Game Of Thrones:HBO (spoilerit kielletty, keskustelua vain TV sarjan tapahtumista)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jambo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei saatana, eteneekö tää tarinakin joskus.. Kyllä niin täytejakso ko olla voi. High hopes tästä eteenpäin, lyhyt kausi loppuu käsiin stana!

Älkää kertoko vielä, mä koitan välttyä spoilereilta maanantaihin asti :nolo:. Nyt saa olla tosi varovainen taas, vaikka onhan noista spoilereita liikkunut jo pitkään, kun jaksotiivistelmätkin vuosi jo aikaa sitten :(.

Mua kyllä pelottaa vuotaako vikan kauden juonikin jo etukäteen nettiin. Ei vaan ymmärrä miten tämänkin kauden tietovuoto oli mahdollista. Lähettääkö ne sähköpostitse noi kässärit näyttelijöille? Paperia ja kässärit lukkojen taakse. How hard can it be? o_O

Mua kyllä pelottaa vuotaako vikan kauden juonikin jo etukäteen nettiin. Ei vaan ymmärrä miten tämänkin kauden tietovuoto oli mahdollista. Lähettääkö ne sähköpostitse noi kässärit näyttelijöille? Paperia ja kässärit lukkojen taakse. How hard can it be? o_O

Tän kokoisessa sarjassa vaan on sen verran monta tekijää, yksikköä, tuotantoyhtiöiden eri osastoja jne. että kyllä noilla on aina aika suurikin mahdollisuus vuotaa. Varmasti HBO:llakin pyritään sarjan tuotannossa pitämään käsikirjoitusten ja jaksojen kopioiden määrä minimissä, mutta silti noita työkopioita levitellään aika laajalti. Sieltä sitten jonkun vähän taitavamman hakkerin on kai suht helppo kalastaa joku vähän huonommin tietosuojattu versio itselleen. Tietääkseni kuitenkin näyttelijöillä ja tuotannossa mukana olevilla on aika rankat penaltit, jos menee lipsauttamaan edes jotain spoileria ohi suun.

Mäkin luin silloin tammikuussa vuotaneet juonikuviot (ja no muutenkin kaikki mahdolliset teoriat kirjoihin ja sarjaan liittyen ovat hallussa), mutta silti noi jaksot pitävät jännityksessään, että tapahtuuko oikeasti niinkuin vuodoissa on sanottu ja kuinka eeppisiä nuo sitten ruudulla ovat. Ei ole pilannut mulla ainakaan katsomisnautintoa. Jossain piratismiin liittyvässä artikkelissa sanottiin myös, etteivät tuollaiset jaksojen nettiin vuotamiset ole vähentäneet katsojia, vaan silti samat henkilöt katsovat vielä jakson uudelleen jotain laillistakin reittiä... Meikäläinen odottelee kyllä sunnuntai-maanantai väliseen yöhön.

Ei mua toi insesti mitään haittaa. Jos spoilerit pitävät paikkansa niin tämä äkkirakastuminen on mielestäni vähän liian korni ratkaisu. Mut katotaan nyt mitä sieltä on tulossa.

No viimejaksossa sitten valoitettiin, että taisin ollakkin oikeassa tuon insestin / sukurutsin kanssa

Kyllähän tuo Jonin ja Danyn suhde oli tiedossa jos noi spoilerit lukaisi. Itse toivoin että ne olisivat osoittautuneet vääriksi. Tainnut muutenkin pitää spoilerit 95 % paikkaansa. Vittu mitä paskaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielenkiintoinen jakso. Aina jengi valittaa että miksi noilla ei ole kypäriä päässä, niin nyt voisi huutaa, että missä on pipot, aika kova tuiske ja myrsky näytti olevan muurin toisella puolella :D

Tuo on minustakin tosi häiritsevää, kun tulee ihan mieleen omat peruskouluajat, jolloin kovat jätkät ei käyttäneet pipoa. Ainoastaan tunarikuupoilla on kelinmukainen varustus. :D

83e3d28f63fe0cba45074a911949d6cd9877a812_hq.jpg

Mua ei pipojen ja kypärien puuttuminen häiritse pätkääkään :D. Hahmoja on niin kymmenittäin, että sitten ainakin olisi pulassa noitten nimityyppien kanssa, että kukas tuolla meneekään. Nyt varsinkin kun on taistelua taas tulossa ja 7 kaveria pitää siinä vahtia, että ketkä jengistä kuolevat.

Eli jos kampaa hiukset toisella tavalla ja laittaa silmälasit päähän, niin ei supersankaria enää tunnista :D, no ei vitsi vaan. Selviäähän se kuka kuoli, niin viimeistään seuraavasta kohtauksesta missä ei ole mukana enää :D

Ei saamari, kahtelin ton kuuennen jakson ja kyllä taas ihmiset keskusteli, juoni ei niinkään. Pitiks tän olla 7 jakson mittainen? Sen viimisen on paras olla jottain stanan fantastista, kutoseen asti ihan kuraa, eikä ees tarina etene. Paitsi ehkä 2 cm, mutta matkaa on ainakin 2km. Pettymys jo nyt.

Pukusuunnittelija oli kyllä tehnyt hyvää työtä noiden tunareiden kohdalla. :D

Noi tyypit näyttää oikeasti siltä, kun porukka intin mettäleirillä. :D
Toinen juttu mikä minua hieman häiritsee on taistelustrategiat. Kun Daenerys ja Tahrattomat kävi Lanisterien armeijan kimppuun, kohtauksessa ärsytti seuraavat asiat:
  1. Lanisterien armeija yllätettiin housut kintussa. Missä scoutit ja varoitus vähintään päivää ennen?
  2. Daenerys poltti aukon Lanisterien ketjuun ja lenteli sitten polttamassa huoltovankkureita. Miksei se lentänyt pitkin puolustuslinjaa ja polttanut ukkoja? Miksi se poltti vankkurit, kun juuri aiemmin olivat valittaneet, että Lanisterit varasti kaiken muonan lähistöltä?
Vissiin kohtauksessa haettiin dramatiikkaa, mutta toisaalta se olisi ollut hyvä, vaikka Lanisterit olisivat olleet valmiina ja vankkurit olisi jätetty polttamatta.

Toinen juttu mikä minua hieman häiritsee on taistelustrategiat. Kun Daenerys ja Tahrattomat kävi Lanisterien armeijan kimppuun, kohtauksessa ärsytti seuraavat asiat:
  1. Lanisterien armeija yllätettiin housut kintussa. Missä scoutit ja varoitus vähintään päivää ennen?
  2. Daenerys poltti aukon Lanisterien ketjuun ja lenteli sitten polttamassa huoltovankkureita. Miksei se lentänyt pitkin puolustuslinjaa ja polttanut ukkoja? Miksi se poltti vankkurit, kun juuri aiemmin olivat valittaneet, että Lanisterit varasti kaiken muonan lähistöltä?
Vissiin kohtauksessa haettiin dramatiikkaa, mutta toisaalta se olisi ollut hyvä, vaikka Lanisterit olisivat olleet valmiina ja vankkurit olisi jätetty polttamatta.
Ainahan tässä tulee kaikki tuollaiset yllärinä :D. Vissiin Westerosissa ei oo vielä keksitty niitä tiedustelijoita.
Onhan tuo toka sikäli järkevää, että sodassa poltetaan vastapuolen muonavarastot, mutta nyt kun oli näin selkeä tilanne, että tää taistelu hoidetaan kotiin, niin olisi ollut logisempaa jättää ne rauhaan + ottaa saaliina, kun kerran talvi on tullut ja ruuasta on kohta pulaa. Mutta ehkä Danyn joukot ei tarvii mitään, jos ne saa täydennyksiä vaikka Essosin puolelta.

Minä varmaan lahtaisin ne tiedustelijat nopeammilla hevosillani ja kyvylläni ampua nuolia tarkasti hevosen selästä, ja toisaalta polttaisin lohikäärmeellä mielummin selustaa kuin omia joukkoja jotka pitävät hauskaa panikoivien vihollisten kanssa.

Harmi että George R. R. Martin ei saanut kirjoitettua ensin kirjoja. Mielestäni dialogi on ollut tällä kaudella paikoitellen todella huonoa. Enkä pidä näistä kahdesta lyhyemmästä kaudesta. Georgehan on sanonut kertovansa Davidille ja Danielille miten tarina loppuu. Mutta koska ei ole kirjoja seurattavana, tv-sarja menee omia polkujaan päätyäkseen samaan lopputulokseen.

Tällä kaudella tuntuu että logiikka on hylätty kokonaan. Seuraava jakso, vaikka erittäin viihdyttävä olikin, vain vahvistaa omaa mielipidettä.

Vaikka tässä nyt valittaa, niin Game Of Thrones on edelleen paras TV-sarja tällä hetkellä. :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom