Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vuosi odotellua, niinkö? ARGH!

Kyllä se on hyvä. Noh... alkaahan tässä Breaking Badiä ja mitä muuta pian.

By the way... ihan off-topicina. Tietääkö kukaan kirjakauppaa, josta saisi hommattua tuon ekan osan bauttirallaa asevelihintaan?

Sitten itse sarjaan ja sen herättämiin tunnelmiin: perskeles, pitääkö tässä nyt tosiaan rontti vuosi odotella, että saa uusia jaksoja :D Se jäi vähän kaivelemaan, että nyt ei nähty mikä muodostui Jaime Lannisterin kohtaloksi. Itse oisin odottanut, että Robb mestaa sen. Kuten sanottu, niin Nedin kuoleman oli täysin tarpeeton ja tuo pikku-Joffrey tarvitsee tosissaan neuvonantajan itelleen ennen kuin se mulkkuuksissaan onnistuu pistämään kaikki hengiltä. Sais mun puolesta joku Sansha myrkyttää sen tjsp. Oli kyllä tosi mielenkiintoinen kausi, helvatan hienot puitteet ja muutenkin kunnollinen tuotanto. Toisaalta... voiko mitään susipaskaa odottaa sellaiselta kanavalta, jonka meriittilistalla on esimerkiksi Wire ja Deadwood? Kiinnostaa myös ihan helvetisti Aryan ja seppäpojan kohtalo!

By the way... ihan off-topicina. Tietääkö kukaan kirjakauppaa, josta saisi hommattua tuon ekan osan bauttirallaa asevelihintaan?

Sitten itse sarjaan ja sen herättämiin tunnelmiin: perskeles, pitääkö tässä nyt tosiaan rontti vuosi odotella, että saa uusia jaksoja :D Se jäi vähän kaivelemaan, että nyt ei nähty mikä muodostui Jaime Lannisterin kohtaloksi. Itse oisin odottanut, että Robb mestaa sen. Kuten sanottu, niin Nedin kuoleman oli täysin tarpeeton ja tuo pikku-Joffrey tarvitsee tosissaan neuvonantajan itelleen ennen kuin se mulkkuuksissaan onnistuu pistämään kaikki hengiltä. Sais mun puolesta joku Sansha myrkyttää sen tjsp. Oli kyllä tosi mielenkiintoinen kausi, helvatan hienot puitteet ja muutenkin kunnollinen tuotanto. Toisaalta... voiko mitään susipaskaa odottaa sellaiselta kanavalta, jonka meriittilistalla on esimerkiksi Wire ja Deadwood? Kiinnostaa myös ihan helvetisti Aryan ja seppäpojan kohtalo!

Kirjoissa ei edes yritetä niputtaa kaikkea valmiiksi, Jaimea ei mainittu kirjoissakaan tässä kohtaa, Jaimen kohtalo/tulevaisuus/tulevaisuuden puute jatkuu kakkoskirjassa.

Kiinnostaa myös ihan helvetisti Aryan ja seppäpojan kohtalo!
Kyllä joo. Seppäpoikahan olisi laillinen kuningasehdokas, toisinkuin tämä Joffrey-hinuri.

Hyvin muuten Joffreytä näyttelevä pojankloppi vetää! Osaa kyllä olla varsin vastenmielinen, vittumaisen näköinen ja oloinen ihan luitansa myöten. Hyvin vakuuttavasti vetää, kertakaikkiaan.

Oli varsin huvittavaa tämän vanhuksen venyttelysessiot, ai perkele että teki hyvää hiukan oikasta luita :D
Mikähän tarkoitus silläkin on, että hän teeskentelee olevansa paljon raihnaisempi kuin oikeasti onkaan?

Khaleesin tissit ja kroppa on kyllä laatukamaa.. Oli kyllä loppusekunttien patsastelu kuin kirsikka kakun päälle tämän huikean sarjan viimeiselle osalle. Tässä jo setämiehen ikää lähestyvänkin piti pyyhkiä vaahtoa suupielistä.

:5:

Siisti lopetus kyllä! Sääli vain että pari lempparihahmoa ehti heittää veivinsä ekan kauden aikana...

luin WoW-lehdestä (jep, juuri siitä), että GoT:ssa taikuus ja monsterit lisääntyy huomaamatta koko ajan, kunnes lukija ei edes tajua että alussa GoT oli pelkkää low-fantasya. Eli ilmeisesti loharit ja muurin takaa nousevat undeadit tjms. näytettelevät vielä suurta osaa kaikessa. Ainakin mulle kelpaa!

Siisti lopetus kyllä! Sääli vain että pari lempparihahmoa ehti heittää veivinsä ekan kauden aikana...

luin WoW-lehdestä (jep, juuri siitä), että GoT:ssa taikuus ja monsterit lisääntyy huomaamatta koko ajan, kunnes lukija ei edes tajua että alussa GoT oli pelkkää low-fantasya. Eli ilmeisesti loharit ja muurin takaa nousevat undeadit tjms. näytettelevät vielä suurta osaa kaikessa. Ainakin mulle kelpaa!
Todellakin kelpaa, ja tuo kymppi jakson lopetus oli siinä mielessä tälläiselle nördelle huikea.

Tohon kun saadaan vielä ekan kauden suosiolla kunnon budjetit, niin huh-huh!

Itseä ei tämä taikuuden lisääntyminen hirveästi kiinnosta, saattaa jäädä sarja seuraamatta jos hirveästi vielä örkkejä, lohikäärmeitä ja velhoja tulee lisää. Itse tykkäsin juuri tästä ihmisten välisten kemioiden kehittymisestä ja juonittelemisesta. Mitään suippohattutaikureita tähän enää tarvita.

Just hyvää meininkiä! Huh! :) Noi fantasiajutut saa munkin puolesta kyllä lisääntyä oikein urakalla. Sen verran diggasin LOTR:eista että ei pahitteeks olisi samankaltaista tässäkään. Jännä tosiaan kun alussa tuntui sarjan olevan samankaltainen kuin joku Rome, mutta pikkuhiljaa askel kerrallaa mennyt epäluonnollisempaan suuntaan ja sen kiinnostavammaksi.

Just hyvää meininkiä! Huh! :) Noi fantasiajutut saa munkin puolesta kyllä lisääntyä oikein urakalla. Sen verran diggasin LOTR:eista että ei pahitteeks olisi samankaltaista tässäkään. Jännä tosiaan kun alussa tuntui sarjan olevan samankaltainen kuin joku Rome, mutta pikkuhiljaa askel kerrallaa mennyt epäluonnollisempaan suuntaan ja sen kiinnostavammaksi.

Jännä homma tossakin, etten pysty enää kattomaan lotria vaikka joskus ihan tykkäsin siitä, nyt se vaan tuntuu niin helvetin paksulta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai saamari, koko päivä piti odottaa että kaveri pääsee messiin katsomaan viimosen jakson. Alusta alkaen katsottu viikottain hänen kanssa kahdestaan tätä, pitihän se tää viimonenkin jakso vaikka tosi vaikeaa oli koko päivä venailla. Ja nyt pitäis pystyä vuos (?) odottaan.:D

Siis ei helvetti ! Ens viikol alkaa kuulemma season 2:lol2:

Jännä homma tossakin, etten pysty enää kattomaan lotria vaikka joskus ihan tykkäsin siitä, nyt se vaan tuntuu niin helvetin paksulta

Mutta Lotrissa kaikesta huolimatta pistettiin örkkiä ja miestä nippuun kuin huomista ei olisi ollutkaan. Toivottavasti tässäkin sarjassa ne oikeat taistelut pidetään arvossaan.

Toivottavasti Joffrey nimenomaan ei kuole vielä pitkään aikaan, ihan turha hyvää vihollista on hukata.

Aijai, jäipä kutkuttavaan kohtaan tuon season 1.. On kyllä yksi parhaista sarjoista, joita olen katsonut! Jos sitä seuraavan vuoden aikana sais luettua nuo kirjat niin tietäis mitä jatkossa tulee tapahtumaan :)

Huhtikuussa HBO vasta tilasi toisen kauden, ja...

"There's no word on when the show will start production on a second season, but it may have to be soon if the show wants to return in a timely manner. Due to the show's epic scope, the 10-episode first season took seven months to film."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom