G6→2-jakoiseen tai muuhun?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo ei nyt mikään ihan tärkeimmästä päästä aihe aloittaa uutta topicia, mutta vähän hukkui tuonne peruskysymysketjuun. Eli olen nyt vetänyt 3kk SS:llä ja sen jälkeen G6:lla noin 3kk. Tämä viimeiset 3kk G6:lla on kyllä suoraan sanoen mennyt aika poskelleen koko homma, lähinnä nyt tulokset jääny vähäisiksi ja pitänyt vähän jarrutella reenaamisen kanssa eikä tuo painon laskukaan hirveästi innostanut. Mutta siis olisi varmaan nyt aika vaihtaa ohjelmaa (koen kehityksen melko tehokkasti pysähtyneen nyk. ohjelmalla) eli mitä suosittelisitte ohjelmaksi, eli olisiko nyt aika ruveta siirtymään monijakosempiin vai olisiko hyvä ottaa tähän ensin vaikka kuukaudeksi joku "jälleenrakentava" ohjelma? Ja jos nyt olisi esim. 2-jakoisen aika, niin mitä ohjelmaa suosittelette.

-kaotik kiittää

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Lyhyesti haluaisin vastata Keith Hodgea lainaten: you can do whatever the fuck you wanna do! Kaksjakonen vois olla ihan hyvä vaihtoehto kyllä. Itse siirryin myös aikanani yksjakosesta kaksjakoseen ja mun mielestä toimi oikeen kivasti. Mut kannattaa otta joku kivan näkönen ohjelma käyttöön, käyttää sitä vähintään pari kuukautta ja sitten näet tuleeko tuloksia. Jos ei tule, tiedät ainakin, että se ei sinulla toimi ja jos tulee, olet saanut sen minkä haluatkin.

Jeps, kiitos hyvistä vastauksista. Ja en toki syytä ohjelmaa painon putoamisesta, G6 on loistava ohjelma, ei siinä mitään, mutta tarkoitin kun oli kaikkea ihotulehdusta ja muuta joiden takia piti vähän jarrutella. Elikkäs olisiko kellään suositella mitään hyvää kaksjakosta aloittelijalle?

Sori nyt pöljäkysymys, mutta vedetäänkö toi ohjelma 4x viikossa :D. Ja jos näin on nii saako lihat tarpeeksi lepoa jos tekee treenipäivät ma ja ti treeni, ke lepoa ja sitten to ja pe treeni?

Mielellään joo. Noi mainitsemas päivät on ihan passelit.

Itse vaihdoin juurikin G6:sta pari kuukautta sitten tällaiseen (tätä hierottiin parissakin toisessa threadissa kohdalleen):

1. päivä (työntävät):
- Penkkipunnerrus, aiemmin tein 3x10, nyt 6x6
- Takakyykky 3x10
- Pystypunnerrus 3x10
- Ojentajapunnerrus 3x10
- Vipunostot sivuille 3x12 (jos virtaa riittää, en aina)

2. päivä (vetävät):
- Maastaveto (muutama kommentoi, että SJMV parempi) 4x6
- Leuanveto 3xMAX
- Kulmasoutu/T-tanksoutu 3x8
- Scotti-haba 3x10
- Vatsalihakset (tähän itselle sopivaa)

Itse teen ma,ti,to,pe. Perjantaina voi vähän viikko painaa, varsinkin mavessa, mutta pakottavista syistä näin.

Kehitys on ollut verrattaen hyvää. :)

Itse vaihdoin juurikin G6:sta pari kuukautta sitten tällaiseen (tätä hierottiin parissakin toisessa threadissa kohdalleen):

1. päivä (työntävät):
- Penkkipunnerrus, aiemmin tein 3x10, nyt 6x6
- Takakyykky 3x10
- Pystypunnerrus 3x10
- Ojentajapunnerrus 3x10
- Vipunostot sivuille 3x12 (jos virtaa riittää, en aina)

2. päivä (vetävät):
- Maastaveto (muutama kommentoi, että SJMV parempi) 4x6
- Leuanveto 3xMAX
- Kulmasoutu/T-tanksoutu 3x8
- Scotti-haba 3x10
- Vatsalihakset (tähän itselle sopivaa)

Itse teen ma,ti,to,pe. Perjantaina voi vähän viikko painaa, varsinkin mavessa, mutta pakottavista syistä näin.

Kehitys on ollut verrattaen hyvää. :)

Hei mutta tämähän näyttää hyvältä ja oikein selkeältä! Ensi viikon maanantaista lähtee tämä testiin :puntti:.

Kiitokset Narc0:lle postauksesta.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom