Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä taas ihan kakka jakso :D EI tapahtunut juuri yhtään mitään..
Sama kuva mullakin oli, mutta eka jakso ei sitä ollut.Eiks näiden jaksojen pitänyt olla erityisen pitkiä, lähes leffoja?
Nythän oli normaalia lyhyempi jakso.
Olikohan sijaisnäyttelijä pyllykohtauksessa?
En tiedä yhtään miten keskustelu ketjussa menee jos heittää ihan omaa spekulaatioita julkaistujen jaksojen perusteella, joten laitetaan nyt spoilereihin.Grey Worm on ainakin madonruokaa, kun meni puhumaan Missandeille tulevaisuudensuunnitelmista. Eikös tuo ole perinteinen tapa kuolla seuraavassa kohtauksessa.
Toi spoileri voi olla erittäin osuva, itellä tullu vähän samanlaiset fibat kaiken sen jälkeen mitä on tapahtunu.En tiedä yhtään miten keskustelu ketjussa menee jos heittää ihan omaa spekulaatioita julkaistujen jaksojen perusteella, joten laitetaan nyt spoilereihin.
Tosin ehkä moni ei halua edes muiden saamia ideoita päähänsä, niin mahdollisesti hyväkin näin. Toisaalta ehkä ketjua sarjasta ei siinä tapauksessa pitäisi lukea lainkaan. :D
Mulla tulee samat vibat siitä, kun nyt on useaan kertaan milloin kenenkäkin toimesta todettu Daeneryksen ensimmäistä kertaa tavanneille että joo se on tosi hyvä tyyppi....... ja että ei, se ei ole hullu kuten suvussa tahdottu aiemmin olla.
Ettei nyt vaan olisi mennyt kuppi nurin uuden tiedon valossa... ettei Daenerys lopulta olisikin "mad king", tai siis queen.
Jos sitten menee keskenään tappeluksi, niin valitseeko Drogon kuitenkin Jonin? Tuskin se Drogonin pälyily vaan mikään irti mun mutsista stink eye oli.
Saattaa mennä melkoisen jännäksi touhu, vaikka unohdetaan koko sotiminen kuolleiden armeijan kanssa. Tosin luulisi että siihen nyt ensin keskitytään seuraavassa jaksossa.
Huhu, en kestä.