GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Projektipäällikkö softafirmassa. Tietojenkäsittelytieteen maisterin koulutus.

Koulutus:
-YO-tutkinto
-sähköalan perustutkinto
-elektroniikka-asentajan koulutus ( ei ammattitutkintoa suoritettuna )
-melkein(!!) turvallisuusalan EAT
-jossain välissä taisin olla Turun AMK:ssa 3 kk

Ammatti:
-vartija

Hohhhoh. Nykyään portsari ja vartija. Välissä taisin tehdä vuoden jotain puolinormaalienkin ihmisten töitä.

-YO-tutkinto
-turvallisuusvalvojan EAT
-sivutoiminen sammutusmies

Tietoliikennetekniikan perustutkinto ja kemiantekniikan perustutkinto on jo hankittu. Töissä öljynjalostamolla.

Joku jalostamo- ja prosessitekniikan koneisiin liittyvä lappunen voisi olla seuraavana tavoitteena ennen eläkettä.

Turvallisuusalan koulutus, opiskeluissa meneillään turvallisuusalan maisterin tutkinto..

Merkonomi ja kevääseen mennessä tradenomi (valmistumis kk riippuu päättötyön valmistumisesta). Koko opiskelun ajan ollut myyjänä, mikä on osaltaan motivoinut opiskelemaan. Haaveena olisi lukea KTM:ksi, mutta taidan ennen jatko-opintoja tehdä töitä.

Yhteiskuntatieteiden yo, gradu kovaa vauhtia työn alla ja valmistuminen edessä luultavasti tuossa kevään korvalla.

Koulutusta vastaavassa työssä olen jo useamman vuoden yrittänyt - ja haluaisin ajatella että onnistunut - edistämään terveyttä. :rock: Yo/opisto/yksit.koulu. Nyt oon siinä kliseisessä tienristeyksessä, jossa pitäis valita uus suunta elämäonlaiffille. No ei tässä jäniksen selässä olla.

Yo-merkonomi, matkailuopas, ravintolakokki, liiketalouden tradenomi, baarimikko ja työtön ... haaveena ois maisterin paperit :rolleyes: Ny täsä vaan mietin et mitäs alan hommailla ja mihin kannattaisi muuttaa. Kouluaikana olin 2 - 3 duunissa, nyt nollassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom