Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tökkää siinä kohdassa kun sansa on jo naimisissa, muuten hyvä ajatus, eihän baelish voi mitenkään tietää ketä syytetään kuninkaan myrkyttämisestä eli tämä kuvio ei toimi...

Tyrionilla vähän hintsu tilanne nyt, joten leskirouvana Sansa olis Baelishille arvokas. Avioliittoa Tyrionin kanssa ei koskaan myöskään pantu käytäntöön, eli muotosyistäkin voipi vielä kosahtaa tämä match made in heaven.

eihän baelish voi mitenkään tietää ketä syytetään kuninkaan myrkyttämisestä eli tämä kuvio ei toimi...

Littlefinger on sen verran kiero jätkä pitkine lonkeroineen, että en nyt noin varmasti väittäisi että ei mitenkään voi tietää ketä syytetään. Mun veikkaus on että se on itse juoninut koko kuvion noin Tywinin käskystä :P

Mä tykkään enemmän uudesta Daariosta, kuin vanhasta.

Uusi Daario on ihan tylsä. Vanhassa Daariossa oli ainesta Drogon paikkaajaksi. Onneksi saatii tälle kaudelle Oberyn Martell. Tuo väkivaltainen irstailija nousee vääjämättä yhdeksi suosikeista. :D

Uusi Daario on ihan tylsä. Vanhassa Daariossa oli ainesta Drogon paikkaajaksi. Onneksi saatii tälle kaudelle Oberyn Martell. Tuo väkivaltainen irstailija nousee vääjämättä yhdeksi suosikeista. :D

En kyllä ymmärrä mikä tossa uudessa Daariossa mättää, kauhea poru tuntui olevan silloin kun se julkistettiin ja nyt satunnaisesti jossain joku sanoo kuinka tämä vaihdos on huono. Miksi? Mitä se vaihdos teille aiheutti että noin korpeaa?

Yleensä ainahan se ärsyttää jos jossain tv-sarjassa tai leffan jatko-osissa näyttelijä vaihtuu, kun on kerennyt tottumaan siihen mille se hahmo näyttää ym. Tässä tapauksessa se eka oli mun mielestä paljon karismaattisempi, ja paremman näköinen. Oli enemmän samaa sarjaa Drogon kanssa. Tää uusi on vähän mitään sanomaton ja tylsä niihin verrattuna.

Sehän on siis todella tärkeetä, että tv-sarjassa on hyvännäköisiä miehiä. Millään muulla oo väliä !

Jaa se on hottis leveli mikä korpeaa, no tulihan sekin selville. Täytyy myöntää että voisi se itseänikin harmittaa jos Daenyrys vaihdettaisiin rumempaan, mutta jos se olisi toinen hyvännäköinen akka ja tissit paljaana ni en mä niin justiinsa oo siitä naamasta.

Joku tietenkin voisi ajatella ettei ne ulkonäöt ole tärkeimpiä juttuja mitä tässä sarjassa on.

Mut osaanpahan laittaa oikeaan kategoriaan ton valituksen. ;)

Ehkä se puupökkelömäinen olemus ja ilmeetön näytteleminen häiritsee vähän enemmän.

Karisma ja näyttelijänlahjat kun tuppaa olemaan tärkeitä juttuja tv-sarjoissa ;)

Uusi Daario on ihan ok, Skrein nyt oli vaan paljon komeampi ja "luimumpi", mutta ei tuo nyt huonoimmastakaan päästä ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itselle pahinta näissä näyttelijän vaihdoissa on se, että se pilaa immersion. Itse jos olisin hollywood tason ohjaaja, niin en ikinä palkkaisi tommosta takinkääntäjää. Esimerkiksi Spartacus sarjassa tämän vielä ymmärsi kun kyseessä oli kuitenkin aika painava syy, mutta tämä sälli lähti esittämään jotain nuorta Stathamia, sen sijaan että olisi voinut suorittaa oman osansa loppuun kunnialla.

Eniten vitutusta aiheuttaa kuitenkin aiheuttaa se, että "säästin" season 2&3 myöhemmin katsottavaksi ja katsoin ne juuri ennen s4 alkua. En voi edes ajatella heitä samaksi hahmoksi, vaan enemmänkin random hahmo joka jostain ilmaantui ja on nyt osana pääkastia.

Itselle pahinta näissä näyttelijän vaihdoissa on se, että se pilaa immersion. Itse jos olisin hollywood tason ohjaaja, niin en ikinä palkkaisi tommosta takinkääntäjää. Esimerkiksi Spartacus sarjassa tämän vielä ymmärsi kun kyseessä oli kuitenkin aika painava syy, mutta tämä sälli lähti esittämään jotain nuorta Stathamia, sen sijaan että olisi voinut suorittaa oman osansa loppuun kunnialla.

Eniten vitutusta aiheuttaa kuitenkin aiheuttaa se, että "säästin" season 2&3 myöhemmin katsottavaksi ja katsoin ne juuri ennen s4 alkua. En voi edes ajatella heitä samaksi hahmoksi, vaan enemmänkin random hahmo joka jostain ilmaantui ja on nyt osana pääkastia.

Mountain on vaihtunut jo kolmesti mutta ei siitä valiteta.

Tähän ketjuun ei mitään spoilereita sarjan ulkopuolelta.
Eli ei tietoa kirjoista taikka muilta saiteilta.
Tähän mennessä näytetyistä jaksoista saa keskustella ihan vapaasti (jos joku ei ole nähnyt niin ei kannata tätä ketjua lukea), mutta muut spoilerit pois.

Jokainen osaa halutessaan googletella tietoa, joten mitään linkkejä (siis spoilereita sisältäviä) ei tarvita tähän ketjuun. Miksi? Koska vaikka siinä linkin yhteydessä lukee, että älkää katsoko, jos ette halua spoilereita niin eiköhän hetken päästä joku muu ole spekuloimassa sen linkin takaa löytyvillä tiedoilla.

Olkoon tämä yleinen varoitus, muita varoituksia ei tule ;)

En kyllä ymmärrä mikä tossa uudessa Daariossa mättää, kauhea poru tuntui olevan silloin kun se julkistettiin ja nyt satunnaisesti jossain joku sanoo kuinka tämä vaihdos on huono. Miksi? Mitä se vaihdos teille aiheutti että noin korpeaa?

En ole seurannut uutisointia sarjan ympärillä, joten minulle tuli täytenä yllätyksenä Daario II. Aluksi ihmettelin, että mikä ihmeen rivisotilas siellä häärii. Sitten tajusin kauhukseni, että se onkin Daario. Uudella kaverilla ei vaan riitä karisma tuohon rooliin. Tätä on vaikea avata enempää, koska karismaa en osaa analysoida. Nyt minua vaivaa ajatus, että Daario II paruttaa Daenerystä jonain päivänä. Daario I:lle olisin sen suonut mieluusti.

Minä taas jollain tapaa pidän tuosta vaihdoksesta. Se aikaisemman Daarion limaisuus ja maskuliinisuus oli liikaa. Mun kävi jatkuvasti sääliksi Mormontia, joka katseli sivusta kun alfa-uros saa MODILF:n (Mother Of Dragons I'd Like to Fuck) tunikan kastumaan. Nyt se ei ole enää uhka. Daarion hahmo on emaskuloitu, ja Mormont voi taas haaveilla kiikkustuolipäivistä palatsin verannalla Danin vierellä :haart:

Ei se edellisen fabiomainen "maskuliinisuus" ei kyllä toiminut ollenkaan. Ehkä mulla on vaan eri näkemys maskuliinisuudesta.

Ei se edellisen fabiomainen "maskuliinisuus" ei kyllä toiminut ollenkaan. Ehkä mulla on vaan eri näkemys maskuliinisuudesta.

Minäkin näin sen vain sellaisena sliipattuna fabiona enkä osannut ees aatella että siitä jonkun pöksyt kastuu. Voihan nämä kaipaajat laittaa repeatille sen transporter leffan missä se sitten esiintyy. Kuten sanottua, Mountain vaihtunut jo kolmesti eikä ketään kiinnosta, eli ilmeisen monia fabio sitten innosti.

Minäkin näin sen vain sellaisena sliipattuna fabiona enkä osannut ees aatella että siitä jonkun pöksyt kastuu. Voihan nämä kaipaajat laittaa repeatille sen transporter leffan missä se sitten esiintyy. Kuten sanottua, Mountain vaihtunut jo kolmesti eikä ketään kiinnosta, eli ilmeisen monia fabio sitten innosti.

Mountainin osat on niin paljon pienempiä. Sitä ei kovin usein sarjassa näy.

Minä taas jollain tapaa pidän tuosta vaihdoksesta. Se aikaisemman Daarion limaisuus ja maskuliinisuus oli liikaa. Mun kävi jatkuvasti sääliksi Mormontia, joka katseli sivusta kun alfa-uros saa MODILF:n (Mother Of Dragons I'd Like to Fuck) tunikan kastumaan. Nyt se ei ole enää uhka. Daarion hahmo on emaskuloitu, ja Mormont voi taas haaveilla kiikkustuolipäivistä palatsin verannalla Danin vierellä :haart:

Mormonttia käy kyllä hieman sääliksi. Toisaalta koko sarjan suolaisenmakea viehätys perustuu juuri siihen, että hyvät tyypit saa kaverikortteja tai niiltä lyödään pää irti. Tuskinpa Daarion vaikutusta MODILFiin on kuitenkaan muutettu uuden näyttelijän myötä? Tämä minua juuri huolettaa. Olisin vielä kestänyt sen jos vanha Daario pyyhältää Mormontin ohi, mutta jos tämä nykyinen sen tekee niin sitten vituttaa.

edit: Mountain ei ole kovin kiinnostava hahmo. Kunhan on iso, ruma ja ilkeä. Näyttelijällä ei niin väliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom