Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä pääasiassa sen lupauksen pettämisen vuoksi, mutta Tywin Lannister oli ainakin papan ja Roose Boltonin kanssa kirjeenvaihdossa tuon järjestämiseksi. Tywin myös lupasi papalle suojelua, koska ilmeisesti häävieraiden teurastaminen on moitittavaa menettelyä.Siis tapattiko toi pappa noi kaikki pelkästää sen takii että se Stark rikko lupauksensa? :D
Muistakaa, että politiikalla on tässä maailmassa iso merkitys. Robb oli menettänyt osan pohjoisesta ja oli viemässä viimeisiä rippeitä kohti tuhoon tuomittua kapinaa Lannistereiden ja Tyrellien liittoa vastaan, joilla on murskaava ylivoima. Tältä kantilta ajateltuna Roose toimi pohjoisen hyväksi.
Roose on luonteeltaan sadistinen ja hieman sosiopaattinen, mutta hän ei ole puhtaasti paha. Toki Starkkien ja Boltonien välillä on ollut aina huonoa verta.
Puit juuri mun ajatukseni sanoiksi. Kiitos siitä, niin ei tarvitse itse vaivautua :D Vaikka tiesinkin jo etukäteen tapahtumien kulun, niin oli se vaan pysäyttävää katsottavaa! Ei saakeli... ens viikolla jo finaali, ja pitää vuosi venailla seuraavaa kautta.Tän takia mä diggaan tästä sarjasta.. Katsot mitä tahansa perus hollywood leffaa / sarjaa niin tiedät suurinpiirtein aina miten asiat lopulta pyörähtää. Tässä sarjassa taas voi käydä mitä tahansa koska kirjoja ei ole tehty yleisen muotin ja draamankaaren mukaan.
Puit juuri mun ajatukseni sanoiksi. Kiitos siitä, niin ei tarvitse itse vaivautua :D Vaikka tiesinkin jo etukäteen tapahtumien kulun, niin oli se vaan pysäyttävää katsottavaa! Ei saakeli... ens viikolla jo finaali, ja pitää vuosi venailla seuraavaa kautta.
Toisaalta jos kaikki jaksot tehtäisiin ja näytettäisiin noin vuoden aikana, ei nyt olisi jo pariin vuoteen ollut mitään laatusarjaa seurattavana.
Juuri tämän takia aloin lukemaan näitä kirjoja. Ei tarvitse odotella tietääkseen miten tarina jatkuu.Rikoshan tuo on, että pitää kymmentä tuntia venailla aina se vuosi :( Pitäis tosissaan harkita sitä, että katsoo sarjat vasta sitten kun ne on tehty (tosin tämänkin sarjan kohalla se menisi siihen, että spoilereiden vuoksi tietäisit sarjan tapahtumat siitä huolimatta oletko katsonut sarjan vai et).