Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minun mielestäni vanhalla Daariolla oli liian iso leuka. Siksi pidän uudesta Daariosta. Kumpikaan Daario ei ole sellainen, miksi kirjojen perusteella ko. hahmon kuvittelin, joten sikäli ihan sama kumpi siellä häärii roolissa. Mountainista mulla ei ole mitään mielikuvaa edes, että minkä näköinen tyyppi sitä on näytellyt. Tai tyypit, jos niitä oli useampiakin.

Toivottavasti Daenerys kuolisi ja Mormont saisi lohikäärmeet itselleen ja sitten betasta tulisi alfauros, joka valloittaisi koko Westeroksen ja ottaisi sen Tyrellien prinsessan vaimoksi.

Tuon Mountainin rooli nyt on ollut tähän mennessä niin pieni, varsinkin kun dialogia ei juuri ole ollut, että eipä nuo näyttelijänvaihdokset ole haitanneet. Tokalla kaudella Mountainia taidettiin näyttää vain niissä Harrenhall-kohtauksissa?

Tywin-with-Arya-and-Gregor-Clegane-house-lannister-31098131-768-432.jpg

Eikä ekalla kaudellakaan tainnut olla kuin tässä yhdessä jaksossa:

game.of_.thrones.s01e05.horse_.cut_.gif

Noiden perusteella nuo näyttelijät jopa näyttävät aika samalta, kun haarniskassa vielä. Eka näyttelijä, eli Conan Stevenshän on melkoisen pihvi. Nyt tämä kolmas näyttelijä onkin sitten ihan eri luokkaa. Mutta tummat, lyhyet hiukset ja tumma parta, niin äkkiseltään melko samalta tuo näyttää. Ainakin tarpeeksi samalta.

Daarion näyttelijän vaihtohan nyt oli sama, kun olisi valittu Snooki näyttelemään Dania. Niin eri tyylinen, että sen takia varmaan hämmentää ihmisiä. Itse pidän enemmän tästä uudesta näyttelijästä, tai lähinnä siitä että hahmo ei tunnu enää niin vastenmieliseltä. Ulkonäön vaihto häiritsee ehkä vähän, mutta turhapa sitä on itkeä. Enkä varsinaisesti pitänyt sitä vanhaa komeana, vaan ärsyttävän limaisena ja.. okei, olin kateellinen leuasta. Ja siitä, miten Dani katsoi sitä.

Tässä vielä tuo kolmas Mountain:

Thor.jpg

Kyllähän tuo uusi Daario näin alkuun vähän pistää silmään. Itsekään en ollut tietoinen tuosta vaihdosta etukäteen, joten piti vähän googletella, että mitäs nyt.
Jos näyttelijä lähtee mieluummin johonkin Transporter Jr leffaan kuin on tässä sarjassa, niin ihan hyvä, että vaihtoivat :D

Tässä siis uusi vuori.
2012-WSM-Final-Day-2-103-400x266.webp
2ch8irk.webp

Luulisi että pakkiksen tytöt olisivat tästä vaihdosta innoissaan ;)

Vielä tulin Daario aiheeseen länkyttämään.

Kirjoja lukemattomalle ensimmäinen oli sopivan vaarallisen ja arvaamattoman oloinen. Tästä Ed Skreinistä huokui sellaista villiä vaarallisuutta ja kesyttämättömyyttä, eksotiikkaa ja miekkamiehen taitoja. Jos hän olisi jatkanut sarjassa olisin pelännyt takinkääntöä, ymmärtänyt Danyn viehätyksen ja pitänyt hahmosta tahtomattani. En sano, että olisi täydellinen ollut Danya en soisi kellekään.
Lisäksi jos tämä kirjan sinitukkainen paperilla outo otus saataisiin toteutettua jotenkin viehättävällä tavalla olisin kolmannen näyttelijä vaihdon kannalla.

Tämä toinen perus valkoinen "mystiikka" katse viettelijä ei sisällä tippaakaan vaaraa. En usko hetkekäkään, että tässä on kyseessä äärettömän vaarallinen miekkamies vaan karhean komea 2000-luvun pohjois-amerikkalainen panokone. Tämänkaltainen kaveri sopisi Kings Landingin mieshuoran rooliin ennemmin kuin Daarioksi. Asiaa ei auta sekään, että kyseinen kaveri on tuttu monesta vähemmän tärkeästä roolista vähemmän tärkeissä tv-sarjoissa. Kaikki asustuksesta alkaen huokuu tässä kundissa, ettei hän sovi sarjan/kirjojen maailmaan.

Eihä koko daariota ole paljon sarjassa näkynyt. Ei ressauta tommonen noupadin vaihtuminen yhtään.

AInut mikä sarjassa vähän tympii niin ne whitevalkkerit katos kuin pieru saharaan vaikka jo ykköstuotantokautena olivat ihan muurilla armeijoineen.
Sitten vähän mietityttää että kukas winterfelliä nykyään vetää vai hylättiinkö se kokonaan palon jälkeen?

GOT-The-Mountain.webp

Ja aika samaltahan toi Mountain näyttää kun on haarniskat,parrat sun muut.

Ei voi vastata kun juuri yllä mode sanoi mitä tänne ketjuun laitetaan, noita ei ole HBOlla käsitelty joten joudut etsimään itse tiedot.

Jos näyttelijä lähtee mieluummin johonkin Transporter Jr leffaan kuin on tässä sarjassa, niin ihan hyvä, että vaihtoivat :D

Eiköhän tuohon olisi lähtenyt about ketä tahansa. Pääosa verrattain tunnetussa elokuvasarjassa vs joitain pikkuminuutteja yhtenä sivuhahmona TV-sarjassa. Onhan tuo nyt erittäin iso askel Skreinin urakehityksessä. Voisin helposti kuvitella, että tulot ainakin kymmenkertaistuvat kertarysäyksellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eiköhän tuohon olisi lähtenyt about ketä tahansa. Pääosa verrattain tunnetussa elokuvasarjassa vs joitain pikkuminuutteja yhtenä sivuhahmona TV-sarjassa. Onhan tuo nyt erittäin iso askel Skreinin urakehityksessä. Voisin helposti kuvitella, että tulot ainakin kymmenkertaistuvat kertarysäyksellä.

Totta tuokin.
Mä en ole kirjoja lukenut, joten en tiedä kuinka iso tuo rooli jatkossa on (enkä haluakaan tietää).
Voisin kuitenkin kuvitella, että jos tuollaisessa sarjassa on edes yhden kauden mukana (vaikka pienemmässäkin roolissa) niin kyllä siitäkin ihan kohtalaisen tilin tekee.
Tuosta uudesta Transporterista en tiedä mitään, itse en ole niistä sitä ensimmäistä lukuunottamatta oikein välittänyt.

Ei voi vastata kun juuri yllä mode sanoi mitä tänne ketjuun laitetaan, noita ei ole HBOlla käsitelty joten joudut etsimään itse tiedot.

Tämän ketjun otsikossa lukee HBO, tarkoittaen, että mennään sen mukaan mitä sarjassa on näytetty/kerrottu.

Mikään ei estä avaamasta erillistä ketjua niitä kirjoja varten, saa sitten osallistua ne jotka haluavat. Pidetään ne kuitenkin poissa tästä, koska suurin osa sarjaa katsovista, mutta kirjat lukemattomista, eivät halua tietää etukäteen mitä tapahtuu.

edit:
Ketju näyttää olevan jo olemassakin, joten jokaiselle löytyy vaihtoehto ;)

Joo ei mua häiritse tuo linjaveto, se on ihan selkeä, kuhan huomautin ettei kukaan muukaan kirjoita tuohon postaukseen vastausta kun selkeästi siihen on tulossa sitten reaktio ylläpidon toimesta. Joten ei sellaisia kannata kyselläkkään.

