Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Season kolmonen taitaa olla menossa nyt tv kakkosella? Just katoin nuo 5viimeistä ja olen pettynyt. Minusta tässä alkaa näitä hahmoja jo liian kanssa. Alkuperäisiä kun kuolee niin liikaa tulee tilalle. Kuka vittu esim on se äijä joka kiduttaa sitä yhtä poikaa siinä ristillä, olenko nukkunut osan jaksoista tai mistä vitusta se ilmesty kiduttamaan ja miksi.

^En ole itse lukenut kirjoja, mutta mutsi on ja on kuulemma sielläkin vähän helvetikseen noita hahmoja, että siinä mielessä ainakin sarja on uskollinen kirjallisuudelle. Mutta kyllähän tuo aikamoista keskittymistä vaatii, että pysyy mukana hahmoruletissa ja hahmottaa kokonaisuuden edes suurinpiirtein.

^En ole itse lukenut kirjoja, mutta mutsi on ja on kuulemma sielläkin vähän helvetikseen noita hahmoja, että siinä mielessä ainakin sarja on uskollinen kirjallisuudelle. Mutta kyllähän tuo aikamoista keskittymistä vaatii, että pysyy mukana hahmoruletissa ja hahmottaa kokonaisuuden edes suurinpiirtein.

Jep ei näköjään kärsi torkahtaa tai surffata tabletilla samaan aikaan.

Eihän tässä edes oo kaikkia hahmoja mitä kirjassa ja hommia on oiottu ihan vitusti että pysyisi simppelinä tv sukupolvelle. Suosittelen katsomaan subeilla ihan rohkeasti ja vaikka alusta asti uudestaan jos jo nyt putoilee kärryiltä, voi meinaan hankaloittaa tulevaisuutta aivan vitusti jos ei ole perillä asioista. Tai sit voi vaan jatkaa tissien katselua, niitä riittää jatkossakin.

Mä voin jo arvata eli kaikki alkuperäiset hahmot kuolee niin kuin oli tässä villityksenä. Omasta mielestä ei hyvä.
Vaikka kuinka yrittäisit, et kuitenkaan pysty arvaamaan, mitä kaikkea seuraava tuotantokausi tuo tullessaan. Ellet ole lukenut kirjoja tai spoilereita.

Tykkään todella paljon siitä, miten yllättävä kirjoittaja Grr-Martin on. Arvaamattomuudesta huolimatta kaikki yllätykset on pohjustettu taitavasti, ja lukijaa ärsyttää hyvällä tavalla, kun ei arvannut juonenkäänteitä ennakkoon.

Gregor Cleganen näyttelijä näköjään vaihtunut taas, tulevalla kaudella roolissa islantilainen voimamies Hafthor Julius Bjornsson. Koon puolesta sopii ainakin, artikkelin mukaan kaverilla painoa rapiat 180 kiloa :D

Game Of Thrones Casts Hafthor Julius Bjornsson As Gregor Clegane

Johan tuo edellisellä sivulla tuli ilmi.

Selittäkää muuten, miten tuo sivun ylälaidassa Japin postissa oleva Downey jr. / Iron man liittyy Game of Thrones'iin. Tyhmä ei ymmärrä.

Suositut

Back
Ylös Bottom