SUPERCARB 1kg -40%

Gallup: inhottavin kuntosalilaite?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jos nyt nimenomaan laite pitää nimetä, on valinta helppo. Se on Hack-kyykkyhärrävärkki. Siinä se sielu lepää.

Yritin eräällä salilla vierraillessani saada duunattua takareiskoja Technogymin jalkahauislaitteella http://www.technogym.com/media/immagini/211_leg_curl_diago_big.jpg ja täytyypä sanoa etten ole eläessäni surkeampaan viritelmään törmännyt!
Meidän salilla on tuollainen vempele ja kyllä muuten on hieno vehjes! Olen tehnyt alusta saakka ja on tullut rutkasti voimaa takareisiin. MUTTA: silläkin kehityksellä on hintansa; on nimittäin niin inhottavan tuntuinen liike että kyllä meinaa tulla itku puseroon tuota tehdessä, varsinkin jos on juuri tehnyt kovat kyykkysarjat alle. Joskus jopa välttelen tuota loppuun saakka kun tiedän kuinka raskasta se on. Tosin nykyään teen sen heti prässin/kyykyn jälkeen koska viimeisenä se tuntuu niin järkyttävältä etten enää meinaa saada siitä oikeastaan mitään irti kun on muutenkin uupunut.

Meidän salilla on tuollainen vempele ja kyllä muuten on hieno vehjes! Olen tehnyt alusta saakka ja on tullut rutkasti voimaa takareisiin. MUTTA: silläkin kehityksellä on hintansa; on nimittäin niin inhottavan tuntuinen liike että kyllä meinaa tulla itku puseroon tuota tehdessä, varsinkin jos on juuri tehnyt kovat kyykkysarjat alle.

Karmein laite mitä on olemassa, alaselkä-laitteiden lisäksi. Reiden ojennuksetkin on jotain aivan karmeita tehdä... Kyykky taas maistuu, etukyykky ei taasen yhtään.

Henkisesti raskain on mulle henkilökohtasesti ihan normaali etureisilaite, jonka teen jalkatreenin alussa. Shokkihoitoa heti alkuun voisi sanoa, kun pidän jalat ääriasennossa aina muutaman sekunnin ja teen 3*12 toistoa 40-45 kilolla. No, ainakin on jalat valmiina sitten isompiin liikkeisiin, mutta tuossa liikkeessä oikeasti tuntee kun etureidet rupeaa palamaan. Plus vatsatreenit on kanssa aina ihan myrkkyä, niissä kanssa monesti polte ihan ennen kokematon. Rautaa en pelkää, mutta polte on paha ;)

Liike puolelta penkki, jotenki vaan vituttaa sen tekemine.. (Asenne)
Laitteita vastaan nyt ei mitään ole, kun niitä ei tule pohkeita istualteen lukuunottamatta käytettyä, mutta sanotaan smith, koska vie turhaa tilaa..

Smith ei vie turhaa tilaa, jos alaselkä ei tahdo kestää kunnon kyykkäilyä tangolla. Mun selkä kestää maven kyllä helposti, mutta kyykyssä painot on niskassa niin siinä tuo alaselkä alkaa pettämään kun vie oikein alas.

Takareisilaite. Meinaa itku tulla aina ku sillä vääntää :D

:itku: Sano muuta. Varsinkin jos on maaten tehtävä niin voi prkl kun koskoo etureisiin ne "pehmusteet" kun yrittää vänkätä takareisillä jotain.

Maastaveto vaikka kulkeekin ihan hyvin omaan painoon nähen niin silti se on jotenki vittumainen tehä. Rupeaa aina paskattamaan ku pitäs sitä tehä.:lol2:

it.JPG

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
- Alaviistopenkki, veri nousee päähän ja se tanko pitää laskee melkein munille että tuntuis ees vähän luonnolliselta (laskeppa rintaan ni siihen jää ja valuu kaulan päälle)
- Alatalja: jotenkin vaan niin tylsä liike
- Paineilmalaitteet
- Hauislaitteet. Mun mielestä kulmatanko, käsipainot, joskus talja ja tanko riittää.

Miks reidenojennus on näin epäsuosittu liike? Se polttohan just kertoo että se menee sinne minne pitääkin.

Sama. Sattuu niin helvetisti. Omalla salilla vielä kulunut pehmusteet puhki.

Vitun rutisijat! Sjmv:n kanssa paras liike takareiskoille!

Vatsalaitteet on jotain niin perseestä, jos yks laite pitää valita. Kaikki on perseestä. Selänojennuslaite on myös paskimmista, eihän sitä tuu tehtyä mut niin homon ja karsean näköistä vemppaamista ettei tuu mieleenkään. Ja turhaakin jopa imo.

Jalkaprässi, se on niin julman näkönenkin kun se siinä möllöttää että aina tekis mieli kiertää kaukaa, mut silti sitä veivaan ja jalat on hellänä paripäivää sen jälkeen.

Back
Ylös Bottom