Joo ei mua häiritse tuo linjaveto, se on ihan selkeä, kuhan huomautin ettei kukaan muukaan kirjoita tuohon postaukseen vastausta kun selkeästi siihen on tulossa sitten reaktio ylläpidon toimesta. Joten ei sellaisia kannata kyselläkkään.

Juuri näin.
Jos haluaa tietää enemmän kuin tähän mennessä on HBO:n sarjassa näytetty, niin sitten joko lukemaan kirjoja, kyselemään tuohon toiseen ketjuun taikka käyttämään googlea.

Spekulointi sarjan tapahtumilla on kuitenkin ihan ok. Edelleen toki sillä edellytyksellä, että spekulointi perustuu omiin arvauksiin, eikä kirjoista hankittuun tietoon ;)

White Walkerit ei olleet ekalla kaudella muurilla, vaan ensimmäisten ihmisten nyrkillä, missä Jon ja kumppanit oli parasta aikaa.

Kovasti aina uuden kauden alussa unohtuu koko White Walker -homma. Kai ne nyt neljännen kauden lopussa on jo Kings Landingissa, ja sitten viides kausi alkaa taas sillä että pannaan ja tapetaan ihan ketä sattuu. Kauden lopussa sitten taas muistetaan, notta oh fuck.

Tässä on aika siisti interaktiivinen kartta tuosta GoT-maailmasta, joka auttaa hahmottamaan kivasti mikä on missäkin:
Interactive Game of Thrones Map with Spoilers Control

Varoituksen sanana: tuolla voi spoilata itseltään melkoisen paljon, jos lähtee katsomaan "character patheja". Tarkkana kuin porkkana siis. Tai jos katsookin character patheja, niin kannattaa klikata päälle "episodes", jolloin liikutaan sarjan eikä kirjojen mukaan.

siis minua rupesi oikeasti vaivaamaan tämä daario hessu ja hänen näyttelijänsä vaihtuminen kun en edes tiennyt kuka vittu se on? :D no googletin ja ihan helvetin hyvä että vaihtui, edellinen sopi paremmin vaikka kaunareihin tai vastaavaan paskaan, eikä tuota vaihdosta nyt kovinkaan kummoisena voi pitää kun se eka hessu kerkisi vissiin kahdessa jaksossa olemaan ja silloinkin tyyliin hei ja moi, käväsin tässä kääntymässä :D

Kovasti aina uuden kauden alussa unohtuu koko White Walker -homma. Kai ne nyt neljännen kauden lopussa on jo Kings Landingissa, ja sitten viides kausi alkaa taas sillä että pannaan ja tapetaan ihan ketä sattuu. Kauden lopussa sitten taas muistetaan, notta oh fuck.

Oottelen noita johonkin seiska seasonille. :D Ei ne liikahda sieltä mihinkään ennen kuin se talvi alkaa. Lohikäärmeet ehtii hyvin todennäköisesti kings landingiin seasonii aikasemmin.

siis minua rupesi oikeasti vaivaamaan tämä daario hessu ja hänen näyttelijänsä vaihtuminen kun en edes tiennyt kuka vittu se on? :D no googletin ja ihan helvetin hyvä että vaihtui, edellinen sopi paremmin vaikka kaunareihin tai vastaavaan paskaan, eikä tuota vaihdosta nyt kovinkaan kummoisena voi pitää kun se eka hessu kerkisi vissiin kahdessa jaksossa olemaan ja silloinkin tyyliin hei ja moi, käväsin tässä kääntymässä :D

Jep sama. Tuli ihan fabio mieleen siitä edellisestä.

Tuli katsottua noita vanhempia jaksoja ja nyt alkoi häiritä eräs asia tossa sarjassa... Kun kuljetaan tuolla muurin pohjoispuolella, jossa sataa kokoajan lunta ja hankea pitäisi olla - ei ikinä jouduta kahlaamaan hangessa. Maksimissaan 10 cm lunta joka paikassa, taitaa mennä lumiaura edellä :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom