GALLUP. Pakkotoistolaisten ammatit/koulutukset

Pitää kai tännekin listata jotain kun tämä galluppi tuli löydettyä. Olen siis tekn. yo. TKK, teknillinen fysiikka alunperin, mutta vaihdoin heti tietotekniikkaan (ennen opintojen alkua). Siinä sivussa aloitin myös puhtaan matikan opiskelun HY:lla.

Eli kaipa sitä on kaikki raamit täyttävä nörtti. :) Paitsi ei ehkä ruumiillisesti...

Mitä teette työksenne?

Niin mitä teette työksenne,kiinnostais muakin tietää missä töissä saa lukea koko ajan pakkotoistoa ?

p.s. moderaattorit älkööt vaivautuko.

Re: Mitä teette työksenne?

Originally posted by steeler22
Niin mitä teette työksenne,kiinnostais muakin tietää missä töissä saa lukea koko ajan pakkotoistoa ?

Mä oon töissä tietokoneliikkeessä pohojammaalla,joten pakkotoiston lukeminen onnistuu hyvin every day...

Toimistotyötä laskujen ja luottojen parissa. Sekä opiskelua yliopistolla. Olen sitten kotona, töissä, lukusalissa tai yliopistolla niin kaikkialla on mahdollisuus roikkua netissä.

Koulutukseltani Datanomi ja helpdesk/lähitukihenkilö lukeepi työsopimuksessa, eli kai mie jonkin asteinen nörtti olen.

Nyt lukiossa.mahd.työt rakennustyömaalla.
Lukion jälkeen todennäköisesti armeijaan(koirapuolelle).
siitä poliisiksi tai eläinlääkäriksi opiskelemaan

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Opiskelut on vielä vähän kesken. Tarkoituksena on valmistua (toivottavasti mahd. pian ;) ) oikeustieteiden kandiksi, mutta ei musta mitään syyttäjää tule. Joku lakinainen vain... :D

Menossa on lukio ja kaupallisen alan peruskoulutus neljättä eli viimeistä vuotta. Armeijan jälkeen katsellaan mihin mennään jatko-opintoja suorittamaa. Ehkä viestintäalalle, ehkä suomen kieltä lukemaan...

Re: Mitä teette työksenne?

Originally posted by steeler22

p.s. moderaattorit älkööt vaivautuko.
Proviisori. Pakkiksella roikutaan himassa ja töissä tehdään töitä. ;)

Viimeisen vuoden amis-opiskelija olen :D. 2004 keväällä olisi tarkoitus vapautua... Ala ompi Graafinen...

Sähköalalla amiksessa. Viimeinen vuosi menossa.

Originally posted by Timantti
parturi-kampaaja :wanha:
tällä hetkellä töissä ihan muissa hommissa:rolleyes:

:offtopic:
Missä nykyään sitten olet töissä? Ja oletko ollut alallasi töissä? Jos olet mikset ole enään? Ja jos et niin mikset?

Utelen, koska itelläni on paljon mielenkiintoa parturi-kampaaja ammattiin... Joten olis kiva vähän tietää alan mahkuista työelämän suhteen ja muutenkin...

Originally posted by [ZannaZ]
:offtopic:
Missä nykyään sitten olet töissä? Ja oletko ollut alallasi töissä? Jos olet mikset ole enään? Ja jos et niin mikset?

Utelen, koska itelläni on paljon mielenkiintoa parturi-kampaaja ammattiin... Joten olis kiva vähän tietää alan mahkuista t
yöelämän suhteen ja muutenkin...
oon ollut oman alan töissä ois nytkin paikka ku viittis tehä vaan;)
teen siksi toista duunia ku on parempi liksa, ja oon vähän kyllästyny niihin parturi hommiin..se on RASKASTA henkisesti ja fyysisesti.. kato tänään kuumia aaltoja ni ymmärrät miksi:D
mutta jos kiinnostaa hae kouluun kyllä niitä töitä on:thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom