GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Ylioppilas-> Sit olin miesten töissä ajamassa rekkaa 4 vuotta. Nyt opiskelen kuljetusinsinööriksi. Vielä 2 vuotta jäljellä...

punttiantti sanoi:
Ammattikoulun käynyt paperimies.
Saanko kysyä minkä kaupungin/amiksen paperilinjalta oot valmistunut? Ite valmistun paperimieheksi ens vuoden keväällä+kaksoistutkinto, noi kirjotukset vaa aika paskoilla arvosanoilla..

Toista vuotta suorittamassa IB diplomia. Täysillä nöördausta vaan.

Teollisuuden puolella myyntipäällikkönä, akateeminen koulutus, joka ei opintoviikollakaan tainnut sivuta nykyistä työtäni.

Yo ja elokuva-alan koulutus(käsikirjoittaja/ohjaaja)
Tällä hetkellä töissä "telealan" myyntimiehenä.
Ens syksyny aloitan toivottavasti joko markkinoinnin tradenomiopiskelut, tai mainosalalle suuntaavat medianomiopiskelut...tai sitten olen aluepäällikkönä nykyisessä duunissani.
:kuola:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Lähihoitaja entuudestaan ja nyt melkein valmis sairaanhoitaja

pakkomielle.com sanoi:
Luin viestiketjun läpi ja suurin yllätys oli, että portsareita oli vain kourallinen!!?
Itsekin tosin kaupan alan "neitihommissa"!! :(

Vääristää tilastoja. Pakkotoistohan on nettifoorumi, eikä ole yllätys että täällä luuhaa paljon nuoria opiskelijoita tai toimistotyöläisiä joilla on paljon aikaa tapettavanaan, tai yleensäkin joilla on kiinnostus tietotekniikkaa ja internettiä kohtaan. Harvalla portsarilla kuitenkaan on nettipäätettä työpaikallaan :)

pakkomielle.com sanoi:
Luin viestiketjun läpi ja suurin yllätys oli, että portsareita oli vain kourallinen!!?
Itsekin tosin kaupan alan "neitihommissa"!! :(

Ihmettelen myös kuinka vähän alan ammattilaisia. Itse fysioterapeutti ja PT ja kuntokeskuksessa töissä! Ammatinkin kannalta tämä saitti ansaitsee täydet pointsit! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom