Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tunnin kestävä ykkösjakso katsottuna ja hyvä kauden aloitus.

Jakso oli paljon samanlainen ku 3.Seasonin aloitusjakso, tuommonen wrap-around, melkein kaikkien hahmojen tapahtumia käytiin läpi. Jämäkkä alku oli kun Lannisterien sepät sulatteli Starkkien Longswordin kahdeksi pienemmäksi ja Tywin poltti Greywindin turkin. Parasta settiä oli Pohjoisen tehokaksikon Arya&Hound setti.

Hound :5:

ONNEKSI cmorella myöhäistivät alkamisajankohtaa klo 22 asti. Pääsen vasta 9 töistä maanantaisin niin päivät pelastuu..

Tunnin kestävä ykkösjakso katsottuna ja hyvä kauden aloitus.

Jakso oli paljon samanlainen ku 3.Seasonin aloitusjakso, tuommonen wrap-around, melkein kaikkien hahmojen tapahtumia käytiin läpi.
Jämäkkä alku oli kun Lannisterien sepät sulatteli Starkkien Longswordin kahdeksi pienemmäksi ja Tywin poltti Greywindin turkin.
Parasta settiä oli Pohjoisen tehokaksikon Arya&Hound setti.

Hound :5:

Korjattu.... Jos tekisit sitten ensi kerrallakin noin :)

Itselläni on nyt jakso latauksessa, mutta ajattelin oottaa, että Mentori suomentaa tekstit. GOT on ainut ohjelma, jonka haluaisin katsoa suomalaisilla teksteillä niin ei varmasti mene mikään ohi

Itselläni on nyt jakso latauksessa, mutta ajattelin oottaa, että Mentori suomentaa tekstit. GOT on ainut ohjelma, jonka haluaisin katsoa suomalaisilla teksteillä niin ei varmasti mene mikään ohi

Jälkitunnelmiksi voisi sanoa :hyper:. En kestä viikkoa. Ja sen jälkeen vielä 8 uutta viikkoa. Ei helvetin helvetti.

Kyllä täällä varmaan voi keskustella uusimmasta jaksosta vapaasti. Suosittelen lukemaan tätä threadia vasta kun itse olet nähnyt jakson.

Mulla vähän ihmetyttää kun ne white walkers ei ole enää kenenkään ongelma.

Mahtava aloitus uudelle kaudelle, vaikka en vähempää voi noin nerokkaalta tuotantotiimiltä odottaakaan. Miten tässä nyt jaksaa odotella viikon seuraavaa?

Kyllä täällä varmaan voi keskustella uusimmasta jaksosta vapaasti. Suosittelen lukemaan tätä threadia vasta kun itse olet nähnyt jakson.

Mulla vähän ihmetyttää kun ne white walkers ei ole enää kenenkään ongelma.

Kirjoja en ole lukenut niin MUTUiluna sanoisin, että kyllä ne sieltä kohta tulee. Eikö sitä ole tässä jo 3 kautta jankattu, että talvi on tulossa ja pohjoisessa tarvitaan apua.

Suosittelen lukemaan tätä threadia vasta kun itse olet nähnyt jakson.
Tämä! On se kumma, kun tv-sarja -ketjussa, jossa sarjaa seurataan reaaliajassa, pitää nillittää spoilereista.

Ja sitten jaksoon. Perusaloitus mielestäni. Ei mitään ihmeellistä eikä järisyttävää, pehmeä startti. Arya ja Hound rokkasivat!

Tämä olisi ollut se taistelu, missä Hound loukkaantuu todella vakavasti ja tiet eroavat Aryan kanssa. Mielenkiintoista nähdä, miten tämä asia ratkaistaan TV-versiossa.
Kylmät väreet kulkivat pitkin selkärankaa, kun Arya otti sen ison miekan käteensä ja bassomainen rummunpaukahtelu alkoi soimaan taustalla.

"If I have to hear one more word out of your cunt mouth, I'm gonna have to eat every fucking chicken in this place."

Hieno spoilaus, Hermanni

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Wigga, se spoilertagi ny siihe saatana :D

Mikä järki tätä ketjua on lukea, jos ei ole ajan tasalla edes TV-sarjan kanssa?

Hyvä alotus, mitenköhä tässä nyt malttaa viikon verran odottaa seuraavaa.. ttttuuuuuu. Kirjat odottais tossa lukemista, mutta en tohdi vielä niihin puuttua.

Ainut mikä vituttaa on Daario Nahariksen esittäjän vaihtuminen. Michiel Huisman on ihan vitunmoinen puupökkelö Ed Skreiniin verrattuna. Lisäksi ruma.

Hyvä alotus, mitenköhä tässä nyt malttaa viikon verran odottaa seuraavaa.. ttttuuuuuu. Kirjat odottais tossa lukemista, mutta en tohdi vielä niihin puuttua.

Ainut mikä vituttaa on Daario Nahariksen esittäjän vaihtuminen. Michiel Huisman on ihan vitunmoinen puupökkelö Ed Skreiniin verrattuna. Lisäksi ruma.

Suosittelen kyllä korkkaamaan ne kirjat. Kaikki juonikuviot aukeaa aivan eri tavalla. Tuli melkoisia ahaa-elämyksiä, kun 2. kauden jälkeen aloin lukemaan niitä.

Enää reilu tunti, niin näkee C Morelta kauden avausjakson! Fuck yeah!!!

Mikä järki tätä ketjua on lukea, jos ei ole ajan tasalla edes TV-sarjan kanssa?

Saa olla ajan tasalla TV-sarjan kanssa, mutta toi Art2 postissa spoilereiden sisällä oleva osuus on edellä. Perustan siihen, että TV-sarja kuitenkin seuraa kirjaa aika tarkalleen lukuunottamatta jotain tweakkeja.

Mä oon kans samaa mieltä että jos jakso on tullut töllöstä ulos niin sillon siitä saa jutella jo ihan vapaasti täällä. Otsikko kertoo HBO joten sen mukaan eletään. Itse en ainakaan tule tänne ketjuun ennenkuin olen jakson nähnyt. Nytkin vasta itse katsoin Cmorelta ilman tekstejä, huomenna varmaan tekstitkin jo ja tsekkaan varmaan pari juttua uusiksi etten vaan ymmärtäny väärin.

Se että jos täällä aletaan kirjoista puhumaan niin ne pitäisi laittaa spoilertageihin ja mielellään mainita että se spoileri sisältää kirjan tapahtumia, ei tv-sarjan.

Mutta itse aiheeseen. Kuten moni sanoikin niin aikalailla wrap-around meiningillä mikä oli ihan jees näin alkuun kun siitä on kuitenkin itselläkin muutama kuukausi millon tsekkasin edellisen kauden uusiksi. Parhaana settinä tosiaan toi Aryan ja Houndin setti. Arya osoittaa että kykenee tappamaan aika kylmäverisesti, tästä voi seurata vain hyvää :D

"one handed man with no family need all help that he can get", pitäisikö toi ottaa kirjaimellisesti kun herra iso-herra sen sanoo?

Mielestäni aika hyvä aloitusjakso, paljon pohjustusta tulevaan. Mitenköhän on, kuinkahan paljon Oberyn saa kustua lannistereiden muroihin, vai meneekö tämä taas vanhan kaavan mukaan, että muut vikisee ja lannisterit vie...

Suositut

Back
Ylös Bottom