GaLLup: Pahin paheesi?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Siis ravintopuolella. Mikä on vastustamaton herkku?

Minulla on kaakao (1-2 kuppia / pvä) ja siideri (0-liianmontapulloa viikonloppuisin). Itse olen pähkäillyt, että pysykööt noiden ansiosta sitten ylimääräinen rasva tiukemmin, mutta kai sitä paheita saa / pitää olla?

Suklaa :rolleyes: . Etenkin Toblerone, Julia-karkit ja Fazerin sininen-konvehdit

Juustot. Esim. Brie ja Aurajuusto

Valkosipulipatonki :kuola:

Tai parasta: valkosipulipatonki juuston kanssa ja jälkiruuaksi vaikkapa suklaata ;)

Jos noita kotoa löytyy, niin se on varma, ettei minun näpit kauaa kyseisistä tuotteista pysy erossa

Kaikki herkut on minun mielestäni vastustamattomia. Mikään ei juuri mene ylitse muiden.

Tykkään kyllä ihan sikana irtsikoista, mutta koska en ole aikoihin niitä ostanut, en kaipaa niitä. Tällä hetkellä mies kantaa pakastimeen aina tikkujäätelöitä. Nyt kun niitä on helposti saatavilla, niin ne tuntuvat olevan minun suuri heikkouteni.

Muutama vuosi takaperin olin aivan heikkona sipseihin ja valkkaridippiin. Siitäkin himosta oon päässyt eroon sillä etten enää koskaan osta niitä. Vähän niin kuin unohdan miltä herkut maistuvat... ;)

p.s tänään ajattelin kyllä ostaa namia Makuunista :D. Voisinpa vastata huomenna uudelleen tähän galluppiin :lol2:

Juustot! Voisin syödä juustoja ihan sellaisenaan vaikka kuinka paljon... Miehen kanssa meidän herkutteluhetki viikonloppuisin joskus on juustotarjotin. Kun lapset nukkuu, katetaan juustoja, oliiveja ym. ja herkutellaan. Nam! :kuola: Homejuustot, fetajuusto, erilaiset "kovat" juustot, mikä vaan menee.

Sit jos jääkaapissa sattuu olemaan lohko vaikka sinihomejuustoa, mä saatan ohimennen siipaista siitä veitsellä palan ja syödä sellaisenaan siinä jääkaapin ovella seisten... :nolo: Mä vaan en voi vastustaa juustoja!!

leipä. sämpylät ja tommoset on niin helppoja eväitä ettei mitään rajaa. Mulle tuottaa tosi suuria vaikeuksia löytää/ottaa taskuun mitään muuta välipalaa tien päällä kuin just leipää.
Ennen olut oli suurinta herkkua muttei se enää maistukaan! Vastatkaamme sitten ihan vaan leipä. :D

Ja niitähän löytyy useita :D Minäkin olin ennen hulluna irtsareihin, mutta olen jokseenkin opetellut pois niistä ja tullut samalla riippuvaiseksi proteiinipatukoihin :lol2: Periaatteessa kaikki kelpaavat, mutta erityisesti Hypro:n valkosuklaa ja ABB:n cream&cookies on aivan ässiä! Tästä riippuvuudesta en tosin yritäkkään kokonaan irti, ehkä nyt rajottaa vain hiukan! Niin ja jäätelölle tämä tyttö ei osaa sanoa ei, varsinkaan valion vadelma-persikka on niin hyvää et ei mitään tolkkuu.

Mä oon oikee herkkupeba, yritän pitää herkuttelun kurissa.. Jäätelö on mun heikko kohta, ihan millainen vaan missä on suklaata! Myös kaikki vastaleivottu on ihanaa, esim sämpylät ja pulla.
Paras herkku on kuitenkin punaviini ja erilaiset juustot suolakeksien kera. namnammm... :kuola:

Nykyään pahimmat on kyllä jäätelö ja keksit. Jäätelöstä kaikki missä on toffeeta ja kekseistä esim. sellaiset isot ja mehevät kuten Subwayn suklaacookiet. Niitä tosin saa miljoona kertaa mehevimpinä täältä keksien luvatusta maasta :rolleyes:

chocolate_chip.jpg

Niin ja juustokakku. Varsinkin Applebee'sin Dulce de Leche -juustokakku.

DulLucChsCake_det.jpg

EDIT: Syke nousi noin 120:een kun katsoin noita kuvia :D Vaarallista!

täällä myöskin irttari-hullu ilmoittautuu :hyper:

siis oon todella koukussa irtokarkkeihin ja niitä sitten tuleekin syötyä aivan liikaa...yritin vähän aikaa ostaa kerralla vähemmän kun niitä tulee sinne pussin pohjalle mätettyä helposti aivan liikaa mutta se johtikin siihen että sallin itelleni näitä herkkuja vastaavasti useammin :rolleyes:

Nyt otin itseäni niskasta kiinni ja yritän kokonaan karkitonta aikaa...yhden nannapäivän viikossa voisin itelleni suoda mut kun niihin tulee syömällä se himo..jos ostan karkkii tänään ja aattelen et seuraavan kerran saan niitä sitten viikon päästä ni huomen mun tekee mieli niit niin paljon et lankean melko varmasti...ihme noidankehä :(

kattoo mitä tästä nyt taas tulee...mut jokanen karkiton päivä on plussaa ja askel etiäpäin :whip:

power puff girl sanoi:
Paras herkku on kuitenkin punaviini ja erilaiset juustot suolakeksien kera. namnammm... :kuola:
Oijoi, älä yllytä... Mä ajattelin, että tänään en anna periksi intohimoille ja syön järkevästi. Helppoa, kun jääkaapissa ei ollut mitään ei-järkeviä herkkuja.

Niin ja sit mies tuli kotiin ja toi punaviiniä ja juustoja... Että joo, kunhan lapset nukkuu niin otetaan Trivial Pursuit -taisto, mitataan kuka on perheen tietoviisain ja tuhotaan juustoja ja viiniä. Kunhan pikkumiehen imetän täyteen niin itsekin otan lasillisen, mies joutuu raukka tuhoamaan suurimman osan pullosta.

Niin siis paheellisiin herkkuihini kuuluu myös kunnon tämäkkä punaviini... Jo viinin tuoksu saa aikaan reaktion :kuola: .

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pulla on paheeni (jauhoista leivottu versio siis, ei Faidran kultamussukka :lol2: )!
Peruspulla on kaikista kivoin, menee myös jäisenä suoraan pakkasesta otettuna. Ehdottomiin suosikkeihin kuuluvat pusut (pusuhuulten näköinen pulla, jossa luumuhilloa sisällä), siskon tekemät korvapuustit ja mustikkapiirakka :kuola:

Jäätelö. Lakritsijäätelö tai tavallinen vaniljajäätelö salmiakkihipuilla. Niin, ja Dracula Piller- karkit. Ja tuuloman torttu, tai millä nimellä sen tunteekaan.

Vaniljapakettijäätelö kaakaojauheella, tai siis itse asiassa kaakaojauhe vaniljajäätelöllä, lusikkaan siis tilkkanen jäistä jädeä ja kuorma kaakaojauhetta. Silleen, ettei kannata vahingossa vetää henkeen, muuten tukehtuis siihen kaakaojauheeseen. Sulaa suuhun ja maistuu ihan uskomattoman hyvälle. Makuastetta voi siis vaihdella saman annoksen aikana, kaakaojauheen määrää muutellen. Ihan ykkönen!

Jaahas, kaipa se on siideri, tosin nykyään vähenevässä määrin, mutta huomenna on hyvän ystävän syntymäpäivät, ja sen kunniaksi täytyy taas... :D Hedelmiä menee kanssa aivan törkeesti, jos ostan esim. persikka/nektariinirasian, se on syöty samana päivänä. Mutta voiko tuota nyt paheena pitää? :rolleyes:
Karkkia, jätskiä ja pullaa tulee syötyä lähinnä sillon kun joku sitä tarjoaa. Hellepäivinä ostan jätskiä ite, mutta muuten sitä tulee syötyä niin vähän, että ei kai paheeksi voi laskea..

JOULUPIPARIT!!! :joulu1: Niitä voi syödä ihan uskomattoman määrän kerralla
eikä tule edes paha olo. Itsetehdyt on ihan ykkösiä mutta teollisetkin tekeleet
uppoaa paremman puutteessa. Ei parane ostaa kotiin ollenkaan...

Kun on riittävän nälkä ni kaikki maistuu. Melkein ainakin. Siks sitä nälkää pitääki välttää :D

Pullaa, keksejä, viinereitä yms en syö. En oikeen ees tykkää (paitsi siis nälissään). Mut lakut, irtokarkit ja jäätelö on :kuola: En vaan juurikaan niitä ostele niin en mä oikein arkena kaipaakaan. Toisessa threadissa sanoinkin et jos hirvee makeenhimo tulee ni ostan sit minttulakun, se on aika pieni eikä tapa ketään mut saapahan sit jotain makeeta naamaansa. Sipsejä yms en osta koskaan ite mut jos niitä on kylässä ni uppoaa :D Tänään onkin kaverin synttärit ja siel kuulemma syötävää tarjolla :kuola:

Niin, ja alkoholi uppoaa myös luvattoman hyvin jos sopivat pirskeet sattuu. :rolleyes:

Bebeleivokset:kuola: Noita voisin syödä ihan joka päivä. Mutta ovat niin hirvittävä kaloripommi, ettei niillä kärsi herkutella kuin kerran kuukaudessa, jos silloinkaan. Pitää aina yrittää unohtaa miltä maistuvat, niin ei tee jatkuvasti mieli. Oon muutenkin melkoinen pullahiiri koko tyttö :)

Niin ja jäätelöistä ehdottomasti daimtuutti, se on namia!

:offtopic:

fitnesspimu sanoi:
p.s tänään ajattelin kyllä ostaa namia Makuunista :D. Voisinpa vastata huomenna uudelleen tähän galluppiin :lol2:

No niin, back in business! Kävin eilen pitkästä aikaa ostamassa niitä irtokarkkeja heti treenin jälkeen. Join siinä Makuunin ovella palkkarini ja hyökkäsin kuin hyeena
karkkitiskin kimppuun. Kuola valui jo pitkin suun pieliä, kun vihdoin ja viimein sain roudattua pussini punnitettavaksi. Tyytyväisenä sitten istuin autoon ja aloitin karkkien mätön jo ennen kuin kotia ehdittiin. :lol2:

Äkkiä suihkun kautta takaisin karkkipussin ääreen etteivät vaan "menninkäiset" tule ja vie pussiani piiloon :evil: Lopun tarinasta voitte varmaan kuvitellakin, ahneelle tuli paskainen loppu...:urjo:. Tulipas vaan pahaolo ja sitten parin tunnin päästä yritin vetää treenin jälkeen napaan jotain kunnollista ruokaa, kun lihakset huusivat polttoainetta! Ilmeeni oli varmasti juuri sellainen kuin jollakin 4-vuotiaalla ipanalla, jolle ei ruoka maistu, koska söi äidin kieltämät karkit jo ennen ruokailua.

Nyt vastaan galluppiin: irtokarkit eivät ole vastustamattomia. (en ihan oikeasti aio ostaa niitä enää aikoihin. Enemmin syön vaikka jädeä.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom