Hurrasin ääneen kun Ygritte päästi viimeisen kylmän pierun, jostain syystä vituttanut kyseinen hahmo ihan suunnattomasti alusta lähtien.
Kuin myös. Todella raskas ämmä oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hurrasin ääneen kun Ygritte päästi viimeisen kylmän pierun, jostain syystä vituttanut kyseinen hahmo ihan suunnattomasti alusta lähtien.
Eikö tuota ole aikaisemmin sarjassa vielä paljastettu, että Aemon on Targaryenin sukua?
Voipi olla että tiettyjen kiinnostavien hahmojen tapahtumia saa odotella jopa kaksi vuotta. Vaihtoehtoisesti kirjat käsikirjoitetaan päällekkäin jolloin kahta kirjaa kerrottaisiin yhtäaikaa ja kahden kauden verran.
Sehän oli joi toisen tuotantokauden lopussa, kun ne oli siellä Fist of the First Menillä, mistä on joku pieni marssimatka Muurille. Kai ne eksyi, tai jotain. Muutenkin kaikki ovat taas unohtaneet koko homman. Itse en ainakaan varmaan juuri muusta puhuisi, jos minulle selviäisi, että joku ikiaikainen pahuus marssii kohti. Stannis the Manniskin oli 3. kauden lopussa kovasti täpinöissään asiasta, vai muistanko väärin?Se jäi askarruttamaan, että kuinka White walkerit pitävät niin hiljaiseloa, vaikka olivat jo viime kauden lopussa etenemässä hyvää vauhtia kohti muuria suurella armeijalla
Jostain syystä rupesin miettimään, miten Anna Paquin pärjäisi Khaleesin roolissa. GoT muuttuisi kertaheitolla maailman paskimmaksi tv-ohjelmaksi.Saas muuten nähdä mitä se vaikuttaa tähän sarjaan, kun True Blood loppuu.
Ainakin jossain vaihessa oli spekulaatiota, että yksi syy sen sarjan lopettamiseen olisi se, että saadaan lisää budjettia GoT:n tehosteisiin jne.
Mä oon kyllä sillä kannalla, että Jon voisi hyvinkin olla Targaryen itekin.
Jostain syystä rupesin miettimään, miten Anna Paquin pärjäisi Khaleesin roolissa. GoT muuttuisi kertaheitolla maailman paskimmaksi tv-ohjelmaksi.
Mutta eikös Jon ole starkin äpärä? Vai meinaat että yhteinen lapsi jonkun targaryen muijan kanssa?