Gallup: Käytätkö salihanskoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu
en käytä, tatsi kärsii, näyttää tyhmältä minusta ja voin vaan kuvitella miltä kädet haisis reenin jälkeen, ku heittäsin hanskat käsistä :urjo:

;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei puhettakaan että käyttäsin, mankkua kouraan jos ei ote pidä! Tai remmit käyttöön. Sitäpaitsi hanskojen käyttö antaa amatöörivaikutelman:D En oo ainakaan ite nähny kenenkään vähänkään kovemman punttailijan käyttävän hanskoja...

Käytän, ranne sen verran paskana aina ajoittain että hanskoissa olevat ranneremmit ovat välttämättömät.

Neitimäisiä virityksiä semmoset... Käsien kuuluukin olla känsillä.

Pakko käyttää. Känsät oli niin vitun kipeät aina treenin lopussa, ettei ilman hanskoja reenaamisesta olisi enää tullut oikein mitään.

Kymmenisen vuotta sitten tilasin Wrangelta hienot Valeon rannetuelliset hanskat. Olikohan eka vai toka treeni niiden kanssa, kun meidän salin isoin karju, joka oli neuvonut mua treeneissä aikaisemmin tokaisi:
-hienot lapaset, varo ettei mee iho rikki:lol2: :lol2: !!

Tämän jälkeen EN OLE KÄYTTÄNYT!!:)

Punttaillessa en käytä, mut spinnatessa käytän:david:
Raudan kans tuntuma kärsii; en oo jaksanu ajaa yksiäkään hanskoja "sisään". Ja kieltämättä käytän remmejä suht monissa liikkeissä.
Mutta spinningissä hikoo niin eläimen lailla, ettei pysy fillarin päällä, ku ote lipsuu ilman hantskoja:D

Ei tuu käytettyy. Ite tykkään enemmän siitä et ne kädet on vähä käytetyn näköset reenin jälkee, ni jos ei muuta ni siit voi sanoo et yritetty on saada tähänki runkoo jtn..Ja omalla kohdalla ei ne kädet oikeestaan kärsi punttailusta

Mulla oli ennen asenne ettei hanskoja, mielummin kärsin. Vastauksena tohon asenteeseen kaveri osti mulle lahjaks noi tumput. Käteenhän ne jäi, eikä enää osais varmaan olla ilman. Kädet huomattavasti paremmassa jamassa, vaikkei noi kovettumat varmaan koskaan täysin lähde.

eipä tule käytettyä, parit hanskat mulla on ollu ja molemmat hajosivat todella nopeasti. Etenkin ne kalliimmatkin Niken hanskat, muutaman treenin kestivät ja peukalo-osat irti.

Tuntuu myös että joillain tangoilla ote lipsuu hanskoilla entistä enemmän joten empä käytä enää.

En käytä.Jotenkin vaan suunnattomasti huvittaa,ku meidänkin salilla näkee kaikenmaailman vinkuheiniä bodyhanskat kädessä tekemässä 5 kilolla hauista:curs:
Kyllähän nuo kädet vähän kärsii kovan treenin jälkeen,mutta ku miehekkäästi niitä rasvailee,ni se on siinä:D
Joskus kun tuli muka vähän kovemmin vedettyä maasta,ni silloin kädet oli joskus kyllä aika tehneen näköiset.Toista se on nyt,ku vaan "bodailee":rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom