GALLUP: mies/naisihanne

Nyt, kun täällä "bodarien" keskuudessa ollaan, niin kysymys kuuluu...
Onko mies/naisihanteenne myös lihaksikas ilmestys, vai voisitteko kuvitella esim. seurustelevanne tyypin kans joka ei käy salilla tms.
Siis katseletteko kaduilla vain trimmattukroppaisten perään ja mikä sitten on sopivasti treenattu? Kiinnostaako miehiä (ja naisia) sellaiset todella kehot?
Itsestäni voisin sanoa, että mistään ihan piuhoista miehistä en tykkää. Kyllä ne lihakset vaan aina silmiä hivelee, mutta ei välttämättä tarvii olla hirmu treenattu.
Laittakaa kuviakin unelmamiehistä/-naisista, jos löytyy...
En kyllä tiedä oliko aihe jo :wanha: ....

Onko mies/naisihanteenne myös lihaksikas ilmestys
ei,vaikkei niissä mitään vikaa olekkaan.myös lihaksikkaat kelpaa :D (naisista kyse,tietysti)

vai voisitteko kuvitella esim. seurustelevanne tyypin kans joka ei käy salilla tms.
kyllä

Siis katseletteko kaduilla vain trimmattukroppaisten perään ja mikä sitten on sopivasti treenattu?
en ja en tiedä :D

Laittakaa kuviakin unelmamiehistä/-naisista, jos löytyy...
toivottavasti tiedän sitten kun kävelee vastaan :D

En kyllä tiedä oliko aihe jo :wanha: ....
ainakin jotain samankaltaista on joskus kyselty..mutta mulla oli tylsää niin vastasin :D

Tähän on aika vaikea mun antaa mitään yksi selitteistä vastausta ihanne naisesta ku ei mulla oo mitään erityisiä kriteerejä mikä on kaunis nainen ja mikä ei. Tärkeintä on se, mitä siellä korvien välissä on ja tietysti olis hyvä jos kasvot ei aivan mistään kauhuelokuvasta olisi :D

Lihaksikasta kroppaa on aina kiva katsella, mutta omalta mieheltäni en sellaista vaatisi. Oman harrastuksen myötä olen ruvennut ehkä enemmän tarkkailemaan toisten kroppia, tyyliin onpa tuolla hyvin treenattu yläkroppa tms.. (ennen en todellakaan kiinnittänyt edes huomiota tuollaisiin asioihin). Urheilullisuus on miehessä plussaa, mutta sekään ei ole ehdoton vaatimus, mutta helpottaisi elämää. Nimim. täydellisen sohvaperunan ja epäterveellisen elämäntavan kannattajan tyttöystävä :jahas:

Kyllä mua ainakin noin seksuaalisestikkin viehättää enemmän lihaisemmat tyypit. Ei ei-treenaavissakaan sinällänsä mitään vikaa ole. Mutta ainakin mun kumppanin tulee olla sellanen itsestään todella huolehtiva tyyppi, johon kuuluu juuri myös fyysistä kunnosta ja terveydestä huolehtiminen. Kyse ei ole välttämättä pelkästään ulkonäöstä, mutta kyllä se kertoo mun mielestä TODELLA PALJON muistakin elämän arvoista, liikkuuko/treenaako vai eikö. Lisäksi kun takana historiassa parisuhde, jonka toinen osapuoli ei treenannut eikä fiksannut ruokailujakaan kovin tarkasti, niin voin sanoa että helposti tulee käytännönkin ongelmia... Jos tyyppi ei itse treenaa, niin ehkä ei ymmärrä miten tärkeä homma toiselle on niin salireenin ku ruokailujenkin suhteen.. Että kyllä mulle mieluummin sellanen mies vähän leveämmällä selällä:thumbs: Eli ehdoton ei niille lököileville kebabhirmuille ! :D

No mites mies, joka vetää horkkaa? Mites treenaavat punttimimmit sellaisiin suhtautuvat? Pakko kysyä tällä puolella kun ei noi mimmit varmaan paljon tota roinafoorumia lue. Modet poistakoon koko viestin, jos katsovat aiheelliseksi.

Nainen tyyliin "ravitsemusterapeutti Hanna Partanen" on aika bueno. Toinen vaihtoehto olis pienikokoiset naiset. Tavalliset 160-165cm 50-55kg ei oikein iske. Kai mulla on joku persersio :hyper:

bikergirl sanoi:
Onko mies/naisihanteenne myös lihaksikas ilmestys, vai voisitteko kuvitella esim. seurustelevanne tyypin kans joka ei käy salilla tms.
Lihaksikas mies viehättää ulkoisesti enemmän, ehdottomasti. Kyllä miehen pitää olla miehen kokoinen. :) Elämästä sohvaperunan kanssa on kokemusta = :down: Onhan se ehkä helpompaa jos molemmat treenaa, vaikkei välttämättä samoja lajejakaan, niin kyllä sitä varmasti ymmärtää paremmin toisen liikuntaharrastuksia ja asioita sen ympärillä.

bikergirl sanoi:
Siis katseletteko kaduilla vain trimmattukroppaisten perään ja mikä sitten on sopivasti treenattu? Kiinnostaako miehiä (ja naisia) sellaiset todella kehot?
Täytyy myöntää, että olen kranttu miesten suhteen. Ei siinä paljon naamalla pelata, jos ei kroppa ole kunnossa. EI ikinä mitään nirunarumiestä.

Kuvia ihannemiehistä, hmm.... No niitähän on tuolla "kuvat"-osiolla mielin määrin... ;)

Kyllähän se vakavasti kallistuu lihaksikkaiden miesten puolelle, mitä isompi sitä parempi... Mut todellisuudessa eihän sitä hyvää kumppania mitata hauiksen ympäryksellä, joka tapauksessa arvostan sitä, että ihmisillä on jonkinlainen halu pitää fyysisestä kunnostaan huolta.

E: Tuohon horkkakysymykseen... Tietysti sinällään kaksipiippuinen juttu, mutta... Mielestäni ihminen saa tehdä mitä haluaa, kunhan tietää mitä, ja miten tekee. Ei tämmöinen seikka ehkä kumppanin valintaan vaikuta, jos ihmisellä todellakin pelaa järki tässäkin asiassa.

Siis katseletteko kaduilla vain trimmattukroppaisten perään ja mikä sitten on sopivasti treenattu?

En katsele vain trimmattuja. Naisella voi olla kaunis vartalo myös ilman salitreeniä mut toki sellainen trimmattu kroppa näyttää hyvältä.

Kiinnostaako miehiä (ja naisia) sellaiset todella kehot?

Eipä varsinaisesti. Siinä tulee itelle alemmuuskompleksi.

Yleensäkin on ihan sama, treenaako se toinen osapuoli vai ei. Kunhan "hyväksyy" salitreenin eikä koko ajan oo ihmettelemässä syömisiä/juomisia.

Annie Stark sanoi:
Tai mites nainen, joka vetää horkkaa? Höps höps..
No sit voitais lätkiä toistemme kankkuu vuorotellen horkkaa ;)
Asiaan..Mua ei ainakaan haittais tiettyyn rajaan asti.Siinä vaiheessa kun nainen vetäisi sellaisia määriä, että terveys olisi suuressa vaarassa ja haittavaikutukset alkaisivat olemaan dramaattisia, niin varmaan itseäni alkaisi jo pelottamaan tyttöystävän puolesta.Ei sillä, ettei pienetkin määrät olisi jo terveydelle haitallisia.

No kyllä sitä jollain tapaa hetkeksi sekoaa ja voi ajaa vaikka kolarin autolla, jos näen treenatun miehen...ei voi mittään:D Mutta onneksi järki astuu peliin hieman viiveellä ja henkiset ominaisuudet ratkaisee kaiken. Mutta kiva on katsella...mitäs ovat hyvännäköisiä..ihan oma vika:lol2:

1. Tärkein on tietenkin perse mikä pitää olla.
2. Jos unelmista puhutaan niin rinnat ois myös hyvä olla suhkot hyvän kokoset. Ei haittaa jos on silikoonilla paranneltu.
3. Masu ihanan litteä mutta ei sais kuitenkaan lihat erottua (jotenki omastamielestä ei sovi naisille).
4. Mallin kasvot.
5. Pitää olla naisellinen ja vähän satsata itteensä ku lähtee ulkoileen.
6. Blondi ja mielellään pitkähiuksinen.
7. Hyvä moraali eikä mikään yhdenillan hoito.
8. Käyny jonku muunki ku autokoulun.
9. Kova palkka.
10. Ei nalkuta turhista, eikä muutenkaan ressaa asioista joille ei voi mitään.
11. Osais keskustella tavallisista asioista eli ei mikään bimbo, muttei mikään yli fiksukaan.
edit: 12. Tärkein unohtu elikkä hyvä ryhti ja kaunis pyllyä heilutteleva kävelytyyli.

Tosiaan ihanteestahan oli kyse joten listan mukaista ei taida maa päällään kantaa, mutta ei se mitään. Korvaava on jo löytyny :thumbs:

Mulle on must, että tyttö olisi urheilullinen, mutta tähän kriteeriin riittää sekin, että hän käy iltalenkillä tai bodypumpissa pari kertaa viikossa. En ainakaan tarkoituksella yritä sellaista tyttöä hakea, jonka on pakko päästä 5 kertaa viikossa salille ja joka toinen aamu lenkille ja vatsat näkyy yms. Tällaisissa "tosissaan treenaavissa" on sellainen ongelma, että valitettavan usein treeni ei pysy hanskassa ja ei tajuta, että ihmissuhde on tärkeämpi kuin se että saa just sen 5 treeniä viikossa täyteen. Ja jos ei saa, niin sitten on vihanen ja murjottaa ja kuvittelee, että toinen yrittää tahallaan tuhota sinun fysiikkaasi eikä arvosta sinua ihmisenä, kun tämä vain haluaisi viettää aikaa sun kanssa. Tai jotain sinne päin.

Mixu sanoi:
---Tällaisissa "tosissaan treenaavissa" on sellainen ongelma, että valitettavan usein treeni ei pysy hanskassa ja ei tajuta, että ihmissuhde on tärkeämpi kuin se että saa just sen 5 treeniä viikossa täyteen.

"Friends. They come and they go."
Siinäpä mietittävää. Totta kuitenkin on, että ihmissuhteita tulee ja menee varsinkin nuorempana. Samaan aikaan on kuitenkin oma kroppa ja mielikin rakennettava.

Ja jos ei saa, niin sitten on vihanen ja murjottaa ja kuvittelee, että toinen yrittää tahallaan tuhota sinun fysiikkaasi eikä arvosta sinua ihmisenä, kun tämä vain haluaisi viettää aikaa sun kanssa. Tai jotain sinne päin.

Ihan samalla lailla monia ärsyttää kun nainen/mies kieltää kavereiden kanssa kapakoissa juoksemisen, tai ihan mitä vaan muuta.

Edit : Itse topikkiin vastauksena täytyy sanoa että treenaavat tytöt on yleensä tosi nättejä, joten niitä on ilo katella :) Voi toki olla katseenkestävä karkkiruokavaliolla ja vain silmiä liikuttamalla, ei siinä mitään. Ja sisus ratkaisee yllättävän paljon. Päältä nätti ja sisältä ruma on rumempi kuin päältä ja sisältä ruma. :D (Harhautuksen takia.)

bikergirl sanoi:

Mä kyllä katson ensimmäisenä kasvoja ja ne merkkaa eniten! Se on nimittäin sellainen juttu, että jos tulee komea mies vastaan, niin usein tulee vielä sellaisen peräänkin katsottua. Parasta on se, jos se mieskin jää vielä katsomaan perään. :D Kasvot kertovat paljon ja niistä näkee, että onko lihava/normaala/laiha. Harvalla ylipainoisella on kapeat/laihat kasvot.
Mulle ei niillä lihaksilla niin ole edes merkitystä. Enemmän mulle merkkaa ihan toisenlaiset asiat. Avo ei ole mikään himoliikkuja eikä mikään lihaskimppu, mutta mulle on tärkeää, että sillä on muutama liikuntaharrastus ja että hän lähtee mukaani lenkille silloin, kun hänellä vain on aikaa. Mutta ennen kaikkea se suuri sydän mikä hänellä on. :haart: Se kuuluisa sisäinen kauneus merkkaa mulle kyllä enemmän kuin ulkoinen kauneus. Silloin, kun mulla on tuollainen mies, kun nyt, niin eipä niitä ulkonäköasioita edes mieti. Pääasia, että on tosi hyvä olla.
Mut eihän se mies nyt mikään rumiluskaan saa tietysti olla. ;)

Minä kiinnitän ensimmäiseksi huomiota miehen kasvoihin: Parta siellä olla pitää. Ei mitään poskille ulottuvaa Juha Mietoa vaan sellainen siisti leukaparta. Kropalla ei tässä kohtaa ole mitään väliä... parrakas mies on aina sexy *partafetissi*

Seuraavaksi katson selkää: miehellä pitää olla sopivan leveä, jämäkkä selkä. Nuoruudessa kuolasin aina amerikkalaisen jalkapallonpelaajien perään, tietämättä miksi: upean malliset selät...

Paidan hihoista pilkottavat ojentajat kiinnittävät myös huomion - ne kertovat treenaamisesta. Habat ei kiinnosta pätkääkään...

Viikonlopun Ilta-Sanomissa oli juttu alfauroksista, jotka saavat kuulemma naisen kuin naisen polvilleen. Itse en moista roskajuttua lukenut; kuvassakin kykki joku kynäniska. Siihen kuvaan oli kirjoitettu alfauroksen tuntomerkkejä mm. lihaksikkaat kädet, josta oli vedetty viiva osoittamaan kaverin 30 senttistä narutumppua :jahas:

Back
Ylös Bottom