Gainomax Recovery??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ossi-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Yhtä hyvin toimii kun juot puoli litraa maitoa. Tuossa tuoteessa on maitoproteiinilla vahvistettua maitoa ja maltoa, joten en suosittele. Ihan hyvänmakuisiahan nuo ovat, mutta ei se mikään hyvä palautumistuote ole.

Ostan noita usein kun olen vierailemassa jossain muun kaupungin salilla. Ostaa 2 niin tulee 40 prot. 80 hiil. Ja maku on aika mahtava. :)

Kyllä nuo valmisprotskudrinkit on elämän suola. Sitä oikein odottaa kun muutaman kerran vuodessa sallii itselleen moisen nautinnon. :D

Jos olen unohtanut palautusjuoman kotiin, niin ostan tuollaisen Gainomaxin, ne on niin törkeen hyvän makusia, varsinkin suklaa :kuola:

Olen myös kerran jättänyt palautusjuoman tahallani kotiin, jotta pääsisin hörppimään Gainomaxia! :nolo:

Kyllä tollasta "suklaavanukasta" hörppii ihan mielellään.
On kai se paljon parempi kuin ei mitään. Arvot on 20pr/40hh/0,5rasvaa

Joo hyviä ovat, ainakin suklaa.. Ostan niitä välipalksi välillä kaapin täyteen, kun niitä saa välillä prismasta 3 purkkii 4 eurolla, eli hinta on sillon kohillaan... Aika lailla noissa on kyllä hiilaria, joten ei ihan alituiseen kannata vedellä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
onhan noi ihan hyvänmakuisia mutta täl kyläl ei myydä ku vaniliaa :(
ei oo päässy maistaa muita makuja

Joo kyllä gainomax on varmaankin kaikista maukkain palautusjuoma, mutta sen vaikutus ei ole kovinkaan hyvää luokkaa.

hmm.. just ostin s-marketist hintaan 1.50e purkki..

Miks siitä on pitänyt tehdä niin hemmetin makeaa?! Kerran olen ostanut, toisesta kerrasta en tiedä tuleeko olemaan. Liian makeaa todellakin...en tiedä sitten toimivuudesta :down:

Amis sanoi:
hmm.. just ostin s-marketist hintaan 1.50e purkki..

Saako kaikista s-marketeista hintaan 1,50 €. Myös stadista? Mä olen löytänyt vain 2 € kustantavia purkkeja. Mansikka on mun fav.

Kimson sanoi:
Saako kaikista s-marketeista hintaan 1,50 €. Myös stadista? Mä olen löytänyt vain 2 € kustantavia purkkeja. Mansikka on mun fav.

Ainakin matinkylän ja espoonkeskustan s-marketeis.. Muist paikoist en sitt tiiä..

OOH hemmetin hyvänmakuisia ne ainakin on! himpun verran turhan kallista kun se on niin pieni pönikkäkin .. mutta arvothan siinä on kohdallaan vaikka onkin "hidasta" proteiinia. Eikun vaan ääntä kohti!

Kaveri kerto eile illal ett ruoholahen s-market myy kans 1.50e hintaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom