Futis Euro 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Olipa upea voitto Venäjältä. Kyllä ne menee mestaruuteen asti, sen verran on nyt itseluottamus kohdillaan. Tuo Arshavin on ihan uskomaton. Eihän se perkele edes näytä jalkapalloilijalta, mutta kyllä on kova pelimies. Arshavin saa varmaan Zenitissäkin aika kovaa palkkaa, joten tuskin on hirmu hinku euroopan kentille lähteä.

Tänään Italia voittaa 0-1. Enemmän kyllä toivoisin Espanjalle jo onnistumista, mutta valitettavasti ei taida käydä toteen.

Pelaa taas Italian puolesta, niin Espanja voittaa. Onnistuihan se Hollannillakin. :D

Perkele kaikki menee päin... Ensin voitti Turkki ja eilen Ryssät. Ei kahta ilman kolmatta.

Nimim. Makaroonit on perseestä

Turkki nyt millään voita Kroatiaa, 2 jannua huilaa Kroatia matsin - ykkösmaalivahti sekä kantava voima keskikentältä Mehmet Aurelio. Sama homma Italialla ja Espanja muutenkin pelottavan kova.

Ja et perkele milläään pystyny uskomaan :D :D

En tiedä onko lukenu täällä jo mut jos turkilta ei potilaslistalta vapaudu ketään ennen Saksa peliä ne joutuu pelaamaan ilman vaihtomiehiä:D

Toivottavasti ei. Ei tuota pelityyliä kestä kukaan.

Muutenkin Italia voitti viime MM-kisat tuurilla ja välillä turhan heikolla pelillä (Australia-matsi), nyt vois olla välillä muiden maiden vuoro menestyä.

Italiasta ei muuta väliä mutta veikkasin appiukon kuullen italiaa näiden kisojen kolmoseksi. Ite oon tottakai Saksan puolella loppu peleissä.

Onneks tuo Espanjan filmaaja sai kortin. Ties miten monta kertaa jäänyt tonne makaa ja sit kun ei tuu rankkaria niin noussut ylös ja ei koske mihinkään. :curs:

Onneks tuo Espanjan filmaaja sai kortin. Ties miten monta kertaa jäänyt tonne makaa ja sit kun ei tuu rankkaria niin noussut ylös ja ei koske mihinkään. :curs:
Villa ilmeisesti ainoa joka filmaa:jahas:

edit: Niin ja itseasiassa Villa ei kyseisessä tilanteessa edes filmannut vaan liukastui ja jäi kentälle hetkeksi makaamaan... Ei kuitenkaan näytellyt mun mielestä

Villa ilmeisesti ainoa joka filmaa:jahas:

edit: Niin ja itseasiassa Villa ei kyseisessä tilanteessa edes filmannut vaan liukastui ja jäi kentälle hetkeksi makaamaan... Ei kuitenkaan näytellyt mun mielestä

Joo. Oot oikeessa. Ei todellakaan oo ainut. Mua ärsyttää ihan älyttömästi toi filmaaminen futiksessa, niin ku yleisesti. Sen kun sais kitkettyä pois niin futiskin ois paljon mielenkiintoisempaa.

Kohta varmaan tulee maali, niin paljon paikkoja molemmilla. Vähän tarkkuutta laukauksiin niin se on siellä. Villalla ja Silvalla ollu ihan hyviä paikkoja.

Back
Ylös Bottom