottamaan itseeni yhteyttä asian selvittämiseksi, KOSKAAN ei mitään yhteydenottoa tule. Ei tietenkään, koska juttu on täysin tekaistu mustamaalaamismielessä.

Mielestäni kaupankäyntiin liittyvät epäselvyydet tulisi selvittää suoraan kauppiaan kanssa, ei kirjoittamalla asiasta Pakkiksella. Ei, vaikka olisi oikeallakin asialla ja kuinka harmittaisi.

Olen samaa mieltä. Mutta onhan täällä pakkisella myös "musta lista" threadi jossa on useita sivuja ihan samanlaisia postauksia ja niissä ei kukaan ole kyseenalaistanut että onko ne reilulla pohjalla vai ei...
 
BodyAction sanoi:
Toivon, että tästä ei ala mikään yleinen loanheitto-ketju, ja toivotan kaikille oikein hyvää ja aurinkoista kevättä & kesää!! Treenatkaa kovaa ja tilatkaa jatkossakin tuotteenne meiltä!

Mielestäni kaupankäyntiin liittyvät epäselvyydet tulisi selvittää suoraan kauppiaan kanssa, ei kirjoittamalla asiasta Pakkiksella. Ei, vaikka olisi oikeallakin asialla ja kuinka harmittaisi.

Mulle sitten taas pisti nämä viestit todella pahasti silmään. Tuntuu, että kauppiailla on jotain salattavaa, kun toinen toivoo ettei ala yleinen loanheitto (Onko yrittäjällä syytä olettaa, että alkaisi?) ja toinen toivoo ettei yrittäjän toiminnasta saisi keskustella julkisesti, vaan ainoastaan kahden kesken. Hmmm.

Tottakai on helppo kirjoitella mustamaalausviestejä nettipalstoille, mutta jos oma toiminta kestää päivänvalon ja asiakaspalvelu on hyvää, niin tuskinpa muutamat mustamaalavat vässykät voivat toiminnalle tehdä juurikaan haittaa. Ikinä en ole kummankaan firman palveluja käyttänyt enkä niiden toimivuuten voi ottaa kantaa, mutta jotenkin päällimmäiseksi ajatukseksi näistä viesteistä jäi koira, kalikka ja älähdys.
 
Eihän se mustamaalaamista sillon ole jos kenelläkään ei ole mitään pahaa sanottavaa? Ainakaan itellä ei jäänyt mitenkään negatiivinen sävy kaupasta alotuspostin perusteella koska sen jälkeen oli noita positiivisia asioita jotka yleensä viittaavat siihen että joku inhimillinen erehdys on sattunut tjsp.
Mutta sitten jos yrittäjät tulevat itse kritisoimaan tätä internetin ihmettä mitä kutsutaan keskustelupaltaksi ja kuinka se ei ole reilua että näitä selvitellään täällä antaa taas todella negatiivisen vaikutelman niinkuin ratusz tuossa juuri sanoi.
 
Ratusz
Sain eilen ihan sattumalta hyvältä ystävältäni ilmoituksen tästä viestikejusta ja päätin itse yrityksen omistajana vastata ja kertoa oman mielipiteeni JoonaR:n viestiin.
Pakkista useita vuosia seuranneena tiedän, että hyvinkin pieni asia voi saada suuret mittasuhteet sekä hyvässä, että pahassa, eikä tämä tarkoita sitä, että millään tapaa kritisoisin tätä keskustelupalstaa.

Jokin aika sitten mieleeni jäi viestiketju, jossa joku tyytymätön asiakas kertoi eräästä alalla toimivasta yrityksestä , että sieltä oli toimitettu hänelle rikkinäisiä proteiinipusseja, ja hän oli luonnollisesti harmistunut asiasta. En muista millaiset mittasuhteet tuo keskustelu sai aikaan, mutta itse mietin silloin juuri samaa kuin Jouni Virtamo:kin, että kyllä tuollaiset asiat pitäisi sopia asiakkaan ja kauppiaan kesken, eikä haukkua yrittäjää täällä keskustelupalstalla. Jos ko. viestiketjua luki vaikka 1000 ihmistä niin varmasti tuollainen vaikutti ainakin muutamaan ihmiseen siten, että he eivät tee tilausta ko. kaupasta...ja tässä on nimen omaan pointtini kun edellä toivoin, että tästä selvitettävissä olevasta asiasta ei alkaisi mikään mollaamisketju.

Kuten jo aiemmin sanoin, en tiedä JoonasR tapauksen taustoja mutta aloin heti niitä selvittämään ja asia hoidetaan varmasti kuntoon, jos kyseessä on todellinen tilaus ja todellinen asiakas. Yrittäjänä minulle jokaikinen asiakas on yhtä tärkeä ja olen aina ohjeistanut työntekijöitäni, että 30 eurolla tilaava asiakas on meille yhtä tärkeä kuin 1000 eurolla tilaava asiakas. Näin ollen jos joku nyt jättäisi tämän viestiketjun takia tekemättä oman tilauksensa, olisi "mustamaalaus" onnistunut ja se ei olisi hyvä asia...

Aivan samaan tapaan Ratusz:kin olisit huolissasi jos sinun työtäsi alettaisiin kritisoimaan täällä sinun omalla nimellä(!) Jos olisit vaikkapa autokaupassa töissä ja joku täällä alkaisi ruotimaan sinun myyntityössäsi tekemää "virhettä" isoon ääneeen. Aivan varmasti asia huolettaisi sinua, olisitpa työntekijä tai yrittäjä. Aivan varmasti miettisit sitä, että kuinkahan moni potentiaalinen asiakas jättää nyt tämän takia tulematta meille.

Nimimerkkien takaa on todella helppo kaataa lokaa ihmisten päälle, joten ymmärtänet miksi kommentoin heti ja kerroin oman näkemykseni tästä asiasta.

Peace!

Ari Kokkonen
Body Action Finland
 
Ei pidä ihan noin mustavalkoisesti ajatella. Tätä ketjua on lukenut kohta 1000 ihmistä, joista iso osa (itseni mukaan lukien) ei ole ennen tutustunut teidän kauppaan. Suuri osa noista ihmisistä (edelleen itseni mukaan lukien) menee suoraan teidän sivuille ja alkaa selailla tuotteita. Voit ajatella tämän ilmaisena mainoksena alan näkyvimmällä foorumilla. :) Väittäisin, että aika harvan ihmisen ostopäätöksiin vaikuttaa yksittäisen tuntemattoman ihmisen itkut.
 
että hyvinkin pieni asia voi saada suuret mittasuhteet sekä hyvässä, että pahassa, eikä tämä tarkoita sitä, että millään tapaa kritisoisin tätä keskustelupalstaa.
Todellakin, Mentulan piposta yhdessä kuvassa saatiin 10 sivun itkut.

Ei pidä ihan noin mustavalkoisesti ajatella. Tätä ketjua on lukenut kohta 1000 ihmistä, joista iso osa (itseni mukaan lukien) ei ole ennen tutustunut teidän kauppaan. Suuri osa noista ihmisistä (edelleen itseni mukaan lukien) menee suoraan teidän sivuille ja alkaa selailla tuotteita. Voit ajatella tämän ilmaisena mainoksena alan näkyvimmällä foorumilla. :) Väittäisin, että aika harvan ihmisen ostopäätöksiin vaikuttaa yksittäisen tuntemattoman ihmisen itkut.
Totta tämäkin ja Koska Pakkotoistolla on yksinoikeus mainostamisessa tällä alalla, emme anna tämän ketjun enää tämän viestin jälkeen pomppia kokoajan ylös uusien replyjen johdosta. Hoitakaa itse yrityksen kanssa asianne, niin ei Arin tartte tänne tulla vastailemaan. Vituiksi menee kuitenkin keskustelut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom