eihä ?
khyl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eihä ?
Aika ovelaa, että kaksi sarjan tunnetuinta ja luultavasti samalla palkkioiltaan kalleinta näyttelijää (Jason "Conan" Momoa ja Sean "Boromir" Bean) tapettiin ensimmäisellä kaudella pois.
Pojat oli luultavasti palkattu sarjaan alunperin ajatuksena käyttää heitä sisäänvetotuotteina, joille tarve lakkaa, kun yleisö on koukutettu. Jatkossa tuottaja pääsee sitten halvemmalla, kun ei ole "tähtiä" mukana.
Jos haluaa kirjat suomenkielisenä, kannattaa etsiä nyt. On kuulema vähissä ja tilaten kestää 1-3viikkoa, riippuen miten paljon on painosta jäljellä. Itse en jaksanu mistään nettipuljusta tilailla.
Aika ovelaa, että kaksi sarjan tunnetuinta ja luultavasti samalla palkkioiltaan kalleinta näyttelijää (Jason "Conan" Momoa ja Sean "Boromir" Bean) tapettiin ensimmäisellä kaudella pois.
Pojat oli luultavasti palkattu sarjaan alunperin ajatuksena käyttää heitä sisäänvetotuotteina, joille tarve lakkaa, kun yleisö on koukutettu. Jatkossa tuottaja pääsee sitten halvemmalla, kun ei ole "tähtiä" mukana.
Minä pistin Bookplussasta kirjan tilaukseen :DItselläni tuli booky.fi:stä kolmessa arkipäivässä kovakantisena Valtaistuinpeli, kun tilasin perjantaina.
Tuolla Facebookin Game of Thrones sivulla on teaseri linkki season 2. Pääseekö kukaan siihen? Mulla tulee vain "private video".