Ei saatana, eteneekö tää tarinakin joskus.. Kyllä niin täytejakso ko olla voi. High hopes tästä eteenpäin, lyhyt kausi loppuu käsiin stana!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GoT 6 jakso vuoti Espanjassa HBOlta ulos. Olivat laittanut sen näytille liian aikasin. Nyt hirveä kamppailu, ladatakko ja katsoa vai ei...
Mua kyllä pelottaa vuotaako vikan kauden juonikin jo etukäteen nettiin. Ei vaan ymmärrä miten tämänkin kauden tietovuoto oli mahdollista. Lähettääkö ne sähköpostitse noi kässärit näyttelijöille? Paperia ja kässärit lukkojen taakse. How hard can it be? o_O
Ei mua toi insesti mitään haittaa. Jos spoilerit pitävät paikkansa niin tämä äkkirakastuminen on mielestäni vähän liian korni ratkaisu. Mut katotaan nyt mitä sieltä on tulossa.
Mielenkiintoinen jakso. Aina jengi valittaa että miksi noilla ei ole kypäriä päässä, niin nyt voisi huutaa, että missä on pipot, aika kova tuiske ja myrsky näytti olevan muurin toisella puolella :D
Pukusuunnittelija oli kyllä tehnyt hyvää työtä noiden tunareiden kohdalla. :D
Ainahan tässä tulee kaikki tuollaiset yllärinä :D. Vissiin Westerosissa ei oo vielä keksitty niitä tiedustelijoita.Toinen juttu mikä minua hieman häiritsee on taistelustrategiat. Kun Daenerys ja Tahrattomat kävi Lanisterien armeijan kimppuun, kohtauksessa ärsytti seuraavat asiat:
Vissiin kohtauksessa haettiin dramatiikkaa, mutta toisaalta se olisi ollut hyvä, vaikka Lanisterit olisivat olleet valmiina ja vankkurit olisi jätetty polttamatta.
- Lanisterien armeija yllätettiin housut kintussa. Missä scoutit ja varoitus vähintään päivää ennen?
- Daenerys poltti aukon Lanisterien ketjuun ja lenteli sitten polttamassa huoltovankkureita. Miksei se lentänyt pitkin puolustuslinjaa ja polttanut ukkoja? Miksi se poltti vankkurit, kun juuri aiemmin olivat valittaneet, että Lanisterit varasti kaiken muonan lähistöltä?