Gaspari Nutrition - SIZE ON

PanostajaPena

Banned
Täällä kun näitä treeni boostereita/loadereita keskustelun aiheena ollut niin tästä tuotteesta voisi olla myös kiva kuulla kokemuksia/mielipiteitä.

Eilen tempasin ekan satsin ennen treeniä ja täytyy sanoa että olen hyvinkin positiivisesti yllättynyt.
Sen jälkeen kun tossa pari kk sitten loppu arginiini ja tauriini purkit.. en ole saanut käsiä pumppiin en sitten niin millään.
Tätä tököttiä kun oli purjeissa niin aivan mielettömät pumpit ja treeni kulki muutenkin tosi mallikkaasti.

Annoin muijallekkin ja hänkin tykkäsi että aika tujakkaa tavaraa. Oli ihan vapinoissa ja täpinöissä.

Maistuu tosi hyvälle tuo wild berry punch.. ihan mielellään sitä juo.. otin ennen treeniä, monella myyvällä sivustolla lukee että pitkin treeniä voi lipittää.
Joillekkin vetää kai vatsan sekaisin tämän nauttiminen ennen treeniä.

En sitten tiedä oliko tämän tökötin ansiota vai missä lie syy mutta treeni päättyi :pano: inva toilettiin.

Mitä muut tykänneet tuotteesta? perus Size on, näitähän on pari muutakin versiota.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon aina luullu että treenataan pillun saannin varmistamiseksi, mutta näköjään siihenkin on jo keksitty lisäravinne :wtf:

No eipä tätä nyt "boosteriksi" voi sanoa. Perus kreatiinivalmiste höystettynä aminohapoilla...saman vaikutuksen tehojen ym. suhteen saisi tavallisella kreatiini monohydraatilla, helvetin paljon edullisemmin! Mutta jos tolla rahalla muija pyllistää huussissa joka kerta, niin ehkä se on rahan arvosta tavaraa :D

No eipä tätä nyt "boosteriksi" voi sanoa. Perus kreatiinivalmiste höystettynä aminohapoilla...saman vaikutuksen tehojen ym. suhteen saisi tavallisella kreatiini monohydraatilla, helvetin paljon edullisemmin! Mutta jos tolla rahalla muija pyllistää huussissa joka kerta, niin ehkä se on rahan arvosta tavaraa :D

Millä rahalla? 1 täys purkki + 2/3 purkki yhteensä 15euroa.. Ei siis paha raha..köyhälle kaikki on kallista ja niinpoispäin. Käsittääkseni tuotteen krea on "paremmassa muodossa" kuten Arginiininkin.
Olen näitä eri tuotteita maistellut ja tämä nyt vaikuttaisi parhaalta.. enimmäkseen olen ostanut kaikki erillisinä ja sekoitellut niistä juomat.

Mä ainakin arvostan tuotteen tuomia etuja treeniä silmällä pitäen, kun se kerran tekee minkä lupaa. Noista youtubessa esitetyistä %prosenteista verrattuna johonkin en sitten tiedä..
aika kovat on väittämät tutkimuksien mukaan ja sillai. http://www.youtube.com/watch?v=bOn9YEW30EI

No eipä tätä nyt "boosteriksi" voi sanoa. Perus kreatiinivalmiste höystettynä aminohapoilla...saman vaikutuksen tehojen ym. suhteen saisi tavallisella kreatiini monohydraatilla, helvetin paljon edullisemmin!

Kommentista päätellen et ole Size Onia käyttänyt. Tämä on ainoa kreatiinivalmiste mikä omalla kohdalla on ikinä toiminut eli tuonut huomattavissa olevaa buustia treeniin... aivan järkyttäviä pumppeja (varsinkin dietillä toimii kuin tauti). Muista kreatiinivalmisteista ei voi edes puhua samana päivänä. Onhan Size Onissakin krea monohydraattia, mutta ilmeisesti tuo isomaltoloosi yhdistettynä Size Onin muihin krea muotoihin sekä sen sisältämä natrium + kalium ovat ne tekijät mikä isoimman vaikutuksen saa aikaan. Purkissa käsketään käyttämään treenin aikana / jälkeen, mutta minä ainakin käytän ennen / aikana, koska silloin näitä lihaksessa kipeimmin tarvitaan.

Kommentista päätellen et ole Size Onia käyttänyt. Tämä on ainoa kreatiinivalmiste mikä omalla kohdalla on ikinä toiminut eli tuonut huomattavissa olevaa buustia treeniin... aivan järkyttäviä pumppeja (varsinkin dietillä toimii kuin tauti). Muista kreatiinivalmisteista ei voi edes puhua samana päivänä. Onhan Size Onissakin krea monohydraattia, mutta ilmeisesti tuo isomaltoloosi yhdistettynä Size Onin muihin krea muotoihin sekä sen sisältämä natrium + kalium ovat ne tekijät mikä isoimman vaikutuksen saa aikaan. Purkissa käsketään käyttämään treenin aikana / jälkeen, mutta minä ainakin käytän ennen / aikana, koska silloin näitä lihaksessa kipeimmin tarvitaan.

Eipä ole tullut kyseistä tuotetta tosiaan testattua, eikä ole tarvettakaan. Tuli tuossa yhdessä välissä testattu kaiken näköisiä kreatiini tuotteita läpi ja mikään muu ei itsellä potkinut kuin vanha kunnon monohydraatti. Mutta tämähän on taas niitä juttuja, mikä toimii kenelläkin...ei vaan itse osaa enää, luokitella kreatiiniin perustuvia tuotteita boostereiksi kun vertaa uusiin mömmöihin, joissa on kaikki maailman piristeet sotkettu keskenään. Ja tuosta pumpista vielä pitää sanoa, että en ole koskaan huomannut minkään kreatiinin lisäävän pumppia itselläni...

Kummasta valmisteesta tässä nyt puhutaan: Pre-contestista, jossa ei ole hiilareita vai maximum performancesta, jossa taas on runsaasti hiilareita?
Kumpaa sinä t-101 käytit?

Kummasta valmisteesta tässä nyt puhutaan: Pre-contestista, jossa ei ole hiilareita vai maximum performancesta, jossa taas on runsaasti hiilareita?
Kumpaa sinä t-101 käytit?

Sitä missä on hiilareita... eli max performance.
Pre-Contest versio on mielestäni aika turha loppupeleissä ellei ole ankaralla ketodietillä, koska jos johonkin kohtaa päivää niitä hiilreita dietillä sijoittaa, niin nimenomaan treenin ympärille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom