G-Mass käyttö

Alotetaas vaikka näin että olen ihan täysi uuno näissä lisäravinneasioissa vielä, vast ikään alkoi salitouhut kiinnostaa joten kysäsempä nyt: Käyn salilla 3 kertaa viikossa, ohjelma löytyy jo, auttaako kyseinen valmiste mua lisäämään lihasmassaa(huom,ei rasvaa) jos vedät päivittäin annoksen ja treenipäivinä treenin jälkeen vielä yhen palauttavan?

Yks annos on siis:

Annoksessa (160g):

51 g proteiinisekoitusta
5 g kreatiinia (Creapure)
2 g glutamiinia
102 g kaksivaiheista hiilihydraattisekoitusta

En millään viittis rasvaa tästä saada kun kesäkin tulossa :D Oletetaan että tämän käyttö ei vaikuta nykyiseen ruokavalioon mitenkään, ja nykyinen ruokavalio sallii mun myös pudottaa rasva% tasaisesti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hirveesti tosta tulee treenipäivälle lisää kaloreita (1200 Kcal), eli kyllä siitä massaa tartuu.. Myös sitä passiivista eli fläsää..

Viikolle tulee siis 6000 Kcal tosta G-massista. Kehossa se vastaa varmaan n. 1kilon plussaa.. Siis jos sun safkat pitäis sut muuten +-0:ssa.

Aloittelijoiden osiolla on aika paljon tietoa. Tutustu ihmeessä.

nykyinen ruokavalio sallii mun myös pudottaa rasva% tasaisesti.

Eli siis olet dieetillä? Jos näin on, niin miksi yleensä käytät massanlisääjää? Jos kuitenkin haluat tuota massaa lisätä ja rasvaa poistaa, niin voit toki ottaa gmassia, mutta rajoita annos yhteen, eli ota yksi annos salin jälkeen, ei ennen. Niin vähennät päivittäisiä kalorieta aika hyvin.

tai sitten tuollainen puolikas annos kaks kertaa päivässä...toi 25g protskua ja 50g hiilaria riittää aivan hyvin krtannokseksi...:thumbs:

Eli siis olet dieetillä? Jos näin on, niin miksi yleensä käytät massanlisääjää? Jos kuitenkin haluat tuota massaa lisätä ja rasvaa poistaa, niin voit toki ottaa gmassia, mutta rajoita annos yhteen, eli ota yksi annos salin jälkeen, ei ennen. Niin vähennät päivittäisiä kalorieta aika hyvin.

No mut G-mass lupaa rasvatonta lihasmassaa!! :jahas:

Ei saa tuolla pelkkää tiukkaa lihasmassa, mutta läskiä ainakin tulee :P. Parasta on tehdä itse cocktailit proteiinista, hiilareista ja l-glutamiinista. Kreatiinia ja argiiniakin vois käyttää, jos näyttävät toimivan kroppaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom