Gallup: Käytätkö salihanskoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytän kaikissa harjoitteissa, missä on käsipainot tai tanko käsissä.
Oon sen verran hikoilevaista tyyppiä, että muuten lipsuu pahasti.

No en Vtussa käytä!!!Pitää käsis ny olla jonkinlaiset kovettumat, ni ees jostain näkee et on käyny salilla:whip:

Käytän kaikissa harjoitteissa, missä on käsipainot tai tanko käsissä.
Oon sen verran hikoilevaista tyyppiä, että muuten lipsuu pahasti.

Käytä mankkua;)

Tuleehan sitä käytettyä, lähinnä mavessa tosin.

Mitäs pahaa hanskoissa on? :)

No eihän niissä ny mitään pahaa oo...Käytin itekki, ku aloin käymään salilla, mut mun mielest niit ei tarvi, ku alussa sitten ku kädet tottuu ni voi jättää ne pois.:)

No eihän niissä ny mitään pahaa oo...Käytin itekki, ku aloin käymään salilla, mut mun mielest niit ei tarvi, ku alussa sitten ku kädet tottuu ni voi jättää ne pois.:)

Katos people are different. Mä en ainakaan jaksa ruveta hieromaan mannoo joka sarjaa varten, että ei liusu paino käsistä.

Katos people are different. Mä en ainakaan jaksa ruveta hieromaan mannoo joka sarjaa varten, että ei liusu paino käsistä.

OK:piis:

En käytä, koska hanskoilla ei saa yhtä hyvää otetta kuin ilman ja hanskoilla myös tuntuma tankoon/kässäreihin kärsii.

käytin aikasemmin,mutta kun hommasin rannetuet niin heitin hanskat mäkeen

En käytä. Miksi käyttäisin? Pahemmat kovettumat saa käsistä pois hohkakivellä ja rasvalla, 2 min. Ja tuntuma paljon parempi ilman hanskaa.

Käytän, tulee muuten ikävät känsät...eikä jää paha haju käsiin.

Käytän, lähtee lihat nakin ympäriltä jossei käytä. Ja salilla ei aina ole mankkua ni hanskat on bueno silloib.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom