Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
By the way... ihan off-topicina. Tietääkö kukaan kirjakauppaa, josta saisi hommattua tuon ekan osan bauttirallaa asevelihintaan?
Sitten itse sarjaan ja sen herättämiin tunnelmiin: perskeles, pitääkö tässä nyt tosiaan rontti vuosi odotella, että saa uusia jaksoja :D Se jäi vähän kaivelemaan, että nyt ei nähty mikä muodostui Jaime Lannisterin kohtaloksi. Itse oisin odottanut, että Robb mestaa sen. Kuten sanottu, niin Nedin kuoleman oli täysin tarpeeton ja tuo pikku-Joffrey tarvitsee tosissaan neuvonantajan itelleen ennen kuin se mulkkuuksissaan onnistuu pistämään kaikki hengiltä. Sais mun puolesta joku Sansha myrkyttää sen tjsp. Oli kyllä tosi mielenkiintoinen kausi, helvatan hienot puitteet ja muutenkin kunnollinen tuotanto. Toisaalta... voiko mitään susipaskaa odottaa sellaiselta kanavalta, jonka meriittilistalla on esimerkiksi Wire ja Deadwood? Kiinnostaa myös ihan helvetisti Aryan ja seppäpojan kohtalo!
Kyllä joo. Seppäpoikahan olisi laillinen kuningasehdokas, toisinkuin tämä Joffrey-hinuri.Kiinnostaa myös ihan helvetisti Aryan ja seppäpojan kohtalo!
Todellakin kelpaa, ja tuo kymppi jakson lopetus oli siinä mielessä tälläiselle nördelle huikea.Siisti lopetus kyllä! Sääli vain että pari lempparihahmoa ehti heittää veivinsä ekan kauden aikana...
luin WoW-lehdestä (jep, juuri siitä), että GoT:ssa taikuus ja monsterit lisääntyy huomaamatta koko ajan, kunnes lukija ei edes tajua että alussa GoT oli pelkkää low-fantasya. Eli ilmeisesti loharit ja muurin takaa nousevat undeadit tjms. näytettelevät vielä suurta osaa kaikessa. Ainakin mulle kelpaa!
Just hyvää meininkiä! Huh! Noi fantasiajutut saa munkin puolesta kyllä lisääntyä oikein urakalla. Sen verran diggasin LOTR:eista että ei pahitteeks olisi samankaltaista tässäkään. Jännä tosiaan kun alussa tuntui sarjan olevan samankaltainen kuin joku Rome, mutta pikkuhiljaa askel kerrallaa mennyt epäluonnollisempaan suuntaan ja sen kiinnostavammaksi.
Siis ei helvetti ! Ens viikol alkaa kuulemma season 2:lol2:
Jännä homma tossakin, etten pysty enää kattomaan lotria vaikka joskus ihan tykkäsin siitä, nyt se vaan tuntuu niin helvetin paksulta
By the way... ihan off-topicina. Tietääkö kukaan kirjakauppaa, josta saisi hommattua tuon ekan osan bauttirallaa asevelihintaan?
aika mielenkiintoista siihen nähden ettei toista tuotantokautta olla vielä kuvattu.